Як хліб прийшов на стіл . Твори про хліб Казки слов’янських народів. Пшеничний колосок - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Як хліб прийшов на стіл . Твори про хліб Казки слов’янських народів. Пшеничний колосок
Тема: «Як хліб прийшов на стіл . Твори про хліб Казки слов’янських народів. Пшеничний колосок»
Мета: Формування уявлення дітей про те, який шлях проходить зерно щоб стати хлібом., познайомити з народними прислів’ями, загадками про хліб, виховувати любов та бережливе ставлення до хліба , пошану до хліборобської праці.
Обладнання: Навчальне видання Читаю сам 1 кл . Упорядник В. Мартиненко ТОВ «АВДІ», 2012 р. ілюстрації з теми «Хліб»;

Хід уроку 

І. Організаційний момент
Треба дружно, привітатись
Добрий день!
Дружно голосно сказати :
Добрий день!
Вправо , вліво поверніться ,
Один одному всміхніться ,
Ще раз дружно привітались
Добрий день!

ІІ. Підготовка до сприймання твору
1. Вступне слово вчителя

Діти відгадайте загадку:

В полі ріс я, колосився
на стеблині уродився,
а тепер мене ви ріжте,
на здоров’я смачно їжте
                                           (Хліб)
Отже сьогодні ми з вами будемо говорити про хліб. Тому що хліб це народна святиня. Недарма в народі говорять Хліб всьому голова»
Бесіда про хліб:
Хліб – яке це коротке слово . але скільки в ньому тепла . З хлібом пов’язано так само багато у нашому житті . цей продукт харчування став символом праці й миру. З давніх давен наш народ над усе цінує хліб. Адже, хліб це достаток . люди це слово вимовляють з повагою.

2. Робота над прислів’ями
(На дошці записано прислів’я , читає вчитель або учні які вміють читати)
Міркування над змістом прислів’я .
- Сила від хліба, хліб від землі.
- Не страшна біда, коли є хліб і вода.
- Зима без снігу, літо без хлібу.

ІІІ. Читання вчителем казки «Пшеничний колосок»(білоруська народна казка) з серії Читаю сам 1 клас.
Пер цим учитель пропонує поміркувати , яких українських казкових героїв нагадує прочитана казка.(Круть, Верть, «Колосок»)

Фізкультхвилинка

ІV. Колективне відтворення прослуханої казки, міркування над змістом.
- Назвіть осіб персонажів казки.
- Хто знайшов пшеничний колосок?
- Куди він його приніс?
- Як вели себе гусак шипун та індик Белькотун?
- Що робила курка Цокотушка щоб на столі з’явилися поляниці? (яким словом можна ще замінити?);(хліб)
- Чому курка Цокотушка вигнала зі столу Шипуна та Белькотуна ?
- Щоб ви порадили птахам ?

Фізкультхвилинка для очей

V. Робота над ілюстраціями
1. Співвідношення малюнку зі змістом прочитаного.
2. Розфарбувати малюнки за вибором дітей.

ІV. Рекомендації для самостійного читання
1. Прочитати з дорослими
2. Вибери в книжці казку,яка тобі найбільше сподобалась, важно розглянь малюнки .
Про що розповідає кожний з них ? спробуй з їх допомогою відтворити зміст казки.

vІІ. Підсумок:
- Як слід ставитись до хліба?
- Чому ? Які прислів’я про хліб запам’ятали?


Джерело: http://www.docme.ru/doc/241764/konspekti-word
Категорія: Уроки | Додав: MILA82 (19.01.2014) | Автор: Сівак Людмила Вікторівна E
Переглядів: 1781 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: [ADM]Irina
0

Шановна пані Людмило,

Доступ к документу ограничен. Запрашиваемый вами документ имеет статус временного и доступ к нему ограничен. Просмотр и изменение настроек документа может произвести только его владелец.

Зробіть, будь ласка, доступ для вісх користувачів.
Дата публикации: 19.01.2014 в 15:31 Спам
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!