Перфокартки з читання для 2 класу - "Методична скарбничка" - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Перфокартки з читання для 2 класу

Найважливішим завданням системи освіти є підготовка людини до активної діяльності у різних сферах життя суспільства.
Навчити дітей добре читати – одне з найважливіших завдань школи. Читання – це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ, самих себе.
Багатьох педагогів хвилює проблема: як найкраще навчати дитину?
Центральною проблемою в читанні є розуміння прочитаного.
При цьому великого значення надається запитанням до тексту. Відомо, що справжнє розуміння завжди пов’язане із запитаннями, що виникають у читача, на які він шукає відповіді у тексті, висуває припущення щодо можливих варіантів відповіді. Отже, передусім треба вчити ставити запитання.
Процес розуміння тексту завершує діалогічна взаємодія читача з текстом, виявом якої є самостійна постановка ним запитань за змістом прочитаного.
Треба всіх учнів старатися зацікавити читанням, бо розвиток мовлення та навчання читання відбувається паралельно. Читання підіймає дитину на більш високий розумовий та пізнавальний рівень, розширює її інтелектуальні можливості. Дитина стає ближчою до світу дорослих, має переваги над деякими ровесниками. Все це утверджує власне «Я».
Розглядаючи, педагогічні, методичні, психологічні сторони роботи з перфокартками, варто зауважити, що перфокартки дають змогу урізноманітнити форми роботи на уроці, а відтак сприяють розвитку цікавості дітей; полегшують розумне сполучення колективної та індивідуальної праці на уроці; учні менше відволікаються.
Отож, найчастіше використовую перфокартки для закріплення і перевірки знань учнів. Вони забезпечують швидкий зворотній зв’язок „учень – вчитель” і в цілому доступні для дітей. Перфокартки сприяють розвитку самостійності учнів, допомагають опитати більше учнів на уроці, результативніше здійснювати індивідуальний підхід під час навчання.
Даючи відповіді на запитання можна перевірити вміння правильно розуміти прочитане, виділяти головну думку твору, характеризувати дійових осіб.
Потрібно вчити дітей складати свої твори, адже в душі кожного з нас живе поет чи письменник.
Грановська Людмила Володимирівна

Завантажити 



Джерело: http://www.yrok.net.ua/load/vchitelski_znakhidki/do_uroku_chitannja/perfokartki_z_chitannja_dlja_2_klasu/77-1-0-1134
Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: (27.08.2015) | Автор: Грановська Людмила Володимирівна
Переглядів: 1159 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: teacher23
0

Гарно дякую за потрібний матеріал!
Дата публикации: 27.08.2015 в 20:16 Спам
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!