Прагнення до самостійності - Я у світі - Презентації та відео матеріали - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Я у світі [ Додати статтю ]

Прагнення до самостійності

Тема. Прагнення до самостійності

Мета: дати учням уявлення про самостійність та відповідальність; навчати аналізувати свою поведінку, міркувати над майбутнім; розвивати мислення, мовлення; виховувати самостійність.

Обладнання і матеріали: мультимедія, роздатковий матеріал, карта успіху,девіз на дошці,  музичний супровід, мультфільм «Ах і Ох», іграшки медведики.

Хід уроку-тренінгу

Вступна частина

1.   Організація класу.

– Дітки, усміхніться до мене, подаруйте усмішку один одному, поверніться до гостей і подаруйте їм теж посмішку, і тоді ми з гарним настроєм почнемо урок.
Учень.

Я всміхнулася сонечку:

Здрастуй, золоте!

Я всміхнуся квіточці –

Хай вона цвіте!

Я всміхнуся дощику:

– Лийся, мов з відра!

Друзям усміхнуся –

Зичу їм добра!

Учитель.

– Не гаймо часу, поспішаймо, урок скоріш розпочинаймо!

 

Учень.

Ми прийшли у світ, щоб жити

Всі на просторі земнім,

Щоб сміятись і радіти

У довкіллі чарівнім.

Це життя. Це справжня казка!

Ллється музика і сміх.

Ти ж, запам’ятай, будь ласка,

Неповторний серед всіх!

 

2.   Очікування. Вправа «Вазон зернят» (промовляючи свої очікування,).

Ситуація успіху.

У природі є сонце. Воно світить, гріє і всіх любить. Зараз сонечко послало нам своїх веселих і теплих зайчиків. Вони сіли спершу на носики, потім на щічки, на ротики, тепер вони перебралися на шийки і вирішили залишитися з нами, щоб ми посміхалися, раділи, відчували щастя. А тепер відкрийте очі та подаруйте посмішки один одному і, звичайно, сонечку, що світить у віконечко!

Давай, поглянемо на картину і прикріпимо кожен  молоденькі деревця! Для того щоб воно росло, треба удобрити ми можемо словами. Так уявіть –це Ви. Теплий сонячний промінь упав на них й зігрів їх. Побажайте, своєму деревцю побажанню на цей урок та оберіть собі квіточки на столі, в майбутньому ми ними прикрасимо нашу картину( це є поділ на 3 групи)

3. Повторення правил

Вчитель: «Діти, а яких правил ми повинні дотримуватись на уроці»?

  • Правило піднятої руки.
  • Вмій вислухати.
  • Взаємодопомога.
  • Дисциплінованість
  • Посміхатися.
  • Бути активним.

І хай девіз вашого уроку буде такий»:

Не просто слухати, а чути

Не просто дивитися, а бачити

Не просто відповідати, а міркувати

Дружно, плідно працювати.

Основна частина.

  1. Оповідання  «Виконана обіцянка». Проблема ведмедика.

Проблемне питання

Хто вона – самостійна і відповідальна людина?

-                  В цьому нам допоможе ведмедик, який хоче бути саме таким.

  1. Міні-лекція.

(Про розвиток людини до 8 років)

  1. Робота в групах. Обігратти ситуації.(з ведмедиком)

Давайте, з’ясуємо до чого повинна прагнути дитина в 9 років, щоб стати самостійним?

1 група. Допомагає ведмедику з домашніми справами.

2 група. Допомогти товаришувати.

3 група. Допомагає з шкільними справами.

  1. Обговорення.

Алгоритм самостійності (узагальнення).

  1. Ставить перед собою мету. 
  2. Сама шукає шляхи її досягнення.
  3. Сама відповідає за здобутий результат.
  1. Руханка «Сонце, дощ»(супровід музика)

Коли тренер каже «сонце» - учні стрибають, коли – «дощ» - стають і «відкривають парасольки»(руки в сторони)

Полили своє деревце.

  1. Гра «Казки навпаки»

Дітям пропонується скласти казку або оповідання навпаки, з кінця. І діти стали самостійні….

  1. Перегляд мультфільму «Ох і Ах»
  • Який головний ворог самостійності і взагалі розвитку людини?(Лінощі)
  1.  Узагальнення. Алгоритм
  2. Правило самостійної людини.

Не кажи – не вмію, а кажи – навчусь.

Заключна частина

  1. Прийом «Сходинки самооцінки»
  • Ми працювали цілий урок. Прийшов час показати собі й усім свої оцінки. Візьміть квіти та знайдіть їм відповідні місця на нашій картині.

2.Завершення тренінгу. Прийом  «Дерево»

Із насіннячка проклюнувся паросток, а з нього виросло чудове деревце. Пеститься деревце на сонці, тягнеться до тепла і світла повертає голівку за сонцем

Діти стають в коло на деякій відстані один від одного. Кожен учень сильно надавлює п’ятками на підлогу, руки стискує в кулачки, міцно стискує зуби. Ведучий  говорить, звертаючись до кожного. «Ти – могутнє, міцне дерево, у тебе сильне  коріння, і ніякі вітри тобі не страшні. В складних життєвих ситуаціях, коли хочеться плакати або битися, - стань сильним і могутнім «деревом», скажи собі, що ти сильни1, у тебе все здійсниться, і все буде добре. Ти впевнена – людина». І говорять «Ми разом велика сила». Самотньому дереву важко, разом ми цілий ліс.

Прагнення до самостійностіі



Джерело: http://osvita.ua/school/lessons_summary/initial/46009/
Категорія: Я у світі | Додав: Natali (18.10.2016) | Автор: Соловйова Наталія Володимирівна W
Переглядів: 214 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!