Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Перевірна робота. Аудіювання. 3 клас

Перевірна робота. Аудіювання
Мета: перевірити вміння учнів слухати незнайомий текст та розуміти його(сприйняття й розуміння змісту, основної думки, образних висловівтощо); розвивати мовлення; виховувати спостережливість, допитливість.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку

ІІІ. Контрольне аудіювання


Варіант 1

ПЕЛЮСТКА ТА КВІТКА
У садочку на грядочці виросла гарна квітка жоржини. Біла, якмармур, духмяна. Літають над квіткою бджоли й джмелі, берутьчудовий нектар. У білій квітці жоржини сорок дві пелюстки. І осьодна з цих сорока двох пелюсток загордилася:
— Я найкраща. Без мене й квітка не квітка. Я найголовніша.
Ось візьму та піду — що мені?
Промовила це Пелюстка, напружилася й вилізла з квітки жоржини, скочила на землю. Сіла вона в кущі шипшини й дивиться:що ж квітка робитиме? А квітка байдужки собі. Біла, духмяна,усміхається сонцю, згукує до себе бджіл і джмелів.
Пішла собі Пелюстка. Довго ходила, аж зустрічає Муравлика.
— Ти хто?
— Я Пелюстка. Найкраща. Найголовніша. Без мене й квітка неквітка,— пояснює.
— Пелюстка? Знаю пелюстку я у квітці, а на двох тоненькихлапках не знаю,— відповідає Муравлик.
Ходила бідна Пелюстка, ходила до вечора та й засохла. А квіткавсе цвіте, біла, духмяна, усміхається сонцю, і літають над нею, які раніше, бджоли й джмелі. Ось така, бачте, казка. Квітка й без однієї пелюстки квітка. А пелюстка без квітки — ніщо! (182 слова)

                                                                                                                         За В. Сухомлинським

Оберіть правильну відповідь на запитання.
1. Яка квітка виросла на грядочці?
а) Рожева троянда;     б) біла жоржина;     в) біла лілея.

2. Чому квітку покинула одна із її сорока двох пелюсток?
а) Захотіла помандрувати;
б) із цікавості до навколишнього світу;
в) тому що загордилася.

3. Що сталося з квіткою?
а) Усе цвіла й згукувала бджіл і джмелів;
б) змарніла, і бджоли та джмелі забули про неї;
в) образилася на Пелюстку й страшенно злостилася.

4. Кого зустріла Пелюстка?
а) Коника;     б) Муравлика;     в) Жучка.

5. Що сказав Муравлик Пелюстці?
а) Визнав Пелюстку та побажав їй веселих мандрів;
б) визнав Пелюстку та привітав її вчинок;
в) сказав, що знає пелюстку в квітці, а на двох лапках —не знає.

6. Що довела ця історія з Пелюсткою?
а) Що квітка та пелюстка можуть існувати одна без одної;
б) що пелюстка без квітки — ніщо;
в) що горда Пелюстка здатна на сміливий крок.

Варіант 2

ГРУШІ — ДВІ І ОДНА
Якось ми з Оксаною сиділи на лаві у сквері. Повз нас стежкоюпройшла бабуся. В одній руці вона несла кошик з грушами, другоюспиралася на сукувату палицю.
Спіткнулася бабуся і мало не впала. А кошик не втримала, випустила з рук, і груші розсипалися.
— От лихо! — скрушно зітхнувши, мовила бабуся й заходиласязбирати груші.
Тільки їй, старенькій, дуже важко було нахилятися.Та вона ще й не добачала: мацає, мацає рукою навколо себе, ажпоки знайде якусь грушу.
Я підійшов до бабусі і почав показувати, де вони лежать.
— Ось… ось… — тикав пальцем.
А коли бабуся мацала не там, куди показував, то аж сердився: —Та не там! Ось тут!
До нас підбігла Оксана.Але вона не стала підказувати.Присіла навпочіпки, швиденько зібрала груші у фартушок і висипала в кошик.
— Всі? — спитала бабуся.
— Всі! — дружно відповіли ми.
— Спасибі, дітки, що допомогли,— подякувала вона і простягнула нам груші.
— Це тобі, дівчинко,— бабуся дала Оксані дві здоровенніз рум’яними боками груші
—А це тобі хлопчику…
У руціу мене опинилася одна груша, також велика й рум’яна.Бабуся ще раз подякувала, попрощалася й пішла далі.
Ми раді були. Одразу ж побігли додому розповісти мамі, як допомогли старенькій і які гарні груші вона дала нам. Мама теж раділа,що в неї такі виховані та чемні діти.
— Молодці, молодці! — хвалила. А потім помітила, що в Оксанидві груші, а в мене одна.
Вона з подивом дивилася на мене.
— Ти вже встиг з’їсти другу?
— Ні, не їв,— відповів я.— Бабуся дала Оксані дві, а мені тількиодну.
— Чого ж це? — не зрозуміла мама.
— Не знаю… Може, тому, що Оксана дівчина, або тому, щомала?
Я здвигнув плечима.
— Та ні, тут щось не те,— не погодилась мама.— Ану розкажітьдокладніше, як ви допомагали бабусі.
І ми розповіли.
— От тепер мені зрозуміло, чому вона тобі, Ромо, тільки однугрушу дала,— сказала мама,— а могла б зовсім не дати.
— Чому? — зніяковів я.
— А ти сам добре поміркуй,— відповіла мама.

                                                                                                                        Б. Комар

Тестування
1. Назвіть головних дійових осіб оповідання.
а) Рома, бабуся;     б) Рома, Оксана, бабуся, мама;     в) Бабуся, Рома, Оксана.

2. Що сталося з бабусею?
а) Вона впала й не могла піднятися;
б) вона розсипала груші;
в) вона не могла нести важкий кошик.

3. Я к допоміг бабусі Рома?
а) Він показав, де лежать розсипані груші;
б) він зібрав груші і поклав у бабусин кошик;
в) він узяв кошик і поніс.

4. Я к допомогла бабусі Оксана?
а) Сказала, скільки груш ще не зібрано;
б) швиденько зібрала груші у фартушок і висипала в кошик;
в) покликала на допомогу брата.

5. Я к бабуся віддячила дітям?
а) Дала Ромі й Оксані по одній груші;
б) дала Ромі одну грушу, а Оксані — дві;
в) віддала дітям усі груші.

6. Чому бабуся по-різному віддячила дітям?
а) Бо Оксана — мала дівчинка;
б) бо Рома не заслужив подяки;
в) у бабусі було всього три груші.

ІV. Підсумок уроку

Категорія: Уроки | Додав: (21.02.2017)
Переглядів: 1305 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!