Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали | [ Додати статтю ] |
У розділі матеріалів: 4723 Показано матеріалів: 3141-3150 |
Сторінки: « 1 2 ... 313 314 315 316 317 ... 472 473 » |
Читання
[501]
До уроків читання
|
Українська мова
[516]
До уроків української мови
|
Математика
[798]
До уроків математики
|
Англійська мова
[102]
До уроків англійської мови
|
Російська мова
[63]
До уроків російської мови та читання
|
Природознавство
[862]
До уроків природознавства
|
Я у світі [128] | Основи здоров'я [270] |
Образотворче мистецтво [56] | Музика [46] |
Трудове навчання [159] |
Фізкультхвилинки
[240]
Руханки, зарядки для очей, релаксація
|
Виховна робота
[366]
Матеріали для проведення виховних заходів
|
Методична робота [132] |
Батьківські збори
[49]
Презентації для перегляду під час проведення батьківських зборів
|
Гурткова робота [9] |
Створення презентацій
[82]
Практичний порадник
|
Інформатика [192] |
Фізкультура [11] | Логіка [12] |
Перший урок [55] | Заняття з майбутніми першокласниками [39] |
Зарубіжна література [6] | Різне [29] |
Автор презентації Любов Ткаченко. |
4 клас |
Мета: пробуджувати в учнів інтерес до читання і перегляду книжок, підтримувати бажання читати і пізнавати нове; сприяти розвитку пізнавальних інтересів; виховувати в дітей почуття любові й поваги до своєї родини; дати можливість відчути радість від родинного оточення і спілкування; закласти в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро. |
Мета. Повторити ознаки рослин, їхню будову. Формувати поняття «хвойні», «листяні» дерева,їхніми ознаками та властивостями. Розвивати критичне, творче мислення, уяву, фантазію, звязне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати любов до природи, бажання вивчати природознавсто, бажання вести здоровий сросіб життя. |
Інтегрований урок з української мови, «Я і Україна» та читання Мета: формувати уміння свідомо добирати прикметники для точної характеристики моральних якостей людини, збагачувати словниковий запас учнів, розширити знання про прикметники-антоніми, вчити дітей виконувати розбір прикметника як частини мови; формувати навички свідомого, правильного, виразного читання, вчити визначати головну думку твору, порівнювати художні твори; узагальнити знання дітей про людські чесноти, виховувати прагнення дітей до позитивного у поведінці. |
1 клас Мета. Ознайомити учнів із розмаїттям рослин. Формувати поняття «дерева», «кущі», «трав’янисті рослини». Вчити визначати плоди дерев. Виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу. |
Правила безпечної поведінки у віршах і малюнках |
Я і Ураїна. Природознавство. 1 клас Мета: розширити знання учнів про різноманітність природи; формувати уявлення про живу та неживу природу, про перетворювальну діяльність людини; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку молодших школярів; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками (належить, не належить до природи), порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; учити аргументувати та доводити свої думки про живу та неживу природу; розвивати пізнавальну активність учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи, речей створених людиною. |
2 клас Мета: ознайомити учнів з назвами компонентів та результату при діленні; вправляти в умінні розв’язувати прості та складені задачі на ділення; ознайомити учнів з поняттям «конструювання», вчити створювати макет автомобіля із сірникових коробок; виховувати дисциплінованість, охайність в роботі, самостійність, почуття відповідальності |