Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Розв’яжуть діти залюбки математичні ланцюжки


Навчитися розв’язувати вирази можна тільки розв’язуючи їх. Але ж саме ця діяльність на уроках математики часто найменше зацікавлює учнів. Можливо, тому, що предметом обчислень здебільшого є числа, які для дітей нічого не означають.
Викликати інтерес можна, наповнивши результати обчислень арифметичних виразів цікавим змістом, пов’язаним з матеріалом інших навчальних дисциплін. Подаємо зразки, за якими кожен педагог може скласти власні ланцюжки відповідно до програми з математики та інших предметів.



Джерело: http://www.docme.ru/1iv5
Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: (01.07.2015)
Переглядів: 1040 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!