Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Поняття про основні і похідні кольори. Практичне завдання «Змішування кольорів» (вправи на комп’ютері), «Прапорці і кульки»
Тема: Поняття про основні і похідні кольори. Практичне завдання «Змішування кольорів» (вправи на комп’ютері), «Прапорці і кульки» (гуаш) 
Мета: Познайомити дітей з трьома основними кольорами, вчити утворювати похідні шляхом змішування, розвивати навички кольорознавства, виховувати дружне ставлення до однолітків, однокласників.
Обладнання: Комп’ютер, диск із завданням «Змішування кольорів», таблиця із зображенням кульок.
Інструменти та матеріал: гуашеві фарби, альбом, олівець, пензель, гумка, склянка.
Хід уроку
І.Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Розповідь казки.
Якось у чарівній країні Мистецтва зустрілись три її мешканці: Червоний, Синій і Жовтий кольори. До цього часу вони жили у своїх домівках і дуже сумували з приводу того, що не мали друзів. Зустрівши одне одного вони вирішили потиснути руки, але коли Жовтий потиснув руку Синьому, він побачив, що між ними утворився зовсім новий колір – Зелений, тоді Синій потиснув руку Червоному і утворився Фіолетовий, коли Червоний привітався з Жовтим між ними утворився Помаранчевий колір. Отже, тепер їх було шестеро! І кольорам стало зовсім весело і вони 
 зрозуміли, що Ч+О=П, С+Ж=З, С+Ч=Ф.
- Давайте назвемо основні кольори, їх є три, що були на початку казки, а потім ще три, які утворились (Основні: синій, жовтий, червоний; похідні: зелений, помаранчевий, фіолетовий)
2. Практичне завдання на комп’ютері «Змішування кольорів» (діти змішують кольори і одержують нові за допомогою з однієї з програм)

III. Повідомлення теми і мети уроку. 
1.Пояснення вчителя.
- Діти погляньте на дошку! Сьогодні до нас завітали наші помічники Вінні Пух та П’ятачок і принесли повітряні кульки! Овал і коло ми вже вміємо малювати, залишиться тільки домалювати трикутні «хвостики», але намалювати кульки потрібно так, щоб вони перекривали одна одну і на їх перетині утворяться нові похідні кольори при змішуванні кольорів сусідніх кульок. Перша кулька – червона, друга – жовта, третя – синя.
2.Демонстрація виконання роботи (з коментарем).
3.Відгадування загадок. А допоможуть нам зараз певні інструменти . 
Всяк школяр його шанує
Бо він пише і малює.
Хто ж цей славний молодець?
Це, звичайно, … (Олівець).

В кого ж виникла ця думка,
Щоб з’явилась дивна … (Гумка).

Отже візьміть в руки олівець і гумку і намалюйте три кульки.
IV. Практичнее виконання роботи учнями. 
V. Фізкультхвилинка. 
VI. Підсумки уроку.
- Які основні кольори вивчили? (червоний, жовтий, синій)
- Який колір утворюється при змішуванні червоного і жовтого? Червоного і синього? Синього і жовтого? (помаранчевий, фіолетовий, зелений)
Перегляд і демонстрація робіт учнів.
Категорія: Уроки | Додав: Velikaya (13.10.2013) | Автор: Велика Людмила
Переглядів: 2259 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!