Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Як хліб прийшов на стіл . Твори про хліб Казки слов’янських народів. Пшеничний колосок
Тема: «Як хліб прийшов на стіл . Твори про хліб Казки слов’янських народів. Пшеничний колосок» Мета: Формування уявлення дітей про те, який шлях проходить зерно щоб стати хлібом., познайомити з народними прислів’ями, загадками про хліб, виховувати любов та бережливе ставлення до хліба , пошану до хліборобської праці. Обладнання: Навчальне видання Читаю сам 1 кл . Упорядник В. Мартиненко ТОВ «АВДІ», 2012 р. ілюстрації з теми «Хліб»; Хід уроку І. Організаційний момент Треба дружно, привітатись Добрий день! Дружно голосно сказати : Добрий день! Вправо , вліво поверніться , Один одному всміхніться , Ще раз дружно привітались Добрий день! ІІ. Підготовка до сприймання твору 1. Вступне слово вчителя Діти відгадайте загадку: В полі ріс я, колосився на стеблині уродився, а тепер мене ви ріжте, на здоров’я смачно їжте (Хліб) Отже сьогодні ми з вами будемо говорити про хліб. Тому що хліб це народна святиня. Недарма в народі говорять Хліб всьому голова» Бесіда про хліб: Хліб – яке це коротке слово . але скільки в ньому тепла . З хлібом пов’язано так само багато у нашому житті . цей продукт харчування став символом праці й миру. З давніх давен наш народ над усе цінує хліб. Адже, хліб це достаток . люди це слово вимовляють з повагою. 2. Робота над прислів’ями (На дошці записано прислів’я , читає вчитель або учні які вміють читати) Міркування над змістом прислів’я . - Сила від хліба, хліб від землі. - Не страшна біда, коли є хліб і вода. - Зима без снігу, літо без хлібу. ІІІ. Читання вчителем казки «Пшеничний колосок»(білоруська народна казка) з серії Читаю сам 1 клас. Пер цим учитель пропонує поміркувати , яких українських казкових героїв нагадує прочитана казка.(Круть, Верть, «Колосок») Фізкультхвилинка ІV. Колективне відтворення прослуханої казки, міркування над змістом. - Назвіть осіб персонажів казки. - Хто знайшов пшеничний колосок? - Куди він його приніс? - Як вели себе гусак шипун та індик Белькотун? - Що робила курка Цокотушка щоб на столі з’явилися поляниці? (яким словом можна ще замінити?);(хліб) - Чому курка Цокотушка вигнала зі столу Шипуна та Белькотуна ? - Щоб ви порадили птахам ? Фізкультхвилинка для очей V. Робота над ілюстраціями 1. Співвідношення малюнку зі змістом прочитаного. 2. Розфарбувати малюнки за вибором дітей. ІV. Рекомендації для самостійного читання 1. Прочитати з дорослими 2. Вибери в книжці казку,яка тобі найбільше сподобалась, важно розглянь малюнки . Про що розповідає кожний з них ? спробуй з їх допомогою відтворити зміст казки. vІІ. Підсумок:
- Як слід ставитись до хліба? - Чому ? Які прислів’я про хліб запам’ятали? Джерело: http://www.docme.ru/doc/241764/konspekti-word | |
Переглядів: 2624 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1 | |
|
ble>