Рух і здоров’я. Рухливі та спортивні ігри. Практична робота фізкультхвилинки для зменшення втоми і підвищення працездатності.) - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Рух і здоров’я. Рухливі та спортивні ігри. Практична робота фізкультхвилинки для зменшення втоми і підвищення працездатності.)

Тема Рух і здоров’я. Рухливі та спортивні ігри. Практична робота фізкультхвилинки для зменшення втоми і підвищення працездатності.)
Мета. Пояснити учням значення рухового режиму для здоров'я; допомогти зрозуміти, що рух — це життя, розвивати увагу, мислення, вміння робити висновки; виробляти гарну і правильну поставу; викликати у дітей бажання дбати про своє здоров'я; виховувати в дітей прагнення проводити своє життя в русі, працювати, займатися спортом, ритмікою, танцями.
Обладнання. Таблиця "Твоя постава", малюнки та ілюстрації
Тип уроку. Комбінований урок

                                                                           Основний зміст уроку

І. Організація класу.
Сьогодні на уроці ми продовжимо подорож у країну Здоров’я.
- Чого б ви хотіли навчитись на сьогоднішньому уроці?
II. Актуалізація опорних знань.
Повідомлення теми і мети уроку.
Проблемна ситуація. Повторення вивченого
Але Сонечко на перерві заховало слово з теми нашого уроку. Щоб його дізнатись, потрібно серед малюнків знайти продукти, які корисні для нашого здоров’я. (Діти знаходять малюнки із зображенням корисної їжі і складають слово «рух»)
Повідомлення теми і мети уроку
Отже, тема нашого уроку - … (діти читають тему) «Здоров’я і рух»
Розповідь вчителя
Давним-давно з’явились у країні Здоров’я непосидючі, рухливі чоловічки. А поруч із ними завжди знаходились маленькі пухнастики. З їх появою у країні яскравішими стали барви, веселішими стали обличчя мешканців. Адже чоловічки ніколи не сиділи на місці і з усіма жителями країни ділилися секретами зміцнення здоров’я. Ось і нам вони передали ці секрети.
- Як ви думаєте, що це за секрети?
- А чи хочете ви їх дізнатись?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Секрет 1
Ось вже вставати пора!
Прокидайся, дітвора!
Швидко встанем по порядку -
Дружно зробимо зарядку!
- Як ви думаєте, який же перший секрет розкривають нам чоловічки?
- Що таке ранкова зарядка?
- А для чого нам потрібно робити зарядку?
- Чим відрізняються вправи для ранкової зарядки від вправ, які ми виконуємо на уроках фізкультури?
- Ті діти які роблять зарядку вранці покладіть перед собою кольорового пухнастика.
- Давайте пригадаємо вправи для ранкової зарядки, які ми вивчили на уроках фізкультури.
(діти виконують вправи)
- Який же другий секрет?
Секрет 2
- Подивіться, у наступній бочечці якісь букви.
- Спробуйте скласти слово з цих букв. (ігри) (Робота в парах)
- Які бувають ігри? (комп’ютерні, рухливі, спортивні, народні, настільні, телевізійні)
- А які з цих ігор зміцнюють наше здоров’я? А які можуть зашкодити здоров’ю?
- Так, під час рухливих і спортивних ігор діти загартовуються фізично, в них розвивається уява, наполегливість, воля.
- Які рухливі ігри ми вивчали на уроках фізкультури?
- Розгляньте малюнки у підручнику і скажіть, в які ігри грають діти.
- Які спортивні ігри зображено на наступній сторінці?
- А які ще спортивні ігри ви знаєте?
- Хто з вас займається спортом? Яким?
- Ті діти, які займаються спортом, грають у рухливі ігри, покладіть перед собою ще одного кольорового пухнастика.
Секрет 3.
Щось не хочеться сидіти…
(діти виконують фізкультхвилинку.)
Тільки що ми з вами розкрили ще один секрет чарівних чоловічків.
- Що це за секрет?
- Для чого ми витрачаємо час на уроках на фізкультхвилинки? Адже за цей час можна було б дізнатись багато цікавого.
- Під час уроку, щоб відпочити, порухатись ми виконуємо фізкультхвилинки. Коли ми виконуємо вправи, наше тіло заряджається енергією для наступної роботи. Але крім фізкультхвилинок ми проводимо ще й інші хвилинки відпочинку. Пригадаймо: Туки-туки молотком…
- А чи є користь здоров’ю від цих вправ, адже ми сидимо? Яка?
- А на якому уроці ми найбільше рухаємось?
- Так, на уроках фізкультури ми покращуємо своє здоров’я під час виконання фізичних вправ.
- Ви всі гарно працюєте на уроках фізкультури і вправно виконуєте фізкультхвилинки, тому візьміть собі ще одного кольорового пухнастика.
Секрет 4
Цей секрет уже розкрили Діма Незгода, Софійка, Віка Шупер, Маринка, Вероніка, Денис
- В яких гуртках ви займаєтесь?
- А як танець зміцнює наше здоров’я?
Ті, хто любить танцювати, покладіть ще одного пухнастика.
- А хто з вас вдома проводив експеримент?
- Скільки ви змогли пролежати без руху? Коли ви втомились більше, коли лежали чи коли рухались?
- Ті, хто провів вдома експеримент, покладіть ще одного кольорового пухнастика.

ІV. Рефлексія
-Для чого ж людині рухатись?
- Які види діяльності допомагають нам бути у русі?
Порахуйте, отриманих пухнастиків. Ті, хто отримав 3, 4-5 пухнастиків, гарно турбується про своє здоров’я. А решті потрібно, ще трошки постаратись.
А зараз я вам роздам «перлини здоров’я» (вирізані із паперу кружечки), а ви намалюйте, що потрібно робити, щоб бути здоровим. Із цих перлин ми створимо ланцюжок здоров’я, який прикріпимо на дошці в класі, щоб він нагадував, що потрібно роботи, щоб бути здоровим.

Категорія: Уроки | Додав: Філософ (27.06.2015) | Автор: Багмет Тетяна Володимирівна
Переглядів: 572 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!