Каталог статей
Головна » Статті » Презентації та відео матеріали » Українська мова | [ Додати статтю ] |
Тема. Звук [о] , буква О. Звуко-буквенний аналіз слів зі звуком[о]. Звукове моделювання. Мета уроку. Ознайомити учнів з новою буквою О, її звуковим значенням; удосконалювати навички звукового аналізу слів. Розширювати світогляд учнів. Розвивати пам'ять, зв’язне мовлення, виховувати любов до природи. Хід уроку І. Організація класу. Всі почули ви дзвінок? ( слайд1) Він покликав на урок. Кожен з вас вже постарався До уроку приготувався. Тож девіз тепер згадаймо І урок розпочинаймо. (Красиво читаємо, чітко розмовляємо, мовлення своє розвиваємо) ІІ. Повторення вивченого.
Хто це до нас прийшов? Ану відгадаємо загадку. У садках , гаях блукає Жовті шати одягає Золотисту стелить постіль Жде сестрицю білу в гості. Ось вона , красива , багата у золотому вінку. Осінь. Добрий день , малята. Я дуже рада вас бачити.. Ви так гарно підросли, подорослішали, зміцніли. Тому я вважаю , що справитеся з усіма завданнями , які я для вас підготувала.
( вересень, жовтень, листопад) А чому їх так називають? Ви гарно справилися з 1 завданням. Нехай осінь відпочине , а ми їй розповімо вірша про нею, та не простого. Це зачарований віршик. А ми зможемо зняти з нього чари. (Розказуємо вірш « осінь» ) 2.Артикуляційні вправи Ла-ла-ла- осінь вже прийшла Са-са-са-навколо краса Лі-лі-лі- Летять журавлі Ві-ві-ві- у теплі краї А ще осінь почула що ви знаєте багато віршів. Давайте порадуємо її. (розказують вірші за малюнками) ІІІ.Вивчення нового матеріалу.
Осел по вулиці гаса Осла ужалила оса. Ой! Боляче! Отож малята Осу і вам не слід чіпати. Який звук ви найчастіше чули у вірші? Які слова запам’ятали? А тепер поділіть слова осел та оса на склади. А який перший склад у слові осел , а у слові оса? Назвіть послідовно звуки у цих словах. 2.Гра « Склади слова у корзинку» Нашій гості сподобалось , як ви вмієте називати звуки у словах. Тому вона хоче почути звук, який ми чуємо на початку її імені. А тепер вони просить зібрати у корзинку ще слова , які розпочинаються із звука (о).
3.Читання вірша « Совині окуляри» - Що загубила сова? _ Для чого їй знадобилися окуляри? -До кого вона звернулася по допомогу? - Чому саме до мурашок? -Яку винагороду вона їм пообіцяла ? -Вимовте слово окуляри по складах. Назвіть перший склад. Який це звук? (голосний) Чому? А які ще голосні звуки ви знаєте? 4. Робота з сюжетним малюнком (Буквар с.46) - Де сидить сова ? -Що вона тримає у руках? -А який у неї вигляд? -Чого в неї не вистачає ? -Кого вона покликала їх шукати? - Складіть речення за цим малюнком і за схемою.( Гей , комахи, знайдіть окуляри!) 5. Ознайомлення з буквою О. - Звук (о) на письмі позначається буквою О. - На що схожа буква О ? (слайд 2,3,4,5) 6.Гра «Жива буква» - Хто зможе оживити букву? 7. Звуко- буквенний аналіз слів. (Оса, сова. Сорока, борсук) ( слайди 6,7) 8. Анаграми 2345 26741 567 V.Підсумок уроку Чи сподобався вам діти урок? А що саме? А з якою новою буквою ми познайомились? Який звук вона означає? А на що вона схожа? А які слова із звуком[ О] ви запам’ятали ? Джерело: http://docme.ru/Y4D2 | |
Переглядів: 4657 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |