Сфери застосування сучасних комп’ютерів - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Сфери застосування сучасних комп’ютерів

Тема уроку: Сфери застосування сучасних комп’ютерів
Цілі уроку:
Навчальні – сформувати уявлення про можливості комп’ютера, продовжити формування навичок безпечної поведінки у комп’ютерному класі та безпечного спілкування з комп’ютером, навчити користуватися маніпулятором миш.
Розвивальні - розвиток світогляду учнів, вмінь і навичок розмірковувати та висловлювати свої думки, пояснювати й узагальнювати сприйняте; робити висновки. Розвивати мілку моторику пальців рук.
Виховні – виховання бережного ставлення до комп’ютерної техніки, виховання доброзичливого ставлення один до одного.
Обладнання уроку: підручник, зошит, мультимедійна презентація, картки для самостійної роботи в парах
Тип уроку: урок отримання нових знань

Компетенції учнів на уроці:
Основні поняття Основні знання Основні вміння
комп‘ютер використання комп‘ютера у різних сферах діяльності людини наводити приклади використання комп’ютера у різних сферах діяльності людини
можливості комп‘ютера переміщення об‘єктів на екрані за допомогою миші

                                                                  Хід уроку

Етап уроку Час Завдання етапу Зміст Методи і прийоми ФОНД* Діяльність
учителя Діяльність
учня

І. Самовизначення до діяльності

2 Доброзичливе налаштування вчителя і учнів. Зустріч дітей у комп’ютерному класі. Налаштовує учнів на роботу на уроці
Налаштовуються на роботу
ІІ. Підготовка до активного і свідомого засвоєння нового матеріалу 

 Активізувати пізнавальну діяльність учнів, сприяти розумінню учнями значущості матеріалу, який вивчається.

1.Повідомлення теми вивчення нового матеріалу

2. Постановка навчальної проблеми

3. Показ практичної значущості вивчення нового матеріалу, мотивація учнів до його засвоєння.

На дошці записується тема уроку

Задає запитання учням як вони використовують комп’ютер.

Пропонує подумати, де в житті людини можна використати комп’ютер.

Учні прочитують тему уроку

Використовуючи життєвий досвід, дають відповідь на запитання.
ІІІ. Етап засвоєння нових знань

Формування поняття про інформатику як навчальний предмет, знайомство з поняттями «інформатика», «інформація», «комп’ютер»; знайомство з правилами поведінки в комп’ютерному класі.

1.Актуалізація чуттєвого досвіду й опорних знань учнів.

2.Активізація мислительної діяльності учнів.

3. Розповідь про продовження пригоди Елзіка.

4.Робота з картками

5. Фізкульт-хвилинка

6. Пояснення роботи з мишею


Організовує бесіду за допомогою презентації розповідає про сфери застосування комп’ютера.

Задає питання по слайдам презентації

Задає питання по малюнкам підручника

Роздає картки з малюнками, пояснює що з ними робити.

Проводить фізхвилинку

Розповідь вчителя Дивляться презентацію,

Приймають активну участь в обговоренні фрагментів слайд-фільму.

Відповідають на питання стосовно малюнкам підручника

Розподіляють картки на дві групи: комп’ютер можливо використовувати чи ні.

Виконують рухові вправи.

Слухають розповідь вчителя

ІV. Етап закріплення нових знань

З’ясування вчителем міцності й рівня усвідомленості знань учнів; уміння учнів співвідносити вивчені поняття з їх тлумаченням; умінням знаходити помилки і виправляти їх.
1. Закріплення нових знань і умінь
2. Перевірка розуміння сутності нових понять.
3. Закріплення матеріалу на практиці.
4. Фізкульт-хвилинка для очей

Словесний, аналіз, систематизація
Поясню практичне завдання в робочому зошиті учнів

Продивляється роботи учнів у зошиті

Запускає програму vmouse, поясню роботу у програмі

Знайомить учнів з вправами зорової гімнастики Виконують завдання у зошиті

Відповідають на запитання

Виконують завдання у програмі vmouse

Виконують зорову гімнастику
V. Рефлексія

Підбиття підсумків уроку, стислий коментар до домашнього завдання 1.Підбиття підсумків уроку Словесний, наочний, практичний  Підводить дітей до висновків, дає стислий коментар до виконання домашнього завдання Роблять висновки, записують домашнє завдання; отримують інструктаж до виконання домашнього завдання

*ФОнд - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

Література:

Для вчителя Для учнів
Підручник, зошит Підручник, зошит
Презентація
Програма vmouse
«Сучасний урок у початковій школі» Анісімова А., Нікулочкіна О.

Категорія: Уроки | Додав: svetlana6345 (04.01.2015) | Автор: Світлана
Переглядів: 625 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!