Початкова школа має відновити довіру суспільства, - Хобзей - Вчительська - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчительська [ Додати статтю ]

Початкова школа має відновити довіру суспільства, - Хобзей

  

Початкова школа має відновити довіру суспільства, - Хобзей

Початкова школа відіграє провідну роль у сфері загальної середньої освіти, водночас, існує питання довіри суспільства до школи та вчителів. Про це під час круглого столу «Концепція розвитку початкової освіти у контексті реформування загальної середньої освіти» сказав заступник міністра освіти і науки Павло Хобзей.

За словами Хобзея, початкова школа відіграє провідну роль у сфері загальної середньої освіти, адже саме з неї зароджується подальший розвиток і формування дитини.

«Початкова школа важлива для країни, щоб повернути довіру суспільства до освіти. Для цього треба мати такий зміст навчальних програм, який базуватиметься на чіткому та цікавому викладанні матеріалу в класі», - наголосив Павло Хобзей.

Також він зауважив, що ще одним важливим кроком у розвитку початкової освіти є залучення батьків до навчального процесу дитини.

«Це має бути спільний процес виховання дитини у школі та вдома, і наше завдання – побудувати цей процес», - зазначив заступник міністра.

Під час кругло столу також було презентовано проект Концепції початкової освіти.

За словами завідувача відділу початкової освіти НАПН України Анжеліки Цимбалару, цей документ є результатом спільної роботи Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук та Міністерства освіти і науки.

Вона повідомила, що зараз напрацювання проекту виносяться на широкий загал для обговорення педагогічної громадськості. Завідувач відділу початкової освіти зазначила, що автори концепції дуже покладаються на методистів обласних інститутів підвищення кваліфікації, оскільки саме методисти знають основні проблеми початкової школи, а також «всією душею вболівають за початкову освіту, вчителів та дітей».

У процесі підготовки документу було враховано досвід Великої Британії, Польщі, Болгарії та Білорусі.

«Цей системний документ окреслює основні проблеми початкової освіти, а також конкретні шляхи їх вирішення через визначення цілей, конкретних задач та завдань, кожне з яких орієнтоване на очікуваний результат», - підсумувала завідувач відділу початкової освіти НАПН України.

 



Джерело: http://osvita.ua/school/49044/
Категорія: Вчительська | Додав: Natali (19.12.2015) | Автор: Osvita.ua
Переглядів: 360 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!