Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків.

Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. ( Впр. 147)
Мета: 1. Вчити точно вживати дієслова в усному і писемному мовленні. Склати текст-розповідь.
2.Виховувати почуття любові до праці.
3.Розвивати увагу, спостережливість.

Хід уроку

І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Інтерактивна гра » Так-ні»

- Дієслова вказують на назву предметів? (Ні)
- Дієслова відповідають на питання що робити? Що зробити? ( Так)
- Дієслова зв’язані в реченні з прикметниками? (Ні)
- Слова «небо, сонячний» - дієслова? ( Ні)
- Слова «працюю, слухати» - дієслова? (Так)
2. Гра «Поєднай слова в пари»
- Хто що робить?
Заєць повзе
їжак співає
кінь кукурікає
зозуля ірже
горобець кує
півень стрибає
- З якою частиною мови зв’язані дієслова?
3. Опитування.
- Запишіть речення. Підкресліть члени речення.
Виглянуло сонечко. Своїм косим промінням воно торкнулося дерев, дахів. З гір потекли грайливі струмочки.
- Яким членом речення є дієслово?
- Що називається іменником? Прикметником? Дієсловом?
4. Фонетична хвилинка.
Своїм – 2 скл. ( охарактеризувати), 5 б. ( назвати), [свойім] - - о = о – 6 зв. ( дзвінкі, глухі)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Розвиток зв’язного мовлення. Впр. 147- інтерактивна вправа « 2 -4 – всі разом»

1. Робота в парах.

• Розгляд малюнків. Складання речень до малюнків.
• Розміщення малюнків у належній послідовності.
2. Робота в четвірках.
- Складіть план , використовуючи малюнки. Запишіть його.
1. Збирання торішнього листя.
2. Спалювання сухих рослин.
3. Скопування землі.
4. Засівання грядки. ( Висаджування розсади. )
3. Всі разом.
• Лексично-стилістична робота.
Весна (яка?) …
Робота ( що робить?) кипить, …
Діти ( що роблять? ) …
- Придумайте до малюнків словосполучення іменників з прикметниками. ( Пришкільна ділянка, суха трава … )
- Доберіть синоніми до слова «діти».
• Робота над будовою тексту.
- З яких частин складається текст?
- Про що можна розказати в зачині? Основній частині? Кінцівці?
- Доберіть заголовок.
• Складання усної розповіді за планом. (Декілька учнів)
4. Запис розповіді – самостійно.
V. Руханка.
VІ. Підсумок уроку.

1. Гра «згадай дієслова з розповіді»
2. Рефлексія.
VІІ. Домашнє завдання.

Впр. 148

Лазарович Л. М., вчитель початкових класів Ворохтянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Категорія: Уроки | Додав: (04.11.2012) | Автор: Лазарович Л. М.
Переглядів: 2984 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!