Закріплення знань про звукове значення букви Тт ( “те” ). Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Опрацювання тексту “Ластівка” - Читання - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Читання [ Додати статтю ]

Закріплення знань про звукове значення букви Тт ( “те” ). Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Опрацювання тексту “Ластівка”

ТЕМА : Закріплення знань про звукове значення букви Тт ( “те” ).
Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Опрацювання
тексту “Ластівка”.

МЕТА : Закріпити знання учнів про букву Тт ( “те” ) та її звукове
значення; вчити читати склади, слова, речення з новою буквою;
удосконалювати навички звуко-буквенного аналізу слів;
розвивати вміння зіставляти слова за значенням та за фонетич-
ними особливостями; збагачувати словниковий запас учнів;
виховувати бережне ставлення до природи, допитливість,
працелюбність.

ТИП УРОКУ: урок подачі нового матеріалу.

ОБЛАДНАННЯ: картки із завданням; схеми для звукового аналізу слів;
зображення букви «Те»; предметні малюнки; розрізна азбука;
променеві таблиці; комп’ютерна презентація.

                                                                                ХІД УРОКУ

1. Організаційний момент (слайд 1).
Ось дзвінок нам дав сигнал –
Працювати час настав.
Нумо всі часу не гаєм, -
Працювати починаєм.
Працюватимем старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Діти – просто молодці!

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.
1.Артикуляційна гімнастика (слайд 2).

• Поплямкаємо губками (пппп);
• Посичимо гускою ( ссссс ) ;
• Продзижчимо комариком ( ззззз ) ;
• Пошумимо вітром ( шшшшш ) .
- Які звуки ми вимовляли ? ( Приголосні )

2. Робота над чистомовкою (слайд 3).
Ра-ра-ра – висока трава,
Ро-ро-ро – гостре перо,
Ру-ру-ру – вчуся добру,
Ри-ри-ри – книжку бери,
Рі-рі-рі – сонце вгорі.

3. Вправа “Незакінчене речення”.
- На минулому уроці ми вивчали букву …
- Вона позначає звуки …
- Назвіть букви, що позначають голосні, приголосні ?

4. Звуко-буквенний аналіз слів. Робота в парах.
- До нас на урок завітали Котик, Півник, Колобок.
- З’єднайте малюнки зліва з звуковими схемами справа.

–о –о–                          
П І В Н И К

 =о –о–                          К О Т И К


–о –о –о–                      К О Л О Б О К

5. Гра «Слово розсипалось».
На дошці предметні малюнки равлика, ріпки, сороки. З розсипаних
букв скласти відповідні слова.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Виділення найуживанішого звуку (слайд 4)

Тато-тигр, тигриця-мама
Тихо ходять чагарями.
Тигреня ричати вчиться –
Тигра всякий звір боїться.
- Який звук зустрічається найчастіше?
- Який це звук?

2. Знайомство з друкованою буквою (слайд 5)
- На що схожа буква?
Всім відомо, що гриби мають одну ніжку.
Зверху шляпкою прикрились – в букву Т перетворились.

3. Мовна розминка (слайд 6).
І троянда, і тюльпан, і струнка тополя,
телефон і торт, труба і травичка в полі –
всі вітають букву Т теплими словами:
- Люба Т, нехай тобі добре буде з нами.
-Які слова зі звуком т запам’ятали?
- Який звук на початку слова тюльпан?

4. Читання прямих і обернених складів (слайд 7).

5. Робота з загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок (слайд 8).
Зелене покривало
Влітку на землі лежало. (трава)
Ти впала мені під ноги,
Розтягнулася по дорозі.
І тебе не можна підняти,
І не можна тебе прогнати. (тінь)
6. Робота з текстом на с.90 (слайд 9, 10).
- читання вчителем
- Яка пора року прийшла?
- словникова робота: вівсянка, співучий птах.
- аналіз тексту: - Між ким відбулася розмова?
- Назвіть птахів, яких я вам назвала.
- Озвучте малюнки словами кожного птаха (слайд 11 – 13).
- виділення звуків [т], [т'] з озвучення голосу дрозда, дятла. їх артикуляція (слайд 14)
 Вимовте слова дятла. Вимовте перший звук. Який він? Чому?
 Проспівайте пісню дрозда. Вимовте останній звук. Який він? Чому?

7. Збагачення словникового запасу учнів. Читання слів томат, такса, трембіта, терен (слайди 14 – 17)

8. Робота над текстом на с.91 (слайд 18 – 19).
- читання вчителем та читаючими учнями;
- аналіз прочитаного
- Кого ви бачите на малюнку ?
- Кого тримають діти ?
- Чому ластівка потрапила до рук дітей ?
- Які наміри у дітей?
- Як ви думаєте, що сталося навесні?

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ.
Гра «Магазин» (слайд 20).
Купуй речі, у назві яких є звуки [ Т, Т ‘ ]

ГРА “МІКРОФОН”.
Час урок закінчувати нам
Що запам’яталося вам?



Джерело: http://files.mail.ru/F7057795A65348FFBF88BD9C4AC2A52A
Категорія: Читання | Додав: (01.01.2017) | Автор: Наталія Щербак
Переглядів: 245 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!