Як працювати з інструментами та палітрою графічного редактора - Інформатика - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Інформатика [ Додати статтю ]

Як працювати з інструментами та палітрою графічного редактора

Тема. Як працювати з інструментами та палітрою графічного редактора
Мета: розширити знання учнів про графічний редактор Paint, більш досконало ознайомити учнів із середовищем графічного редактора, панеллю інструментів та палітрою, навчити створювати малюнок за зразком; розвивати логічне мислення, пам'ять, вдосконалювати навички роботи з комп’ютером; виховувати естетичні смаки, зацікавленість науковими досягненнями, інтерес до вивчення інформатики.
Обладнання: підручники «Інформатика» М.М.Корнієнко та ін., мультимедійна презентація, картки, ілюстрації.
Тип уроку: комбінований

ХІД УРОКУ

І. Організація класу Слайд №1
Всі почули ви дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Тож часу тепер не гаймо,
За знаннями вирушаймо.
- сьогодні разом з вами весь урок будуть казкові персонажі – ельфи.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Задачки на кмітливість
• Сергійкові батьки мають троє дітей. Двох із них зовуть Оленка і Світланка. Як звати третю дитину?
• Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і 3 морквини. Скільки фруктів дала мама синові? (ілюстрація)
2. Логічна задача Слайд №2,3
Ельфині Меріель, Аріне і Лалайт начаклували три тістечка — бісквітне з джемом, бісквітне з кремом і пісочне з джемом. Хто яке тістечко начаклував собі, якщо кожна ельфиня з’їла одне тістечко, при цьому Аріне і Лалайт полюбляють тістечка з джемом, а Меріель і Лалайт начаклували собі бісквітні тістечка?
Після самостійного розв’язання (додаток 2), учні звіряють відповідь зі слайдом.
3. Доповни речення
- Малюнки, ескізи, фотокартки, схеми, креслення – це все називають… (графічні зображення) Слайд №4
- Графічні зображення, які створено або опрацьовано за допомогою комп’ютера, називають... (компютерною графікою) Слайд №5
- Для роботи з комп’ютерною графікою призначені... (графічні редактори)
- У мене на домашньому комп’ютері встановлено графічний редактор…
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку Слайд №6
Ви всі, мабуть, любите малювати. А які інструменти вам у цьому допомагають? (олівці, фломастери, фарби, пензлі, гумка, палітра)
Графічний редактор також має свої інструменти, які за своєю дією схожі на справжні. Сьогодні ми з ними будемо знайомитися ближче, тому тема нашого уроку називається «Як працювати з інструментами та палітрою графічного редактора». Ви більше дізнаєтесь про графічний редактор Paint, навчитесь працювати із панеллю інструментів та палітрою графічного редактора, та навчитесь створювати малюнок за зразком.
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Інструменти графічного редактора Paint Слайд №7

 Створення ліній
 Створення фігур
 Вибір кольору
 Розфарбовування
 Виділення області
 Збільшення зображення
 Створення написів
 Гумка
Потрібний інструмент на панелі інструментів обирають за допомогою лівої клавіші миші.
2. Палітра графічного редактора Paint Слайд №8
 Колір для інструмента обирають на палітрі кольорів.
 Колір фігури (основний) обирають лівою клавішею миші.
 Колір фону обирають правою клавішею миші.
Інструменти зазвичай малюють тим кольором, який було обрано як основний, а кольором фону заповнюється та частина малюнка, яку вирізають, або стирають гумкою.
3. Робота з підручником стор.64, 66 (довідничок юного дослідника, цікавинки)
Фізкультхвилинка
Раз! Два! Час вставати:
Будемо відпочивати.
Три! Чотири! Присідаймо,
Швидко втому проганяймо.
П’ять! Шість! Засміялись,
Кілька раз понахилялись.
Зайчик сонячний до нас
Завітав у вільний час.
Будем бігати, стрибати,
Щоб нам зайчика впіймати.
Прудко зайчик утікає
І промінчиками грає.
Сім! Вісім! Час настав
Повернутись нам до справ.

V. Закріплення нового матеріалу
1. Підготовка до практичної роботи

Робота за картками (додаток 2)
Встановити відповідність між інструментами графічного редактора та їх діями.
2. Практична робота
 Розгляньте малюнок. З'ясуйте, які інструменти потрібні для його створення
Слайд №9
 Визначте послідовність використання інструментів під час створення малюнка. Слайд №11
 Запустіть графічний редактор і створіть малюнок за зразком. Слайд №11
 Збережіть малюнок за вказаною адресою. Для цього:
Виберіть команду Зберегти як…;
Виберіть папку за вказівкою вчителя;
Введіть ім'я файлу в поле Ім'я файлу;
Клацніть кнопку Зберегти.
 Завершіть роботу з програмою.
 Зробіть висновок: чи навчились ви створювати за допомогою інструментів графічного редактора малюнки та зберігати їх?
3. Хвилинка релаксації для очей «В космосі»

VІ. Підсумок уроку
1. Пригадайте Слайд №12

- Де розміщені інструменти графічного редактора?
- Де можна обрати колір для інструмента?
2. Підсумовуюча бесіда
 Чи сподобалось вам створювати малюнок?
 Чи виникали у вас труднощі під час виконання практичної роботи?
 Який ще малюнок можна створити за допомогою геометричних фігур?
3. Оцінювання (вербальне)
Слайд №13 Урок завершено.

Презентація знаходиться тут!



Джерело: http://www.docme.ru/Q7G5
Категорія: Інформатика | Додав: olguscha35784plaxiy (14.12.2015) | Автор: Плаксій Ольга Анатоліївна E
Переглядів: 410 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!