Підсумкові тематичні роботи з літературного читання - Читання - Готуємо уроки разом! - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Готуємо уроки разом! » Читання [ Додати статтю ]

Підсумкові тематичні роботи з літературного читання
Казка вчить, як на світі жить
В – 1
1. Слова Нема за що таких нероб і ледарів пирогами частувати! належать до:
А кінцівки казки «Півник і двоє мишенят»;
Б основної частини казки;
В зачину казки

2. Поєднай частини прислів’їв.
Доброго тримайся а розуму в них багато.
Казки маленькі, а навчився.
Мудрим ніхто не вродився, а злого цурайся.

3. З’єднай слова та їх значення.
Заборонувати старі непотрібні речі.
Мотлох утекти.
П’ятами накивати розпушити ґрунт.

4. Встанови відповідність між дійовими особами і їх
вчинками:
Сміливий півник
Розумний цап
Працьовитий їжак
5. Казки яких народів є у розділі? ……………………………………………………
................................................................................................................................................................................................................................................................
6. Прислів’я Не хитруй, бо натрапиш на хитрішого виражає головну думку казки:
А Легкий хліб; Б Лисиця та їжак В Лисичка
7. Чому мишенят назвали Круть та Верть? …………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Казка вчить, як на світі жить
В – 2
1. Слова Підійшла баба до саней – ні коміра, ні риби належать до:
А кінцівки казки «Лисичка»;
Б основної частини казки;
В зачину казки

2. Поєднай частини прислів’їв.
Не хитруй, думай про наслідки.
Хто ледащо, бо натрапиш на хитрішого .
Із самого початку тому їсти нема що.

3. З’єднай слова та їх значення.
Заприсяглася той, хто ворожить.
Ворожбит яка вимагає багато часу і зусиль.
Марудна твердо пообіцяла.

4. Встанови відповідність між дійовими особами і їх
вчинками:
неуважний вовк
Жадібний дід
ледачий син виноградаря
5. Чому в народних казках немає одного автора? ………………………
................................................................................................................................................................................................................................................................
6. Прислів’я Мудрим ніхто не вродився, а навчився виражає головну думку казки:
А Собаки, коти та миші; Б Лисиця та їжак В Сорочаче гніздо
7. Чому змія не схотіла більше дружити з виноградарем? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини
1 в.
1. Твір «Роде наш красний» є: а) лічилкою; б) українською народною піснею.

2. Близькі за значенням до слова «Батьківщина» є слова а) оселя, домівка; б) рідний край, Вітчизна.

3. Автором вірша «Батьківщина» є а) Анатолій Костецький; б) Дмитро Павличко.

4. Поєднай частини – утвори прислів’я. На сонці тепло, нема переводу. Козацькому роду той багато вміє. Хто багато робить, а біля матері добре.

5. З’єднай слова та їх значення. Красний найбільша цінність Святиня зораний шар ґрунту Рілля гарний, чудовий

6. Яке прислів’я відображає головну думку твору «Калина»? а) Яка пшениця – така й паляниця. б) Без верби і калини нема України. в) Любов матері і на відстані гріє.

7. Утвори із поданих слів назви трьох прочитаних у розділі творів: хвостата, радість, древній, мова, Київ, бабусина. ____________________________________________________________________________________________________________________
8. Що є символом гостинності українського народу? ____________________________________________________________________________________________________________________

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини
2 в.
1. Твір «Бабусина радість» є: а) пісня; б) вірш.

2. Близькі за значенням до слова «лагідно» є слова а) радісно, весело; б) ніжно, ласкаво.

3. Автором вірша «Буду я природі другом» є а) Степан Жупанин; б) Дмитро Павличко.

4. Поєднай частини – утвори прислів’я. Птах радіє весні, бо схочеш водиці. Не брудни криниці, той багато вміє. Хто багато робить, а дитя – матері.

5. З’єднай слова та їх значення. Не цураймося з обох боків Обабіч розложистий Крислатий не відмовляймося

6. Яке прислів’я відображає головну думку твору «Тільки мама»? а) Яка пшениця – така й паляниця. б) Без верби і калини нема України. в) Любов матері і на відстані гріє.

7. Утвори із поданих слів назви трьох прочитаних у розділі творів: рідний, радість, край, Тетянка, бабусина, усміхається. ________________________________________________________________________________________________________________________

8. Яка рослина символізує дух боротьби за волю і щастя народу? ________________________________________________________________________________________________________________________
Категорія: Читання | Додав: Ленчик76 (09.01.2014) | Автор: Дудко Олена Володимирівна E
Переглядів: 3383 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!