Графічний редактор Paint - Інформатика - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Інформатика [ Додати статтю ]

Графічний редактор Paint
Тема. Графічний редактор Paint.
Мета: формування ключових компетентностей: вміння вчитися – само-
організовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; організовувати своє робоче місце; доводити роботу до кінця;
здоров’язбережувальна компетентність: уявлення і поняття про здоров’я, здоровий спосіб життя та безпечну поведінку; компетентність з ІКТ – вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел;
предметних компетентностей: ознайомити учнів з інформаційними об’єктами, піктограмою графічного редактора Paint, розміщенням панелі інструментів, навчити створювати інформаційні об’єкти у вигляді малюнків та алгоритмом збереження малюнків. Розширити знання правил дорожнього руху. Розвивати логічне мислення, кмітливість, уяву. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером.
Особливості проведення: урок розроблено з використанням мультимедійної презентації.
Обладнання: підручник, робочий зошит, мультимедійна презентація, додаткові завдання.
Тип уроку: урок формування нових знань, умінь і навичок.

Хід уроку 

I. Організація класу.
Нумо, діти, підведіться.
Один одному всміхніться.
Чули, вже дзвенів дзвінок –
Розпочинаємо урок.

ІІ Оголошення теми і мети уроку
Слайд 2

ІІІ Правила техніки безпеки у кабінеті інформатики.
Гра «Закінчи речення». Слайд 3

Я починаю правило – ви закінчуєте.
Не можна розпочинати роботу за комп’ютером …..........
Не приносити у кабінет обчислювальної техніки ...........
Відстань від екрана монітора до очей під час роботи за комп’ютером не менше…
Не торкатися ......................

ІV Актуалізація опорних знань
а) Інтелектуальний марафон. Слайд 4

- Що таке текстовий редактор?
- Що він вміє?
- Як завантажити текстовий редактор Word Pad?
- Що означає редагувати текст?
- Як встановити абзац в текстовому редакторі?
- Що означає форматування тексту?
- Як змінити мову клавіатури?
- Як зберегти набраний текст?

б) Ромашка Блума. Слайд 5

V. Мотивація навчальної діяльності.
Ми дуже часто вживаємо слово «мистецтво». Який зміст вкладено в це слово?
Мистецтво – це відображення реальної дійсності в художніх образах. До нього належить література, музика, театр, образотворче мистецтво, кіно, цирк і телебачення.
Так в образотворчому мистецтві явища навколишнього життя відображаються з допомогою ліній, тональних співвідношень, кольорових поєднань, об’ємних форм і ритмів.
Образотворче мистецтво поділяється на окремі види, кожний з яких має специфічну мову. Давайте дізнаємося, який вид образотворчого мистецтва ми сьогодні будемо розглядати.
Розставте букви в порядку зростання: Слайд 6
А К Г Р І Ф А

VІ Вивчення нового матеріалу. Слайд 7
а) Повторення вивченого у 2 класі

- Так, сьогодні ми в гостях у країни «Графіка». Оскільки у нас урок «Сходинки до інформатики», то малюнки ми будемо виконувати не у альбомі, а на комп’ютері і працюватиме у графічному редакторі.
- Що таке графічний редактор? Слайд 8
- Як називається найпростіший графічний редактор?
б) Робота з підручником, с. 44
- Пригадайте, з яких елементів складається вікно Paint?
- Які ви знаєте інструменти? Для чого вони призначенні? Слайд 9-11
в) Фізкультхвилинка
Хто там, хто уже стомився
Наче трохи нахилився?
Треба дружно всім нам встати
Фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки склали , як вітряк
І покрутимося так.
Руки гарно опустіть
І спокійно підійміть.
Будемо дружно ми сідати
І до праці приступати.
г) Робота у зошиті, с. 21

VІІ. Робота з комп’ютером Слайд 12
а) Із історії

1. Ціла армія регулювальників потрібна була б зараз щоб підтримувати порядок на перехрестях, якби люди не винайшли світлофор. Назва його походить від двох слів: нашого слова «світло» і грецького «форос» – той, що несе. Отже, у перекладі на нашу мову слово світлофор означає: той, що несе світло.
2. Перший світлофор був встановлений 10 грудня 1868 року в Лондоні . Він управлявся вручну і мав два семафорні крила: підняті означали сигнал «стоп», а опущені – рух з обережністю.
3. У темний час доби використовувався газовий ліхтар, який перемикав спеціальний поліцейський. Через рік газовий ліхтар світлофора вибухнув, поранивши поліцейського. Більше ніхто не захотів чергувати біля нього. І регулювання зійшло нанівець на довгі 44 роки.
4. А справжній світлофор народився 5 серпня 1914 року і був винайдений Гарретом Морганом із США. Цей світлофор мав два сигнали (червоний і зелений) та включався автоматично на певний час. Саме по цьому принципу і діють практично всі сучасні світлофори.
5. У 1920 році з'явились триколірні світлофори у США. І лише у 1930 році почали працювати перші світлофори у Європі.
6. У наш час світлофором уже нікого не здивуєш. Це найкращий друг водіїв та пішоходів.
7. На розі вулиць з давніх літ,
Щоб тут безпечний був прохід,
Машин не стався щоб затор,
Стоїть триокий Світлофор.
А очі в нього дуже різні:
Подивиться червоним грізно –
Стоїть на місці пішохід,
І транспорт зупиняє хід.
8. Він блима жовтим: «Стій, малечо, -
Рух починати небезпечно!»
Всміхається зеленим: «Знай,
Шлях вільний, впевнено рушай».
Вважають діти всі навкруг:
«Цей Світлофор – наш справжній друг!»

Хлопчик – Світлофор:
Я – Світлофор! Познайомимось, діти?
Я вас навчу по дорозі ходити.
Маю три ока, ними моргаю:
По черзі вмикаю і вимикаю.
Оком червоним
Блимну, то знайте:
Йти небезпечно,
Тож зачекайте!
Що на червоний
Не можна іти –
Знають, напевне, -
Навіть коти!
Бачиш – зелене
Світиться око.
Сміливо йди
Не буде мороки!
Колір зелений –
Колір надії.
Тож сподіваюсь,
Вірю і мрію,
Що на зелений
Будуть іти
Діти, дорослі
І навіть коти!
б) Пояснення вчителя
Алгоритм малювання світлофора:
1. Вибери на панелі інструментів прямокутник. Намалюййого, розташувавши посерелині.
2. Вибери інструмент Еліпс. На вільному місці аркуша намалюй кружечок, утримуючи клавішу Shift.
3. Обери інструмент Виділення. Виділи кружечок.
4. Підведи вказівник миші всередину виділеної частини малюнка.Натисни і утримуй натиснутою клавішу Ctrl на клавіатурі. Пересунь кружечок всередину світлофора.
5. Так повтори ще два рази.
6. Розфарбуй.
в) Гімнастика для очей.
Совенята
Сплять маленькі совенята (очі заплющені).
Раз! – розкрили оченята.
Подивилися навколо (кругові рухи очима).
Потім вгору і додолу (рухати тільки очима).
Оченята – блим, блим, блим!
Відпочити треба їм!
Вправо, вліво оченята
Повертали совенята.
Совенята будуть спати,
А ми будемо читати.
г) Самостійна робота учнів. Слайд 13
VІІІ Підсумок уроку
1. Логічне завдання у групах
Якого смайлика ви домалювали?
2. Прийом «Мікрофон»
- Що вдалося вам найліпше?
- Які виникали труднощі?
Дякує за роботу на уроці. Слайд 14
- Хто трудився на уроці,
Той звичайно молодець,
Ну, а зараз, мої любі,
Уроку нашому кінець/

Вчитель Рабинюк Катерина Дмитрівна
Уманський НВК –педагогічний ліцей


Джерело: http://us.ua/1360518/
Категорія: Інформатика | Додав: (02.03.2014) | Автор: Рабинюк Катерина Дмитрівна
Переглядів: 1471 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!