Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Порівняння виразів, які містять табличні випадки множення числа 2. Розв’язування задач на множення числа2
Урок математики
Дата
Вчитель
Тема. Порівняння виразів, які містять табличні випадки множення числа 2. Розв’язування задач на множення числа2.
Мета. Закріплювати обчислювальні навички, знання таблиці множення числа 2; формувати вміння порівнювати вирази, які містять табличні випадки множення числа 2; закріплювати навички розв’язування задач; розвивати логічне мислення; підвищувати інтерес до предмета.

Хід уроку

І. Організаційний момент
Діти, подаруйте мені свої милі усмішки, а я вам побажаю, щоб ваші знання ніколи не вичерпувались.
2. Вправа «Очікування».
- Діти, чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
- Якими ви повинні бути?
Отже, якщо ви будете такими, то ми разом створимо урок, а він, дійсно, у нас буде особливий. І це залежить від вашої активності та уважності.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
1. Усна лічба (одночасно 3 учні працюють з картками).
Картка1
а)Знайдіть суму 18 і 22.
б) Знайди периметр чотирикутника, сторони якого 2 см і 4 см.
в) Одна курка важить2 кг. Скільки важать 5 таких курок?
Картка2
а) Знайдіть різницю чисел 40 і 13.
б) Знайди периметр квадрата, сторона якого 2 см.
в) Дівчинка кожного дня читає по дві сторінки книги. Скільки сторінок прочитає дівчинка за тиждень?
Картка3
а) Знайдіть добуток чисел 2 і 8.
б) Перетворіть у см: 1дм 9см.
в) Хлопчик кожного дня читає по дві сторінки книги. Скільки сторінок прочитає хлопчик за тиждень?
1. Гра «Ланцюжок»
Що таке множення?
Як називаються компоненти дії множення?
Знайдіть добутки чисел:
4*2 4*2 5*2
5*4 6*2 3*2
2*7 8*2 6*2
2. Гра «Віконечка»
+ 24 = 55 100 -  = 91  * 2 = 12
80 -  = 64 2 *  = 4 2 + 2 + 2 =
3. Гра «Склади приклад»
Записані числа 6,8,12,16,18. Завдання: скласти різні приклади на табличне множення числа 2 з цими відповідями.

2. Каліграфічна хвилинка
_ Яке число « зайве»?
5, 10, 11, 15, 20, 25, 30, 35.
Мотивація навчальної діяльності учнів
- Діти, сьогодні останній урок математики на цьому тижні. І, як обіцяв нам наш талісман Крош, ми сьогодні отримаємо четвертий пазл від нього. Отож, бажаю вам успішно виконати завдання.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Гра «Порівняй, не обчислюючи»
2*5… 2+2+2+2+2+2
2*4… 2+2+2+2
2*3… 2+2
2+2+2…2*4
2+2+2+2+2… 2*6
2+2+2+2+2+2… 2*5
2. Коментовано (письмово).
36+43=79 63-38=25 25+44=69 52-27=25
3. Задача 433.
Задача розв’язується самостійно після аналізу. Один учень працює за закритою частиною дошки (за допомогою дій), другий – за допомогою виразу.
V. Закріплення вивченого матеріалу
а) Самостійна робота за індивідуальними картками.
Учні заштриховують приклади, результати яких дорівнює 8. Якщо учні отримують малюнок – човник, то приклади розв’язані правильно.

Логічна задача
У відрі 9 літрів води. Чи вистачить цієї води, щоб наповнити 5 дволітрових банок? (Не вистачить)
Усне обчислення виразів на засвоєння таблиці множення числа 2.
2*2 2*4 2*5 2*6 2*7 2*8 2*9
М О Л О Д Ц І
(Розв’язки прикладів – код замка. Зі зворотного боку карток – літери, що утворюють слово «Молодці»).
- Відкриваємо скриньку зі скарбом, а в ній – подяка від Нептуна! (Читає учитель).

VІ. Підсумок уроку
Рефлексія
- Чи виправдалися ваші очікування від сьогоднішнього уроку?
- Які нові знання ви отримали?
Вивішую пазл. На картинці - подарунок у снігу.
Діти, сьогодні перший день зими. Крош вітає вас і передає вам подарунок. Роздаю цукерки із сніжинками та побажаннями.
VІІ. Домашнє завдання (на картках)
Категорія: Уроки | Додав: timochyk31 (04.12.2016) | Автор: Тимощук Ольга Сергіївна E
Переглядів: 863 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!