Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Що треба знати про природу. Нежива природа

Тема: Що треба знати про природу. Нежива природа
Ключові компетентності:
- вміння вчитися:
навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки вчителя; практично розрізняє основні елементи навчальної книжки;
загальномовленнєві: говорить в повільному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою моделлю; з повагою звертається до вчителя, учнів;
загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки; робить (з допомогою вчителя) висновок-узагальнення за результатами виконання навчального завдання;
- інформаційно-комунікативна: бере участь у дискусії або діалозі, будує усне висловлювання з опорою на почуту інформацію;
- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;
- здоров’язбережувальна: дотримується санітарно - гігієнічних норм під час уроку;
- громадянська: усвідомлює необхідність турботливого ставлення до оточуючої природи;
- соціальна: підтримує чистоту в класі та своєму робочому місці.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
- називає об’єкти неживої природи шляхом відгадування природознавчих загадок.
Середній рівень:
- наводить власні приклади об’єктів неживої природи за аналогією на основі аналізу ілюстрацій.
Достатній рівень:
- бере участь в дискусії або діалозі на тему: «Що треба знати про неживу природу»;
Високий рівень:
- аналізує ілюстрації у підручнику (та інші ілюстрації) і здобуває з них необхідну інформацію про об’єкти неживої природи.

План уроку
1. Читання вчителем вірша «Сонечко» Н. Красоткіної. Повідомлення вчителем теми уроку (Додаток 1).
2. Розповідь вчителя про природу. (Додаток 2).
3. Називання учнями об’єктів неживої природи. Відгадування загадок. (Додаток 3).
4. Аналіз ілюстрацій у підручнику та інших ілюстрацій про об’єкти неживої природи.(Додаток 4).
5. Наведення учнями власних прикладів об’єктів неживої природи за аналогією. (Додаток 5).
6. Підведення підсумків уроку учнями. Інтерактивна гра «Мікрофон». (Додаток 6).

Додаток 1
- Послухайте вірш Н.Красоткіної:
Сонечко
Раненько-рано встало Сонце,
Причепурилось, аж блищить.
Заглянуло до нас в віконце,
На квітці Сонечко сидить.
Воно також давненько встало,
Помило лапки у росі.
Я Сонцю «Добрий день» сказала,
Бо так вітаються усі!

- Тема нашого уроку: «Що треба знати про природу. Нежива природа».

Додаток 2
- Розповідь вчителя про природу.
Між живою і неживою природою існує тісний зв’язок. Люди, рослини, тварини не можуть жити без неживої природи. Для їхнього життя необхідні повітря, вода, ґрунт, сонце, яке дає світло й тепло. Але й жива природа впливає на неживу. Наприклад, рослини очищують повітря від шкідливих речовин.
Природа – наш спільний дім. Тому треба берегти все, що нас оточує.

Додаток 3
- Назвіть об’єкти неживої природи. Послухайте загадки, відгадками яких є назви об’єктів неживої природи.

Золоте барилечко
Вранці покотилося,
Ні стукоту,
Ні грюкоту,
Не впало,
Не розбилося,
Коли ж накрасувалося –
За темний бір сховалося. (Сонце)

Дощ пройшов і міст з’явився,
Сім у нього кольорів.
Навіть зайчик задивився,
Диву-дивному зрадів! (Веселка)

Крил немає,
Скрізь літає,
Та ще й
Куряву здіймає. (Вітер)

Ніч прийде і він засяє,
Аж до ранку не засне.
Казочок багато знає,
В небі зорянім живе. (Місяць).

Додаток 4
- Роздивіться малюнки у підручнику (підручник «Природознавство. 1 кл.» І.Грущинської, ст. 10) та опишіть той малюнок, на якому зображений об’єкт неживої природи.

Додаток 5
Наведіть за аналогією власні приклади об’єктів неживої природи.

Додаток 6
- Підведення підсумків уроку учнями.
Інтерактивна гра «Мікрофон»
Діти по черзі беруть мікрофон у руки та дають відповіді на запитання: «Що треба знати про неживу природу?»



Джерело: http://loippo.lviv.ua/
Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: БарнаМ. ВолощенкоО.Козак О. Попович
Переглядів: 1199 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!