Що треба знати про природу. Жива природа - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Що треба знати про природу. Жива природа

Урок 3
Тема: Що треба знати про природу. Жива природа.
Ключові компетентності:
- вміння вчитися:
навчально-організаційні: включається в роботу відразу після вказівки вчителя; практично розрізняє основні елементи навчальної книжки;
загальномовленнєві: говорить в повільному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою моделлю; з повагою звертається до вчителя, учнів;
загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки; робить (з допомогою вчителя) висновок-узагальнення за результатами виконання навчального завдання;
- інформаційно-комунікативна: бере участь у дискусії або діалозі, будує усне висловлювання з опорою на почуту інформацію;
- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами поведінки на уроці;
- здоров’язбережувальна: дотримується санітарно - гігієнічних норм під час уроку;
- громадянська: усвідомлює необхідність турботливого ставлення до оточуючої природи;
- соціальна: підтримує чистоту в класі та своєму робочому місці.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
- називає об’єкти живої природи шляхом відгадування природознавчих загадок.
Середній рівень:
- наводить власні приклади об’єктів живої природи за аналогією на основі аналізу ілюстрацій.
Достатній рівень:
- бере участь в дискусії або діалозі на тему: «Що треба знати про живу природу»;
Високий рівень:
- аналізує ілюстрації у підручнику (та інші ілюстрації) і здобуває з них необхідну інформацію про об’єкти живої природи.

План уроку
1. Читання вчителем вірша «Дивосвіт». Повідомлення теми уроку (Додаток 1).
2. Розповідь вчителя про природу. (Додаток 2).
3. Називання учнями об’єктів живої природи. Відгадування загадок. (Додаток 3).
4. Аналіз ілюстрацій у підручнику та інших ілюстрацій про об’єкти живої природи.(Додаток 4).
5. Наведення учнями власних прикладів об’єктів живої природи за аналогією. (Додаток 5).
6. Підведення підсумків уроку учнями. Інтерактивна гра «Мікрофон». (Додаток 6).

Додаток 1
- Послухайте вірш :
Дивосвіт
Дивосвіт, дивосвіт,
Хто придумав оцей світ?
Землю гарну таку
У зеленому вінку,
Всі ці квіти і ліси,
І пташини голоси,
Річку і зелений гай?
Це – природа, рідний край!

- Тема нашого уроку: «Що треба знати про природу. Жива природа».

Додаток 2
- Розповідь вчителя про природу.
Природа буває жива і нежива. Сонце, місяць, зірки, вода, повітря, ґрунт, каміння – це нежива природа.
Чим відрізняється живе від неживого? Предмети живої природи можуть рухатись, рости, дихати, харчуватись, розмножуватись, вмирати.

Додаток 3
- Назвіть об’єкти живої природи. Послухайте загадки, відгадками яких є назви об’єктів живої природи.

Вночі руда дівчина
Залізла тихо в двір,
Курей перелічила
Та й понесла у бір. (Лисиця)

У зеленім зіллі
Виросли дівчатка –
Вії у них білі,
Золоті очатка. (Ромашки)

Ну й нахабна птиця,
Що літає в хаті –
Навіть не боїться,
Вам на ніс сідати. (Муха)

У річці, у ставу, у морі
Живе і не відає горя
Дзьоба нема та дзьобає із гачків
Мушок, жучків, черв’ячків. (Риба)

Додаток 4
- Роздивіться малюнки у підручнику (підручник «Природознавство. 1 кл.» І.Грущинської, ст. 10) та опишіть той малюнок, на якому зображений об’єкт живої природи.

Додаток 5
Наведіть за аналогією власні приклади об’єктів живої природи.

Додаток 6
- Підведення підсумків уроку учнями.
Інтерактивна гра «Мікрофон»
Діти по черзі беруть мікрофон у руки та дають відповіді на запитання: «Що треба знати про живу природу?»

Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: БарнаМ. ВолощенкоО.Козак О. Попович
Переглядів: 295 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!