Розв’язування вправ та задач для застосування таблиці множення числа 4. Складання задач. - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Розв’язування вправ та задач для застосування таблиці множення числа 4. Складання задач.

Матем. Дата ___________________
Вчитель Бондар Т.М.

Тема: Розв’язування вправ та задач для застосування таблиці множення числа 4. Складання задач.
Мета: працювати над закріпленням таблиці множення числа 4, над розв’язуванням вправ та задач, застосовуючи знання таблиці множення числа 4; розвивати вміння складати задачі, обчислювальні навички; розвивати словесно-логічне мислення, шляхом аналізу умов задач, вміння працювати у групах, парах, навички самоконтролю, взаємоконтролю; виховувати охайність під час роботи, бажання прийти на допомогу, товарискість; збагачувати знання учнів про фінансову грамотність.

 

                                                                            Хід уроку:

І. Організація класу, МНД
Евристична бесіда. Мотивація діяльності учнів
- Сьогодні наш урок буде незвичайний. Ми проведемо його на математичній біржі.
- Що це таке? Ви були на ринку? Що там робили?
- Так от, біржа – це установа, де здійснюються торговельні та фінансові операції. Тобто, це той самий ринок. Особу, яка пропонує товар, продає, називають маклером. А особу, яка бере участь у купівлі, купує товар, – брокером.
- Сьогодні я буду маклером (продавцем), ви – брокерами (покупцями). Отже, сьогодні у продажу:
Каліграфічна хвилинка
Опитування
Математичний диктант
Таблиця множення числа 4
Обчислення виразів
Фізкультхвилинка
Задача
Акційний товар

Валюта :
Увага
Дисципліна
Взаємодопомога
Згуртованість
Швидкість
Правильність
Це – валюта, за яку ви можете придбати будь – які товари. А я, у свою чергу, продати їх вам.

ІІ. АОЗ
1. Перевірка д/з

На початку роботи математичної біржі зателефонуємо додому.
- Алло! На скільки дій домашня задача? (На 2)
Яку математичну дію ви обрали, щоб записати першу дію? (Віднімання)
Яку математичну дію ви обрали, щоб записати другу дію? (Додавання)
У кого не так?
Поки ми телефонували додому, то мені прийшло смс-повідомлення з відповідями до прикладів.
Переверімо.
32, 9, 40, 28, 27, 28, 48, 0.
27 – зайве число.
На фондових біржах розраховуються доларами. На сьогодні курс долара 27 грн. Тому ми пропишемо число 27.
Своїми знаннями, увагою ви купили у мене каліграфічну хвилинку.
2. Каліграф. Хв. (клітинка)
Пишу число 27 в одній клітинці. Діти, я гарно, правильно написала? (Ні.) Чому? (Тому що потрібно писати у двох клітинках.)
Учениця виправляє мою помилку, демонструючи на дошці правильне написання.
Робота учнів в зошитах, перегляд, подяка.
Своєю швидкістю, правильністю ви купили у мене усне опитування.
3. Фронтальне опитування
27 це яке число? Доведіть?
Знайдіть суму цифр у цьому числі.
Назви чисел при «+».
Знайдіть різницю цифр у цьому числі.
Назви чисел при «-».
Знайдіть добуток цифр у цьому числі.
Назви чисел при «».
Часткою яких чисел є число 27?
Назви чисел при «:».
Ви купили у мене математичний диктант.
4. М.д. (Учениця біля дошки)
Добуток чисел 4 і 8 зменшити на 1 (11)
Частку чисел 20 і 4 збільшити на 90 (95)
Запишіть цифрою, скільки лапок у 30 змій. (0)
Перевірка з дошки.
Підсумок.
Ви купили у мене наступне завдання – робота з цінними паперами.

ІІІ. Закріплення
1. Робота з підручником
Нашими цінними паперами є підручник.
Робота в парах № 610, с. 94
То скільки буде 43, 47
Перший множник 4, другий 5. Назвіть добуток.
Для таких обізнаних, кмітливих брокерів я можу продати наступне завдання
№ 611 (1), 94

Усно обчислюємо всі вирази
Потім учні працюють в зошитах, виписують приклади на множення й підкреслюють множники, один учень працює біля дошки.
Перевірка.
Отже, перший множник вказує на однаковий доданок, другий на – кількість однакових доданків.

Ви зі знижкою купили у мене фізкультхвилинку.

Відпочивши, з новими силами ви купили у мене наступне завдання.
№ 612, с. 94 (усно)
Розгляньте малюнок.
Назвіть масу кожної тварини.
Дайте усно відповіді на питання, обрґунтувавши свою думку.

Щоб купити у мене наступне завдання, пригадайте, з чого складається задача? (Умова, запитання.)
2. Колективне складання задачі (якусь одну)
У господині було 2 гуски по 4 кг і качка 2 кг. Яка маса всіх птиць?
1)42=8 (кг) – маса гусок;
2)8+2=10 (кг)
Відповідь: 10 кг маса птиць.
Молодці!

У дідуся Матвія жило 3 півня по 3 кг та баран масою 48 кг. На скільки маса півнів менша, ніж маса барана?
1)33=9 (кг) – маса півнів;
2)48-9=39 (кг)
Відповідь: на 39 кг маса півнів менша, ніж маса барана.
Молодці!

3. Робота в четвірках (диференційовані задачі)
Купіть у мене наступний товар, давши відповіді на запитання: що треба зробити, щоб розв’язати задачу?
Прочитати задачу
Скласти короткий запис
Зробити аналіз
Думати над розв’язанням
Розв’язати задачу

Об’єднаємося в четвірки.
Оберіть свого координатора.

Повторення правил:
Говорити тихо
Не говорити всім одночасно
Вислухати кожного
Марно не сперечатися

Задача 1 (Денис, Іван, Аня Л., Ялі Н.) (Назар, Віка, Настя, Ярослав)
Бабуся Неля спекла 2 хлібини по 4 кг кожна і калач 3 кг. Яка маса всієї випічки?

Задача 2 (Яна, Ілля, Олексій, Анна П.) (Ерік, Мілана, Наталка, Максим)
Продали мандарини 2 покупцям по 4 кг кожному. Ще залишилося 16 кг. Скільки кілограмів мандарин було в магазині спочатку?

Задача 3 (Андрій, Тімур, Назарій, Саша, Марк, Максим) (Вікторія, Сергій, Юля, Даня)
У магазин привезли 6 ящиків винограду по 4 кг в кожному. Продали 10 кг винограду. Скільки кілограмів винограду залишилося?

Перевірка всіх задач
Я читаю задачу, учні – розв’язування.

ІV. Підсумок уроку, рефлексія
Ми сьогодні закріпили знання таблиці ділення (я навмисне роблю помилку) числа 5 (помилка). Де ми можемо застосувати ці знання?

V. Д/з
Ви вправні брокери, купували й виграли акційний товар, який я продам вам за вашу посмішку.
Домашнє завдання з розмальовкою.

Час роботи математичної біржі вичерпався. Дякую вам за урок.

Резервне
Хто швидше, робимо ставки
№ 611 (2)



Джерело: http://myblogrom.blogspot.com/p/blog-page_79.html
Категорія: Уроки | Додав: adelina (31.01.2017) | Автор: Тетяна Миколаївна E
Переглядів: 308 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!