Англійська народна казка "Сорочаче гніздо" - Читання - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Читання [ Додати статтю ]

Англійська народна казка "Сорочаче гніздо"
Тема. Англійська народна казка «Сорочаче гніздо»
Мета. Вчити стежити за логікою описування подій; орієнтуватися у структурі тексту; формувати читацькі навички, уміння визначати головну думку та пояснювати її ; розвивати зв’язне мовлення; виховувати наполегливість у здобутті знань, культуру мовлення.
Обладнання. Малюнки птахів, таблиця для розчитування, магнітна дошка, слова до гри «Розсипанка», мультимедійні слайди: «Скоромовки», «Прислів’я», «Словникова робота», «Птахи», «Гнізда птахів», «Гра «Дочитай речення до кінця», відеоролик «Сади і парки Англії», аудіо запис казки «Сорочаче гніздо»,
                                                Хід уроку:
1. Організація класу.
1.1. Привітання вчителя:

Треба разом привітатись:
«Добрий день!»
Дружно, голосно сказати:
«Добрий день!»
Вліво, вправо поверніться:
«Добрий день!»
Туди, сюди посміхніться:
«Добрий день!»
У долоні поплескайте:
«Добрий день!»
Дружно всі, не відставайте:
«Добрий день!»
1.2 Очікування учнів від уроку (гра «Мікрофон):
2. Мовна розминка:
2.1. Дихальна вправа:

- Для того, щоб вчитися правильно і виразно читати, нам потрібно вміти правильно дихати. Тому першою вправою нашої мовної розминки буде дихальна вправа:
Вдих носом – видих ротом.
Вдих ротом – видих носом.
Вдих носом – видих з промовлянням слів: «Прийшла весна!»
2.2. Розчитування за вправою «Пташка»:
- Наступним кроком мовної розминки буде вправа «Пташка», яку нам допоможе провести пташка, назва якої захована у загадці:
Як вам витівка така: Й вийшла пташка білобока,
До числа добавив «а». Називається …(сорока).
а е и о і у
зд
кр
2.3. Скоромовка (слайд):
У середу на урок прийшло сорок сорок.
Хитру сороку спіймати морока,
А на сорок сорок треба сорок морок.

2.4. Гра «Розсипанка»:
Зі слів, що прикріплені на магнітній дошці, скласти прислів’я та пояс- нити його значення.
В світ, здобувай, не бреди, знання, скоріш, навмання .
(Не бреди в світ навмання, здобувай скоріш знання.)
3. Мотивація навчальної діяльності:
Бесіда «Що ви знаєте про ..?»:
- До якого виду творчості відноситься це речення?
- Що таке прислів’я?
- Які ще види усної творчості ви знаєте?
- Що таке казка?
- Яку казку називають «авторською»?
- Яку казку називають «народною»?
- Поясніть значення прислів’я (слайд): Маленькі казки багато розуму дають.
4. Повідомлення теми і мети уроку:
4.1 Перегляд відеокліпу «Парки Англії»:

- Сьогодні ми познайомимось із народною казкою однієї з країн Європи. Ви маєте відгадати назву країни, переглянувши короткий фільм про цю країну.
- Чи відгадали ви європейську країну? Як ви гадаєте, про що йшла мова у сюжеті?
- Отже, ми сьогодні познайомимось із англійською народною казкою, назву якої ви дізнаєтесь із гри «Шифрувальник».
4.2 «Шифрувальник». ( «Сорочаче гніздо»).
4.3. Інтерактивна вправа «Передбачення»:

- Про що піде мова у казці?
5. Ознайомлення із змістом казки «Сорочаче гніздо»
5.1 Слухання казки (аудіо запис):

- Чи справдились ваші передбачення?
- Для чого сорока будувала гніздо?
5.2 Словникова робота (слайд):
Вити як - небудь
глузд плести
абияк розуміння
заприсяглася твердо пообіцяла
Хворостина, прутик, тоненька гілочка
5.3. Комбіноване читання (зачину та основної частини):
- Читають діти – «помічники» вчителя
5.4 Читання кінцівки казки в парах «Один одному» (кінцівка тексту).
5. 5. Перевірка рівня первинного сприймання змісту прочитаного:

- Під час перегляду ММ-презентації «Птахи» ви позначаєте зеленим сигна- лом, якщо пташка була згадана у казці, а червоним, якщо її не було.
- Чи навчився хтось з них робити гніздо так майстерно, як сорока?
- Закінчіть речення, вибравши правильний варіант (слайд):
Птахи не навчились робити гнізда, як сорока, бо …
а) їм не вистачало прутиків
б) сорока їх погано вчила
в) їм не вистачило терпіння дослухати науку до кінця.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА:
Ми берізки і кленці
В нас тоненькі стовбурці
Ми в стрункі стаєм ряди
Дістаємо промінці.
Ми стискаєм їх вогонь
В зелені своїх долонь.
Хилять свіжі вітерці
Вліво - вправо стовбурці.
Ще й верхівки кожен ряд
Нахиля вперед, назад.
Рефлексія (слайд) під спів птахів:
Слова промовляє вчитель, а діти із заплющеними очима повторють їх.
- Я люблю читати.
- Я роблю це легко і швидко.
- Швидкість мого читання зростає з кожною хвилиною.
- Мені легко вчитися читати.

5.5 Вибіркове читання:
- Прочитати уривок про пташку, яка на екрані.
(Перегляд ММ-презентації «Птахи»)
- Про що заприсяглася сова?
- Визначити головну думку тексту.
Робота в парах:
- Продовжити речення: « Бути терплячим означає …»
«Крісло автора»:
Діти висловлюють свою думку.
Хвилинка – цікавинка:
Серед птахів найтерплячишім будівельником свого гнізда є ремез.(Слайд)
5.6 Вправи на розвиток уміння швидко орієнтуватись у тексті:
а) Гра «Дочитай речення»
Зібрала вона всіх птахів … почала вчити.
Відтоді всі дрозди роблять свої гнізда… на зразок млинця.
Ось чому сови не навчилися робити … кращих гнізд.
Потім сорока назбирала пуху та пір’я і … вистелила гніздо.
А нетерплячі птахи один за одним … відлітали геть.
б) Гра «Де сидить сорока?»:
Діти зачитують речення, в яких є слово «сорока».
в) Гра "Знайдіть слова із буквосполученнями вправи "Пташка”
Гнізда, глузду, нездари. « Кряк», кругленький, кращих.
5.7 Підготовка до читання в особах:
- Скільки дійових осіб у казці?
- Скільки має бути задіяно учнів для читання в особах?
5.8. Поділ на групи. Читання в особах у групах.
6. Презентація читання в особах групами.
7. Хвилинка – цікавинка:

Перегляд ММ - презентації «Гнізда птахів».
8. Домашнє завдання:
- Підготувати розповідь про гніздо, яке робить сорока.
- Для допитливих пошукове завдання: переглянути раніше прочитані казки, визначити ті, які подібні до цієї казки та визначити у чому саме полягає по- дібність.
9. Підсумок уроку:
- Прочитайте прислів’я. Яке з них виражає закінчену думку?
то Х габато бироть, ойт тобага зєна
бреДо гото тивчи, хот охеч све тизна.
оХт абагот ритьгово, тйо ламо твотьри.
(Хто багато робить, той багато знає.
Добре того вчити, хто хоче все знати.
Хто багато говорить, той мало творить.)
- Чим вони схожі?
- Чого вчить нас англійська народна казка?
- Від чого хотів нас застерегти англійський народ?
 
Презентація знаходиться тут:
 
 Автор Цюзік І.Л., вчитель початкових класів Хмельницької спеціалізованої школи № 30 з поглибленним вивченням іноземної мови


Джерело: http://www.docme.ru/HvD5
Категорія: Читання | Додав: (11.04.2011) | Автор: Цюзік Ірина Леонідівна E
Переглядів: 7180 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 4.0/7
Всього коментарів: 5

Добавил: korol_natalia9708
Ответ: Посилання поновлено. Скачуйте!
0

Прохання поновити посилання на презентацію. Дякую.
Дата публикации: 09.11.2015 в 21:26 Спам

Добавил: Irusa7898
0

Дуже вдячна.Чудовий урок.
Дата публикации: 08.04.2012 в 17:19 Спам

Добавил: Лидия
0

Прекрасний урок! Хотілося б провести його з м/м супроводом, але:
504 Gateway Time-out
Неможливо скачати презентацію(( sad
Дата публикации: 16.04.2011 в 12:13 Спам

Добавил: РІТА
0

ЧУДОВИЙ УРОК! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ tongue tongue tongue
Дата публикации: 12.04.2011 в 20:32 Спам

Добавил: ОленаШиш
0

Добрий день, шановна І.Л! Дуже сподобалась розробка уроку. Використано багато різноманітних видів робіт, інтерактив, мультимедіа. Я випадково знайшла його в Інеті і дуже задоволена, бо в мене завтра ця тема уроку з читання. З вашого дозволу деякі елементи уроку візьму собі! Дуже вдячна! Успіхів Вам!!! biggrin
Дата публикации: 11.04.2011 в 19:40 Спам
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!