С.Квіт: найголовніше — навчити вчитися - Вчительська - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчительська [ Додати статтю ]

С.Квіт: найголовніше — навчити вчитися

                                               С.Квіт: найголовніше — навчити вчитися

Про підняття заробітної плати педагогічним працівникам в Україні зможуть говорити лише після того, як розпочнеться фінансування реформ. Про це в інтерв’ю «Українській правді. Життя» розповів С. Квіт.
«У цьому році це неможливо. Минулого року ми скоротили всі державні програми. Зараз все для фронту, все для перемоги», — зауважив міністр.
Щодо перспектив, то, за словами міністра, для української освітньої галузі потрібно знайти власний шлях розвитку, прийнятний для наших умов, а не сліпо копіювати фінський чи грузинський досвід. На сьогодні вкрай важливим є почати впроваджувати реформи.
Також С. Квіт наголосив на важливості збереження наукових шкіл, адже, за словами міністра, «Україна повинна лишатися в переліку країн, які проводять лідерські наукові дослідження». Зараз важливо провести необхідні реформи, щоб тоді, коли держава нарешті зможе належно фінансувати наукові дослідження, система працювала ефективно.
Міністр розповів про те, що цього року державне замовлення зможуть одержувати приватні ВНЗ, які поки не складають конкуренцію державним. Це передбачено новим законом «Про вищу освіту» — 20 % держзамовлення мають одержати ті університети, куди прийшли найкращі абітурієнти.
Щодо середньої освіти, то, на думку С.Квіта, зараз вкрай важливо створити якісні підручники. На сьогодні різні видавництва можуть працювати з авторами, друкувати підручники, і вчителі мають вибирати ті підручники, які є найкращими. «Міністерство відмовляється від того, щоб міністр тикав пальцем у видавництво, друкарню, в конкретного автора й таке інше. Цього вже не буде. Ми передаємо це громаді, громаді вчителів, громаді видавців», — зауважив міністр.
С. Квіт нагадав, що опубліковані раніше підручники будуть безкоштовними. Щодо підручників для учнів 4-х та 7-х класів, то більш за все безплатними вони будуть лише для окремих малозабезпечених категорій школярів.
Стосовно додаткових матеріалів у школі, на які щороку збираються кошти, міністр зазначив, що держава не може заборонити батькам купувати чи не купувати їх.
Вимогою сьогодення, за словами міністра, є поступове створення ринку електронних підручників і приладів для користування ними.
Окрім того, важливим зараз є відновлення загальнодержавної програми шкільний автобус. Міністр запевнив, що це перша освітня державна програма, для якої буде відновлене фінансування.
Серед головних ідей реформування середньої освіти міністр назвав: відновлення 12-річної школи, запровадження профільного навчання у старшій школи, перехід з одного рівня освіти на інший має здійснюватися лише на підставі ЗНО, забезпечення початкової освіти за місцем проживання з використанням різних форм (сімейної, індивідуальної тощо).
Міністр також повідомив, що до кінця навчального року з 317 університетів може залишитися менше, ніж 270.Якщо ВНЗ буде закритий, студентів переводитимуть до інших ВНЗ, і всі, хто виконали навчальний план, одержать дипломи про вищу освіту.
Важливі рішення по укрупненню закладів, збільшенню чи зменшенню уваги до певних професій, розвитку тісних зв’язків з ринком праці переводяться на місцевий рівень.
Головним завдання педагогічних працівників є, за словами міністра, навчити вчитися, прищепити смак до навчання.
Міністр запевнив, що «всі закони, присвячені науці та освіті, за які ми несемо відповідальність, будуть внесені до Парламенту протягом весни. У нас є календар імплементації закону «Про вищу освіту», це понад 40 документів».



Джерело: http://pedrada.com.ua/news/gruppy/ofitsijjni_zustrichi_obgovorennja/navchiti_vchitisja/
Категорія: Вчительська | Додав: (07.04.2015) | Автор: Pedrada.com.ua
Переглядів: 364 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!