Англійська народна казка "Сорочаче гніздо" - Читання - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Читання [ Додати статтю ]

Англійська народна казка "Сорочаче гніздо"

Тема. Англійська народна казка «Сорочаче гніздо». Чи уважно ти читав? 
Мета: Вчити стежити за логікою описування подій; орієнтуватися у структурі тексту; формувати уміння визначати головну думку та пояснювати її; виховувати наполегливість у здобутті знань.
Обладнання. Презентація, ноутбук, мультимедійний проектор, екран.

                                                                Хід уроку

І. Мовна розминка.
1. Вправа на розвиток фонетичного сприймання.

Учитель показує малюнки, учні називають назви птахів, що зображені, визначають, який спільний звук ([с], [с']): соловей, сова, ластівка, синиця, снігур, сокіл.
2. Відгадування загадки.
— Але тут немає ще однієї пташки. Відгадайте, хто це.
Як вам витівка така:
До числа добавив "а".
Що за птиця білобока?
Називається ... (Сорока).
II. Повідомлення теми і мети уроку.
— З ким порівнюють людину, яка багато говорить? (Із сорокою).
— Які слова можна дібрати для опису цього птаха? (скрекотуха, балакуха).
— Але виявляється, сорока вміє щось робити краще, ніж інші птахи. І ми про це зможемо дізнатися, прочитавши англійську народну казку "Сорочаче гніздо".
III. Опрацювання казки.
1.Ознайомлення з Англією на карті Європи, творами англійських письменників.
2. Розучування скоромовки.

— Щоб вона не образилась, вивчимо про неї скоромовку.
Хитру сороку спіймати морока, А на сорок сорок — сорок морок.
3. Словникова робота.
— Прочитайте слова в лівій колонці, доберіть до них відповідні тлумачення із правої колонки.
абияк тоненька гілочка;
глузд твердо пообіцяла;
прутик як-небудь;
заприсяглася розуміння.
4. Слухання казки, яку читає учитель.
— Що сорока робила майстерно?
— Про що її попросили усі птахи?
5. Повторне читання казки вголос "ланцюжком".
4. Тестове завдання на перевірку розуміння прочитаного.
6. Розвиток техніки читання. Гра «Кидок-засічка»

— Тричі читаємо уривок тексту, намагаючись кожного разу прочитати якомога більше.
8. Визначення основної думки казки.
— Прочитайте прислів'я, переставивши склади. Яке з них виражає основну думку казки?
тоХ габато бироть, той багаот зєна.
бреДо гото втичи, хто чохе све тизна.
Хто тогаба говорить, той ламо твотьри.
Чого вчить казка? Що засуджує?
IV. Підсумок уроку.



Джерело: http://www.docme.ru/JvD5
Категорія: Читання | Додав: (09.11.2015) | Автор: Рябчук Юлія Михайлівна W
Переглядів: 612 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!