Алгоритми в нашому житті - Інформатика - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Інформатика [ Додати статтю ]

Алгоритми в нашому житті

Перегінська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

            Сходинки

              до

           інформатики

              2 клас

         Підготувала:

             вчитель початкових класів

               Ридван Тетяна Йосипівна

 

                       2013-2014 н. р.

Мета:

навчальна: закріпити навички створювати і  виконувати алгоритми;

розвивальна: розвивати пам'ять, увагу; формувати навички самостійної роботи на комп'ютері;

виховна: виховувати відповідальність , самостійність, усидливість.

Обладнання: комп’ютери, підручники, зошити, малюнок із зображенням казкового героя Карлсона, енциклопедія.

                             Хід

І. Організаційний момент

-Треба всім нам привітатись:

"Добрий день!

Дружно голосно сказати:

"Добрий день!

Вліво-вправо поверніться,

Всім навколо усміхніться!

"Добрий день!

-Вітаю вас, діти, на уроці обдуманості, розуму і уваги.

-Сьогоднішній урок  звичайний,

навчить багато нас чого.

Хай буде він для нас повчальним,

Та не забудьте ви його.

Учитель читає психоформулу із дошки.

-   Люблю я свій розум,

Увагу і пам’ять,

Працює мій мозок,

І вчусь я старанно.

Сприймаю нове

І мислю логічно,

Набуті знання

Застосую практично.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.  Перевірка домашнього завдання

-Що таке команда?

-Що таке алгоритм?

-Кого називають виконавцем алгоритму?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

       До нас сьогодні на урок завітав Карлсон, який живе на даху.

Він знайшов мішечок, в якому є цікаві завдання. Карлсон просить нас йому допомогти їх виконати.

1завдання  

Слова потрібно розєднати, щоб тему уроку прочитати.


  Алгоритмивнашомужитті

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

  V.Вивчення і усвідомлення нового матеріалу.

   1. Вступне слово вчителя.

     2. «З книжкою попрацюємо,

         Трошки помудруємо».

   3.Складання алгоритму ранкового збирання до школи

    (за малюнками).

VІ. Осмислення, узагальнення і систематизація знань

1. Віршована задача

Свинка жолуді збирала,

В три тарілки вже розклала:

8     жолудів на кожній,

А четверта – ще порожня.

Скільки в неї покладуть,

Якщо 30 всіх зберуть.


    Фізкультхвилинка


2.Пронумеруй правильний порядок дій  в алгоритмі  «Малювання»

 Відкрити фарби.

 Взяти пензель.

 Малювати.

 Покласти аркуш паперу.

 Набрати фарби на пензель.

4.Робота в парах.

Розташуйте літери в порядку спадання чисел і прочитайте слово, що утворилося.

 

  Г

 

  И

 

  А

 

  Р

 

  М

 

  И

 

  Л

 

  Т

 

  О

 

  7

  1 

  9

  5

  2

   4

   8

  3

  6

(алгоритм)

5. Відгадування ребуса    

6. Робота в зошиті ( завдання № 3)

 7. Вправа на увагу                               

 - Який обєкт знаходиться під №2   ?

- Якого кольору портфель?

- Кішка сидить чи стоїть?

- Хто знаходиться в тролейбусі? 

- Скільки було квіток ?

8. Хвилинка-цікавинка

VI. Робота з компютером

 Пригадаємо правила безпечної поведінки з компютером (діти по черзі називають правила)

     Вправи для очей

VIІ. Рефлексія

Вправа "Незакінчене речення

    Ми на уроці працювали над …

     Сьогоднішній урок навчив мене …

     Урок зацікавив мене…

     Я вчився…

VIІ. Домашнє завдання

  Зошит, завдання № 5.



Джерело: http://yadi.sk/d/Ng72TM4dJRE9N
Категорія: Інформатика | Додав: 123456trewq (24.02.2014) | Автор: Ридван Тетяна Йосипівна E
Переглядів: 1396 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!