Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Інформатика | [ Додати статтю ] |
Перегінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Сходинки до інформатики 2 клас Підготувала: вчитель
початкових класів Ридван
Тетяна Йосипівна
2013-2014 н. р. Мета: навчальна: закріпити навички створювати
і виконувати алгоритми; розвивальна: розвивати пам'ять, увагу; формувати
навички самостійної роботи на
комп'ютері; виховна: виховувати відповідальність , самостійність,
усидливість. Обладнання: комп’ютери, підручники, зошити, малюнок із зображенням казкового героя Карлсона, енциклопедія. Хід І. Організаційний момент -Треба всім нам привітатись: "Добрий день!” Дружно голосно сказати: "Добрий день!” Вліво-вправо поверніться, Всім навколо усміхніться! "Добрий день!” -Вітаю вас, діти, на уроці
обдуманості, розуму і уваги. -Сьогоднішній урок звичайний, навчить багато нас чого. Хай буде він для нас
повчальним, Та не забудьте ви його. Учитель читає психоформулу із дошки. - Люблю я свій розум, Увагу
і пам’ять, Працює
мій мозок, І
вчусь я старанно. Сприймаю
нове І
мислю логічно, Набуті
знання Застосую
практично. ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Перевірка
домашнього завдання -Що таке команда? -Що таке алгоритм? -Кого називають виконавцем алгоритму? ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності До нас сьогодні на урок завітав Карлсон,
який живе на даху. Він знайшов мішечок, в якому є цікаві завдання. Карлсон
просить нас йому допомогти їх виконати. 1завдання Слова потрібно роз’єднати, щоб тему уроку прочитати.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку. V.Вивчення і усвідомлення нового матеріалу. 1. Вступне слово вчителя. 2. «З
книжкою попрацюємо, Трошки
помудруємо». 3.Складання алгоритму ранкового збирання до
школи (за малюнками). VІ. Осмислення, узагальнення і систематизація знань 1. Віршована задача Свинка жолуді збирала, В три тарілки вже розклала: 8 жолудів на кожній, А четверта – ще порожня. Скільки в неї покладуть, Якщо 30 всіх зберуть. Фізкультхвилинка 2.Пронумеруй правильний порядок дій в алгоритмі «Малювання» Відкрити фарби. Взяти пензель. Малювати. Покласти аркуш паперу. Набрати фарби на пензель. 4.Робота в парах. Розташуйте
літери в порядку спадання чисел і прочитайте слово, що утворилося.
(алгоритм) 5. Відгадування ребуса 6. Робота в зошиті ( завдання №
3) 7. Вправа на увагу - Який об’єкт знаходиться під №2
? - Якого кольору портфель? - Кішка сидить чи стоїть? - Хто знаходиться в тролейбусі? - Скільки було квіток ? 8. Хвилинка-цікавинка VI. Робота з комп’ютером Пригадаємо правила безпечної поведінки з комп’ютером (діти по черзі називають правила) Вправи для очей VIІ. Рефлексія Вправа "Незакінчене речення” Ми на уроці працювали над … Сьогоднішній урок навчив мене … Урок зацікавив мене… Я вчився… VIІ. Домашнє завдання
Зошит, завдання № 5. Джерело: http://yadi.sk/d/Ng72TM4dJRE9N | ||||||||||||||||||||
Переглядів: 2371 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |