Чеська народна казка "Собаки, коти та миші" - Читання - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Читання [ Додати статтю ]

Чеська народна казка "Собаки, коти та миші"
 

Тема:  Чеська народна казка «Собаки, коти та миші»

Мета:     Організувати роботу над ідейно-смисловим і художнім  вмістом  чеської народної казки «Собаки, коти та миші».

      Формувати читацькі уміння школярів при роботі з текстом;  «вдумливе читання», збагачувати словниковий запас учнів;  розвивати  мовленнєву та соціальну компетентності , уміння аналізувати, обгрунтовувати, робити висновки.

         Виховувати  любові до світу казок, уміння працювати дружно, злагоджено.

                                               Хід уроку.

1.  Орг. Момент. Привітання.

-Як добре, що ми з вами зустрілися знову! Посміхніться один одному. Нехай сьогоднішній день буде успішним та щедрим на гарні вчинки, мудрі думки, відмінні оцінки.

2. Налаштування на роботу. Сл.2

 

 
3. Розчитування.

Сл. 3 – Таблиця складів.

 

Сл. 4  - Гра «Спіймай слово!»

 

4. Повторення вивченого. Перевірка домашнього завдання.

Сл. 5 , 6 – Добрати до малюнків уривок з казки.

            

Сл. 7 – Переказ казки.

-         Метод «Мікрофон»

 

-Візьміть інтерв’ю  у  своїх однокласників  щодо змісту казки «Виноградар і змія»

Сл.8 – Чистомовка. Вимося правильно говорити. (Діти хором читають) 

 

Сл. 9-13 – Фізхвилинка «Кішки»

 

- А зараз ми разом із кішечками трохи відпочинемо.

5. Мотивація. Налаштування на читання. Сл. 14.

_ День за днем ви вчитеся здобувати знання. Це вимагає від вас терпіння, старанності, наполегливості. Ці якості будуть потрібні і сьогодні на уроці.  Головне – захотіти и почати!

 

6. Опрацювання нового матеріалу.

А)  Відгадайте загадки. (Сл. 15)

 

- Як ви думаєте, чому вони саме про цих звірів?

(Відповіді дітей) 

 

Б) Слухання казки – читає вчитель. (Сл. 16)

 

- Чому собаки  сваряться  з котами?

В) Словникова робота.

Слова читає вчитель, потім діти самостійно. Один –два учні читають вголос, пояснюють їх  зміст.

Г) Робота над змістом казки: (Сл. 17)

 

- Назвіть дійових осіб казки.

- Хто дав собакам грамоту?

- Хто викрав грамоту в собак?

- Хто знайшов грамоту у коморі?

- Що вирішили зробити миші, щоб у них ніхто не забрав грамоту?

Д) Гра «Хто який?» (Сл.18)

 

(Дітям треба знайти відповідність (поєднати стрілочками малюнки із  словами)

7. Розвиток швидкості читання (сл. 19)

 

- Гра «Вовк і звєць» (Один учень-заєць-починає читати, за ним через де-який час починає інший учень-вовк. Вовк намагається догнати зайця.

- Читання вголос «Ланцюжком»

- Гра «Голова та хвіст» ( Учитель читає перше і останнє слово речення. Діти повинні його знайти в тексті)

8. Відповідність уривків казки малюнкам. (Сл.20)

 

- Зʹєднайте  уривок казки з відповідним малюнком.

( Цей слайд маю в запасі, на випадок залишку часу уроку)

9. Відпочинок для очей – «Хмарки» (мультгерої) Сл. 21

 

 

10. Тест «Вибери правильну відповідь» Сл. 22

 

- А зараз ми з вами перевіримо, як добре ми запам’ятали казку.

(Діти вибирають правильну відповідь)

11.Підсумок уроку. Сл.23

 

- Чи сподобалась казка?

- Чого вона нас навчає?

12. Домашнє завдання. Сл.24

 

-Підготуватися до виразного читання казки.

-Домалювати малюнки, яких не вистачає в «діафільмі» підручника.

 
Презентація знаходиться тут:
Категорія: Читання | Додав: Лидия (31.03.2011) | Автор: Рудакова Лідія Володимирівна E W
Переглядів: 4911 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 3

Добавил: korol_natalia9708
Ответ: Посилання для скачування поновлено! smile
0

Прохання поновити посилання на презентацію. Дякую.
Дата публикации: 07.11.2015 в 21:18 Спам

Добавил: [ADM]Irina
0

Посилання поновила.
Дата публикации: 03.04.2012 в 19:45 Спам

Добавил: Sasha-dea
0

силка неактивна
Дата публикации: 10.02.2012 в 08:13 Спам
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!