Розвивальні ігри. ПОДОРОЖ ДО КОРОЛІВСТВА ВОЛОДАРКИ ЛІТЕР - "Методична скарбничка" - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » "Методична скарбничка" [ Додати статтю ]

Розвивальні ігри. ПОДОРОЖ ДО КОРОЛІВСТВА ВОЛОДАРКИ ЛІТЕР

                                             ПОДОРОЖ ДО КОРОЛІВСТВА ВОЛОДАРКИ ЛІТЕР
 

Мета: розвивати мислення, увагу, логіку, вміння швидко реагувати та знаходити нестандартні рішення у складних ситуаціях.
Виховувати: відповідальність за своїх товаришів, почуття взаємодопомоги.
Обладнання: малюнок-карта Королівства Літер, лист від Володарки, набір карток.

1. Організаційний момент
Діти діляться на команди, дають їм назви.
- Сьогодні ви отримали листа від Володарки Літер і карту Королівства, якою ви будете подорожувати. На карті намальований замок Володарки Літер і маленькі будиночки з літерами. Перемогу здобуде та команда, яка розв’яже всі завдання і першою дістанеться до королівського замку. Допомагати у дорозі вам будуть орієнтири на карті. Я бажаю вам щасливої подорожі, пам’ятайте про те, що ви - одна команда.

2. В будиночку літери А багато слів розсипались по буквах та складах, треба їх відновити. Хто це зробить, зможе потрапити до іншого помешкання.
ре – ка – та - карета
ко – ло – мо - молоко
би – ду - дуби
ка – цу – кер - цукерка
ло – ми - мило
ро – ко – ва - корова

3. В будиночку літери Б живуть казкові мишки, які хвостиками повитирали деякі букви, вам треба вставити їх на картках.
л…лька – лялька
з…л…то – золото
екр…н – екран
с…л…вей – соловей
п…сн… – пісня
б…р…за – береза

4. Розминка.
Стрілка на карті показує на галявину – це парк, де можна відпочити. Тут ми пограємо з м’ячем. В цьому парку гарна травичка, а в ній загубились букви. Я буду по одній збирати ці літери, називаючи їх звуки, а ви мені повернете ціле слово разом з м’ячем.
[д – о – ш – к – а ] - дошка
[с – т – е – л’ – а ] - стеля
[р’ – у – к – з – а – к ] - рюкзак
[п – а – п – і – р ] – папір
[й –а – м – а ] – яма
[в’ – і – к – н – о ] – вікно
[о – л’ – і – в – е – ц’ ] – олівець

5. Тепер ви потрапляєте до будиночку літери В. У ньому ви повинні провести словесний аукціон, хто скаже останнє слово, той і переміг.
Діти називають слова, які починаються з букв: м, т, а, к.

6. В наступному будиночку одні слова заховались в інших, вам треба їх знайти.
брусок корабель
райдуга посуд
молоко ірис
буксир роса

7. Ви молодці, підійшли до останнього етапу нашої подорожі. Хто зможе розв’язати наступне завдання, той потрапить до замку Володарки Літер. Вам потрібно скласти слово по перших буквах інших слів, які не називаються, а показуються.
лак ком
лис абрикос кіт кір олівець машина

торт брат
тісто огірок рот танк бук рік ананас тінь

8. Підведення підсумків.
Дякую вам за те, що ви всі чесно змагались під час казкової подорожі, були завзятими, розумними, показали свої знання, вміння, підтримували один одного. Володарка Літер країни своїм указом відзначає кращих і просить їх нагородити.
Бажаю всім успіхів!

Категорія: "Методична скарбничка" | Додав: Krugluk (09.02.2015) | Автор: Круглик Галина Олексіївна E
Переглядів: 421 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!