Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Робота з дитячою книжкою. Не одяг красить людину, а добрі справи. 1клас
Робота з дитячою книжкою Тема уроку. Не одяг красить людину, а добрі справи. (Книжки про хлопчиків і дівчаток) Мета. Формувати уявлення про теми, які розкриваються в дитячих книжках; навчати дітей зіставляти зміст оповідання й малюн¬ка до нього, міркувати над заголовком; виховувати взаємну повагу між хлопчиками та дівчатками. Обладнання: книжка для 1 класу «Перші кроки» (с. 9-11), читання вчителем оповідання М. Стеценка «Чи світяться вуха». ХІД УРОКУ І. Організаційна хвилина ІІ. Підготовка до сприймання твору. 1. Читання слів: ти — хлопчик; ти — дівчинка; вірша А. Костецького «Косички». "Косички у дівчаток, щоб смикати за них",- так думав я спочатку, А виявилось - ні. Вони ростуть для того, щоб заплітатись довго, щоб хтось про них сказав: -Ах-ах! Яка краса!.. А ось мені косичок не треба. Я-хлопчак. А що я теж красивий, то це помітно й так! Бесіда за прочитаним. - Що думає хлопчик про дівчаток? - Що думає про себе? - А що думаєте ви? 2. Читання учнями, які вміють читати, прислів’я, яке записане на дошці: «Не одяг красить людину, а добрі справи». Міркування над йо¬го змістом. 3. Читання і вивчення скоромовки І. Січовика «Бідолашна Маша вчилась їсти кашу». Бідолашна Маша Вчилась їсти кашу. Щоки Маші в каші, Шия Маші в каші, Носик Маші в каші, Тільки в рота Маші Не попало каші. — Чи погоджуєтеся ви з тим, що Маша ще дуже маленька дівчинка? Якою ви уявили Машу? Опишіть її. ІІІ. Читання вчителем оповідання. Перечитування частин тексту на прохання учнів, за власним вибором вчителя. Оповідання М. Стеценка «Чи світяться вуха». ІV. Колективне відтворення прослуханого, міркування над змістом. — Про кого розповідається в оповіданні? — Чи могло так бути насправді? — Як ви думаєте, крім Івасика, є ще такі хлопчики та дівчатка, які і не люблять їсти кашу? — Хто переконав Івасика, що треба їсти кашу? — Як мама це зробила? (повторно читаю розмову мами із сином. Діти вивчають , слова мами і Івасика, вибирають інтонацію і розігрують розмову). — Як ви зрозуміли слова мами? Чому вона так сказала? — Як ви думаєте, чи змінять своє ставлення до сніданку діти після читання оповідання? ! V. Розгляд малюнків Упізнавання прочитаних творів. Пригадування частин творів, до яких виконані малюнки. | |
Переглядів: 7990 | Рейтинг: 3.3/18 |
Всього коментарів: 0 | |