Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Читання | [ Додати статтю ] |
Тема. Закріплення звуків [д], [д'], літер Дд. Робота над текстом «Парк на пустирі» Мета. 1. Формування ключових компетентностей – вміння вчитися (організовувати своє робоче місце, орієнтуватися в часі та берегти його, доводити роботу до кінця); загальнокультурної компетентності (вміння будувати взаємні стосунки на партнерській, толерантній основі); здоров’язбережувальної компетентності (взаємозв’язок організму з природним та соціальним оточенням, удосконалення фізичної, соціальної та духовної складових здоров’я, дбайливе ставлення до природи); громадянської компетентності (здатність екологічно мислити); соціальної компетентності (продуктивно співпрацювати у парі, проявляти ініціативу, досягати консенсусу, уміти брати на себе відповідальність). 2. Формування предметних компетентостей – закріпити та узагальнити знання про звуки [д], [д’] та букву Д, д; удосконалювати читацькі навички, розвивати аналітико-синтетичні здібності, спостережливість, увагу, мислення, зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи, допитливість, працелюбність. Очікувані результати: знати: звуки [д], [д’]; уміти: позначати їх буквою «де», читати склади, слова, текст; робити звуковий аналіз слів; застосовувати: скоромовки для артикуляційного апарату. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації навчального матеріалу. Обладнання: презентація, фішки для звукового аналізу; конверти з буквами. ХІД УРОКУ І. Самовизначення до діяльності (організаційний момент) Ось дзвінок нам дав сигнал – Слайд 1 Працювати час настав. Нумо, всі часу не гаєм, - І роботу починаєм. Працюватимем старанно, щоб почути у кінці, що у нашім першім класі, діти – просто молодці! Девіз уроку: Слайд 2 Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити, Не просто відповідати, а міркувати, Дружно і плідно працювати.
ІІ. Підготовчі артикуляційно-слухові вправи 1. Мовленнєва розминка Дихальні вправи Слайд 3 — Пір’їнку здуємо з долоньки. — Понюхаємо квітку. Гра «Щоб ротик був слухняним» Слайди 4, 5 — Пропоную вам вирушити у подорож, сядемо на пароплав і попливемо морем. — Ось ми допливли до пристані і кажемо: У-У-У-У. — А тепер пересядемо на потяг і поїдемо: ЧУХ, ЧУХ, ЧУХ. — Пересядемо на мотоцикл і поїдемо далі: Р-Р-Р-Р. — Дуже захотілося ще й на конику поскакати: ЦОК-ЦОК-ЦОК. — Потім пересіли на велосипеди: ДІНЬ-ДІНЬ-ДІНЬ. 2. Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок Цілий день працює в гаї, Діловито дзьобом б’є, Він не цвяхи забиває, Він комашок дістає. (дятел) Слайд 6 Я жовтенька, я маленька, Мов медочок солоденька. На баштані достигаю, Тепле сонечко вітаю. (диня)
ІІІ. Визначення теми уроку (Висловлювання дітей) Сьогодні ми продовжимо читати слова і тексти з вивченими буквами виразно, чітко, безпомилково. Помандруємо у Країну Знань. Поступово до нашого паровоза будуть приєднуватись вагони і в залежності від того, як ви будете працювати на уроці, наш потяг буде довгим чи коротким. Тому будьте уважні. Слайд 7, 8 ІV. Актуалізація опорних знань 1. Алфавітне називання вивчених літер (за азбукою) Слайд 9 (крокодил дає завдання) 2. Робота в парі Слайд 10 Завдання: вийміть букви з конвертів. Необхідно скласти слово, використавши всі букви. Перша буква має бути червоного кольору. (Ознайомитися з усіма словами, які складали пари). Слайд 11 Підсумок … 3. Читання складових таблиць Слайд 12 Підсумок … (Чебурашка) Слайд 13 4. Гра «Вгадай слово» Слайди 14-17 5. Гра «Хитре слово» Слайди 18-21 Підсумок … V. Узагальнення та систематизація знань 1. Робота над скоромовкою Наступний казковий герой – черепаха, привезла нам скоромовку. Слайд 22
Слайд 23 Ми носили воду в ситі, Та дерева не политі. Воду в ситі не носити, Саду ситом не полити. Словникова робота: сито — знаряддя за допомогою якого відсіюють дрібні частки, використовується для пересівання борошна, різноманітного насіння.
Читання скоромовки: 1) хором повільно; 2) хлопчики та дівчатка; 3) читаємо швидко; ще раз;
Підсумок … Можете вдома позмагатися з мамою, татом, хто швидше промовить скоромовку. Фізкультхвилинка 2. Робота за Букварем (с. 70–71) Слайд 24 Наш давній знайомий – вовк, привіз нам нове завдання. Він хоче почути, як ми читаємо, відповідаємо на запитання та пояснюємо прочитане. Відкрийте сторінку 70 букваря та прочитайте назву тексту. Слайд 25-26
— Кого ви бачите на малюнку? — Що роблять діти?
Сад Садили Посадимо Садівник (Яка спільна частинка у цих словах?) Даринка Дмитрик Вадим Денис
Липи (співвіднести малюнки дерев і їх назви) Слайди 29-32 Тополі Клени
1) Виразне читання тексту вчителем.
2) Читання хором за вчителем. Наступний вагон привіз Фізкультхвилинку для очей. 3) Вибіркове читання.
4) Знайти у тексті речення до поданої схеми. 5) Я почну читати речення, а ви знайдіть і зачитайте його продовження. 6) Запропонуйте свою назву тексту. (Висаджування дерев) 7) Підсумок
Будьте чуйними, добрими, милосердними, бережіть природу, посадіть весною хоча б одне деревце у дворі, чи на дачі, чи у бабусі з дідусем, чи у шкільному дворі. Благодійність завжди була традицією нашого народу. І тоді наша планета буде мати чисте повітря, гарний, зелений вигляд. 8) Читання тексту, поданого рукописним шрифтом. Слайд 33 Клен, сосна і липа — дерева. А крокуси, іриси і канни? VІ. Підсумок уроку. Рефлексія діяльності Гра «Закінчи речення: Слайди 34-36 «Сьогодні на уроці я вчився (вчилась)…» «Я запам’ятав (запам’ятала) …» «В житті мені знадобиться …»
Якщо задоволені, поплескайте собі в долоньки і промовте: «Я сьогодні молодець!» Сьогодні ви багато працювали. Дякую вам за гарну роботу! А тепер візьміться за руки. Відчуваєте тепло долоньок одне одного? Посміхніться одне одному і скажіть: «Дякую за співпрацю! Презентація знаходиться тут: Джерело: http://www.docme.ru/afF5 | |
Переглядів: 1559 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |