Розфарбовування розмальовок за допомогою інструментів графічного редактора Tux paint - Інформатика - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Інформатика [ Додати статтю ]

Розфарбовування розмальовок за допомогою інструментів графічного редактора Tux paint

Уманська загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 ім. М.П.Бажана

Уманської міської ради  Черкаської області

 

Курс «Сходинки до інформатики»

РОЗФАРБОВУВАННЯ ОБЄКТІВ В ГРАФІЧНОМУ РЕДАКТОРІ

                                              2 клас

 

                                                                             Підготувала вчитель

                                                                            початкових класів

                                                                            Мацнєва Н.Л.

 

                                                      2014

Тема. Розфарбовування об’єктів в графічному редакторі

Мета. Формування ключових компетентностей: вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, дотримуватись правил безпеки під час роботи за комп’ютером, виконувати практичні дії щодо поставленої мети, виконувати завдання за алгоритмом; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної – уміння працювати в парі, групі;  здоров’язбережувальна – уміти виконувати вправи для очей, оптимальна рухова активність; предметна ІКТ – компетентність учнів – здатність раціонально використовувати комп’ютер і комп’ютерні засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, зберіганням, поданням і передаванням; вміння безпечно працювати з комунікаційними системами.

Технологічні вміння: вмикає та вимикає комп’ютер; вибирає об’єкти та переміщує їх з використанням маніпулятора мишки; виконує операції над об’єктами, зокрема, над вікнами, файлами, папками; запускає програму на виконання та завершує роботу з нею; використовує клавіатуру. 

Особливості проведення уроку. Урок розроблений з використанням мультимедійної презентації, інтерактивних технологій.

Обладнання:  Підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів «Сходинки до інформатики» О.В.Коршунова. – К.: Генеза, 2014. – 176 с.; робочий зошит для 3 класу «Сходинки до інформатики»; електронне програмне забезпечення «Тux paint» , презентація, картки, мікрофон, ілюстрації.

Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу.

                                               Хід уроку

І.Організаційний момент.

Встали, дітки, всі рівненько.

Посміхнулися гарненько.

Привітаємось усі:

Добрий день, всім! Добрий день!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. Робота з пазлами.

- Діти, складіть пазли та назвіть правила  поведінки в комп’ютерному класі по черзі.

(Слайди)      

2. Гра «Вилучити зайве»    

- З якою програмою ми вже знайомі і працювали на попередньому уроці?

- Давайте повторимо чого навились за допомогою гри «Вилучи зайве».

 СЛАЙД

Скретч, Мишеняткова Абетка, Тукс пеінт.

Учень.

  • На минулих уроках ми працювали з програмою « Графічний редактор Тих раint».

СЛАЙД

Учитель.

  • Для чого ми вивчаємо цю програму, і де можна  використати  її, повторимо  за допомогою гри «Скажи своє слово»

СЛАЙД:  для читання, для малювання, для співу.

Учень:

- Цю програму ми вчимо для того, щоб вміти гарно розфарбовувати різні об’єкти.

-Учитель

- Діти, до нас в гості щоуроку заходив наш  друг Туксик.   

 СЛАЙД

- Чомусь сьогодні він не прийшов…

- Стукає в двері Туксик.

- Хто там стукає?

(Заходить Туксик.)

Туксик.

  • Привіт, дітки! Я радий, що ви мене впізнали і не забули. Я запрошую вас продовжити  подорож по країна Інформатика.

ІІІ. Оголошення теми та завдань уроку.

Тема нашого уроку: Розфарбовування об’єктів у графічному редакторі

СЛАЙД

І сьогодні ми будемо виконувати такі завдання:

вчитися створювати зображення у середовищі графічного редактора;
працювати з інструментами графічного редактора;
 розвивати творчі здібності, уяву, фантазію, самостійність.

СЛАЙД

IV. Вивчення нового матеріалу.  Робота із підручником.

  1. Загадка від Туксика

Тукс:

  • Ой, яка у вас цікава тема. Можна я разом з вами попрацюю? В мене є найкращий друг. Я хочу вас попросити, щоб ви намалювали його портрет.

А як звати мого друга ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Загадка про півника

Двічі родився,

У школі не вчився,

А години знає. (Півник)    

      СЛАЙД

Тукс:

  • Дякую, Вам, дітки, що відгадали загадку.

(І Туксик сідає коло діток)

  1. Мотивація навчальної діяльності

Учитель.

  • А в яких казках ми зустрічаємось з казковим  героєм  Півником?

Метод «Словесне малювання»

  • Спробуйте описати, як виглядає Півник.

(Відповіді учнів)

СЛАЙД

Учитель.

  • А зараз  пограємо в гру «Впізнай голос». Як тільки почуєте спів Півня – плескайте у долоні.  (запис голосів птахів, серед  них  є голос півника, почувши його голос учні плескають в долоні).

СЛАЙД

Учитель.

  • А якими яскравими можуть бути півники, як по-різному їх розфарбовують художники. З якою любов’ю народ ставиться до птахів.   
  •  
  •  
  • В образотворчому мистецтві є жанр в якому художники зображають тварин та птахів. І цей жанр називається  анімалістичний.

А зараз ви побачите зображення  півника в цьому жанрі. Вони виконані в техніці Петриківський розпис.

СЛАЙД                                                                                                      

Учитель.

 - Чим малюють художники свої картини?

Учні.   

- Фарбами, олівцями, ручкою

Учитель.

 - А ми з вами працюємо за компютером. Тут є свої інструменти для створення малюнків, які також дуже схожі на справжні. Давайте, пригадаємо головні інструменти для малювання в програмі графічний редактор. (Учні називають головні інструменти та демонструємо їх на дошці, картками.)

(ШТАМП, ПЕНЗЛИК, ГУМКА, НОВИЙ, МАГІЯ, ЗБЕРЕЖЕННЯ, ВІДКРИЙ (ПЕРЕГЛЯД)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА для очей і рухлива 

       СЛАЙД

5. Повторення алгоритма створення малюнка.

Учитель.

- Туксику ми обіцяли намалювати його друга, але спочатку ми повторимо  алгоритм створення малюнків.

6. Робота за підручником (с.130-131)

- Читаю початок я, а далі учні. Пояснюю як створювати та розфарбовувати малюнок.

СЛАЙДИ

  • Для створення малюнка нам потрібен алгоритм (ЕКРАН)

І такий алгоритм лежить біля кожного ПК. Ви можете скористатись алгоритмом для створення своїх малюнків.

  Зараз час прийшов попрацювати за комп’ютером

7.РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМ  

    СЛАЙД

  • Учні по черзі коментують правила  створення малюнка

Учитель з Туксиком перевіряє роботу учнів, як вони розфарбували півника за алгоритмом.

Учитель.

  • А зараз проявіть свою фантазію, творчість і доповніть малюнки

…….. ,щоб вони стали цікавими та оригінальними.

- Туксик дякує за гарну роботу.

- Вимкнути компютери

- Фізхвилинка для очей, для спини

v. Аналіз діяльності учнів на уроці

- Ми створили малюнки в графічному редакторі, а тепер створимо зображення в техніці народного мистецтва. Створимо колаж з різних видів матеріалу (Робота парами)

СЛАЙД

  • У вас на партах лежать конверти в яких знаходиться матеріал для створення колажу.
  • VІІ. Узагальнення і систематизація знань.
  1. Робота в зошиті (Якщо вона буде)
  2. Завдання для розумників (завдання розвивального змісту)

Розгадати анаграми

  •    КУСКИ (Туксик)               

   ДЕРАКТОР (редактор)                                 

   НІВПИК (півник)                          

Добери синоніми

Малюнок - ….

Розфарбувати - ...

Працювати - ...

Добери антоніми

Пам’ятати – … (забувати)

Упорядковувати – … (розкидати)

Зберігати – … (втрачати)

Передавати – … (ховати)

  1. . Підсумок уроку. Рефлексія.

Вправа «Мікрофон»

- Що нового навчились роботи у програмі Tux paint?

- Чи всі виконали завдання? (Відповіді учнів.)

- Що найбільше сподобалось на уроці?

СЛАЙД :

Метод «Прес»

  • Пропоную продовжити такі речення:

Мені сподобалось ...
Тепер я вмію ...
Я дізнався ....

Учитель.

  • Ви гарно працювали. Всі були активними, кмітливими, працьовитими, веселими. Молодці! 
  •  
  •                                            Алгоритм створення малюнка
  • 1. Вибери кнопку “Новий”. 
  • 2. Використай кнопки зі стрілками “Вгору” і “Вниз” для перегляду заготовок.
  • 3. Знайди та відкрий розмальовку півника.
  • 4. Клацни 2 рази лівою кнопкою миші та отримай зображення півника.
  • 5. На панелі інструментів натисни кнопку “Магія”.
  • 6. Праворуч на панелі набору інструментів натисни кнопку “Заливка”.
  • 7. Вибери колір на палітрі.
  • 8. Натисни на зображення та розфарбуй півника.


Джерело: http://docme.ru/GCa2
Категорія: Інформатика | Додав: (21.04.2014) | Автор: Мацнєва Наталія Леоныдівна
Переглядів: 2682 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!