Шоу програма "Міс Осінь" - Класні виховні заходи - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Шоу програма "Міс Осінь"

Мета: поглибити знання учнів про природу та її багатства, допомогти зрозуміти смисл людського життя, визначити своє місце в ньому, розвивати комунікативні вміння, фантазію, творчі здібності, сприяти вихованню людяності, чесності, працьовитості, відповідальності, любові до людей, до рідної землі.

Обладнання: святково прибраний зал, костюми: українські, казкових героїв, вечірні сукні, “вбрання квітів”, музичний супровід, презентація конкурсанток, атрибути, квіти.

Домашнє завдання

1. Костюм квітки і її захист
2. Підготувати розповідь про свою мрію
3. Костюм казкового героя і захист
4. Модель авангардної моди
5. Захист свого таланту

 

(звучить мелодія)
 

Ведучий 1. Ти поведи мене в осінній сад,
Де диво – казку творить листопад
Там осінь чарівниця у танку
Кружляє в різнобарвному вінку.

Ведучий 2. Там юність стежкою у даль веде,
І в коло друзів нас усіх зведе
Та тільки серце часом защемить:
О, зупинись така щаслива мить!

Ведучий 3. Добрий вечір, дорогі друзі!
Ми раді зустрічі з вами
Саме в цю чарівну пору –
Осінь.

Ведучий 1. Шепоче з струмочка вітер ранковий
Сонце всміхається, вмите в росі,
В дітей і дорослих настрій чудовий
“Міс Осінь” обирають усі.
Ведучий 2. Одна з грецьких легенд розповідає про прекрасну богиню краси – Афродіту, яка одного разу, спустившись з Олімпу, бродила босоніж по запашній земній траві, знявши свої туфельки біля смарагдового струмка.

Ведучий 3. Непомітно біля туфельок проросли білі квіти, схожі на них своїми пелюстками. Так на світ з’явились орхідеї, ароматні символи краси.

Ведучий 1. Кажуть, що дівчина подібна до квітки!

Ведучий 2. Вона красива, як орхідея!

Ведучий 3. Витончена немов камелія.

Ведучий 1. Горда, ніби біла лілея

Ведучий 2. Ніжна, мов гірський едельвейс!

Ведучий 3. Що ж до учасниць нашого конкурсу, то, безумовно, всі вони красиві, як орхідеї, витончені, немов камелії. А втім, що вже там говорити! Дивіться самі ….

(Звучить мелодія, танок квітів, під час танку зачитуються вірші про дівчат)

Ведучий 1. Цю учасницю Оленкою звати
І красива і струнка, карі очі має
І моторна і швидка, як бджілка літає!
Любить музику й пісні, любить танцювати
Її мрія у житті – артисткою стати.

Ведучий 2. Симпатичне це дівча Валя, ось її ім’я
Що полюбляє вона робити співати, писати вірші, уроки вчити
І дійсно, всі ці шкільні роки, вона завзято вчить уроки,
Бо хоче багато знати, щоб потім генералом стати.

Ведучий 1. Звуть її Анюта, живеться її круто,
Хоче всім розказати, що любить співати.
І вірші складати, вміє танцювати,
І друзів розважати, і старших поважати.

Ведучий 2. Вона красуня романтична,
Закохана у музику ліричну,
Експерименти любить, танцювати
І так як всі не любить програвати
Кристина ніжна й мила
Ще й музу поетичну приручила.

Ведучий 1. Спокійна й врівноважена,
Розсудлива і вперта
Із безліччю думок
Ніжна, як та лілія
Красуня з іменем Машуня.

Ведучий 2. Привіт усім! Це – Мирослава.
Так рада бачити всіх вас.
Їй вже 15 років “з гаком”
І ходить в наш кадетський клас.
Тендітна, гарна, мила, добра
До війська мріє поступить,
Щоб наша рідна Україна
У мирі й славі могла жить.

Ведучий 1. Ця красуня мов вітер швидка,
Стрімка, рвучка, як гірська ріка,
До справи береться вміло й завзято
І любимо ми, її Людмилкою звати.

Ведучий 2. Худенька, як смерічка
Барвиста, як та стрічка,
Поступлива і вперта
І носа вміє втерти.
Це всім відома дівуся
І звуть її Настуся.

Ведучий 1. Із сонця, світла і повітря
Завжди усміхнена, привітна
Ірочка розквітла
Їй до лиця військова форма
У танці Іра неповторна
Ще вміє гарно малювати
І на гітарі добре грати.

Ведучий 2. З усіх красунь вона наймолодша,
Щира, привітна, сама доброта,
Мов яблучка у неї щічки
А сама, як квіточка осіння
Наша Наталочка добра душа.

Ведучий 1. Палкий привіт вам шле Марина,
Це добра і талановита дитина
Народилась та зростає на Поділлі
І тому Україну завжди відстояти зуміє.

Ведучий 2. Сказка? Нет! Скорее быль!
Не скажу, напрасно!
Посмотрите на неё, как она прекрасна
Острый ум и кроткий нрав
Взгляд, как у царицы
Руки нежные её, словно крылья птицы,
И фигуркою стройна и душой красива
Безнадёжно влюблена – вот она Марина!

Ведучий 3. Отже, конкурсанти представлені! Давайте підтримаємо всіх наших учасниць бурхливими оплесками!

Ведучий 1. Ось він, безцінний букет нашого конкурсу

Ведучий 2. А зараз настав час представити компетентних експертів квіткової справи

Ведучий 3. Тому дозвольте відрекомендувати вам нашу вельмишановну судійську колегію

Ведучий 1. Голова журі

Ведучий 2. Члени журі Ведучий . Сьогодні кожна учасниця має пройти 6 нелегких випробувань.

Ведучий 1. Після кожного випробування журі оцінюватиме конкурсанток. Максимальна оцінка кожного конкурсу 5 балів.

Ведучий 2. Наш наступний конкурс називається “Букет з любов’ю”. Кожна конкурсантка повинна скласти букет квітів і назвати його. Журі має оцінити винахідливість і дизайн композиції.

Ведучий 3. Запрошуємо дівчат до робочих столів. Отже, час почав свій відлік. А ми запрошуємо на сцену гостей свята з піснею “Ти моя”.

Ведучий 1. Просимо конкурсанток розпочати захист букетів.

(дівчата по черзі представляють свої букети)

Ведучий 3. Дівчата йдуть готуватись до наступного конкурсу.

Ведучий 2. Слово для підведення підсумків надається журі.

Ведучий 1. Образ жінки її сила,
Вона завжди чарівна,
Вона лагідна, красива
Інколи вона смішна
Раз – Мадонна, Королева,
Другий – Кішка чи Весна,
Третій – як Богиня з неба
А четвертий – знов вона.

Ведучий 3. В залі знаходиться людина, яка святкує сьогодні день народження. Шановна Тамара Іванівна прийміть від нашої учнівської родини щирі вітання. Хай роки ваші трояндами цвітуть
Тільки радість та успіх завжди вас ждуть,
Хай доля удачу на крилах несе,
Що ви бажаєте – хай збудеться все.
Для вас звучить пісня “Ромашкове поле” у виконанні ансамблю “Голоси Поділля”

Ведучий 1. Сьогодні ми казку сюди запросили,
Щоб слухати казку і слухать гуртом,
А казка в дорозі десь там загубилась,
Давайте її погукаєм гуртом

Ведучий 2. І дійсно, яка дівчина не мріє стати принцесою? Напевно, так само мріють стати принцесами і наші конкурсантки.

Ведучий 3. Оголошується конкурс “Мій улюблений казковий герой”

Ведучий 1. За умовами конкурсу, кожна учасниця протягом декількох хвилин повинна познайомити нас з героєм казки, який безумовно схожий на свою героїню.

Ведучий 2. Запрошуємо на сцену учасницю під номером один розпочати конкурс.

Ведучий 1. Любі конкурсантки, зараз на вас чекає новий етап нашого конкурсу під назвою “Міс конгеніальність”!

Ведучий 2. За умовами цього конкурсу, учасницям потрібно відповісти на запитання. Правильна відповідь принесе її власниці один бал.

Ведучий 1. Неправильна – відповідно, нуль балів.

Ведучий 2. Завдання зрозуміли? Тоді починаймо!

Міс “Конгеніальність”

1. Найулюбленіші ласощі, що готують господарки під час Масляниці. (Млинці)
2. Корінь життя (Женьшень)
3. Головний убір у грибів (Капелюшок)
4. Найменша героїня казок (Дюймовочка)
5. Перша жінка Землі (Єва)
6. Перший весняний місяць (Березень)
7. Перша жінка-космонавт (В. Терешкова)
8. Перша весняна квітка (Пролісок)
9. Ганна Андріївна Горенко, хто це? ( Поетеса А.Ахматова)
10. Жінка, завдяки якій у 1910 р. зʼявилося свято 8 Березня (Клара Цеткін)
11. Імʼя головної героїні фільму “Віднесені вітром” ( Скарлет)
12. Дружина А.С.Пушкіна (Наталя Гончарова)
13. Лариса Петрівна Косач, хто це? (Леся Українка)
14. Вірші про любов, що складаються з 14 рядків. (Сонет)
15. Хто писав сонети? (Шекспір)
16. Друга назва картини Леонардо да Вінчі “Джоконда” (Мона Ліза)
17. Улюблений птах Олени Свиридової (Рожеве фламінго)
18. Перша леді Англії, що загинула в автокатастрофі (Принцеса Діана)
19. Жінка-суперзірка російської естради (А.Б.Пугачова)
20. Кохана Євгенія Онєгіна. (Тетяна Ларіна)
21. Клаудія Шифер, хто це? (Топ – Модель)
22. Богиня любові. (грецька - Афродіта, римська - Венера)
23. Найвідоміша провідниця України. (Верка Сердючка)

Ведучий 1. Що ж, гадаю, всі учасниці непогано впоралися з нашим випробуванням

Ведучий 2. Ми просимо дівчат пройти за куліси для підготовки до наступного конкурсу.

Ведучий 1. Дорогі глядачі, ми попереджали, що в нашому залі повинні знаходитись тільки ті, хто вірить в чудеса.

Ведучий 2. І загар відбудеться найзвичайніше диво нашого конкурсу. Наше журі переходить до оцінювання учасниць.

Ведучий 3. Ваші оцінки, будь ласка!
Спасибі нашій суддійській колегії.
Наші гості, учні 7 – А класу виконають пісню “Доброта”.

Ведучий 1. Барвінковою і калиновою
Називають поети й аматори,
Але завжди буває новою – ця країна, моя Україна.
Країна гаїв і нив колосистих
Це моя солов’їна, єдина Батьківщина
У росах чистих.
(пісня “Моя Україна”)

Ведучий 2. І коли прокинусь вранці я зі сну,
Задивлюсь на тебе, на твою красу
То полину в мріях, в промені тепла
Це моя Вкраїна мила й дорога

( Український танок “Калина”)

Ведучий 3. Чи знаєте ви що: Слово мрія виникло в по шевченківську добу. Його вигранив для української мови видатний український письменник Михайло Старицький. У 1873 році він написав вірш, який присвятив Олені Пчілці:
Давно промучені хвилини
Рожевих образів та мрій
Так часом пісні звук єдиний
Зриває спогадів в нас рій.
Зусиллями трьох поетів – Михайла Старицького, Олени Пчілки та Лесі Українки – слово мрія розквітло, зачарувало нас своєю красою. Бо ж без мрії на можна жити!
Оголошується конкурс “Мої мрії”.
Для підведення підсумків надаємо слово журі.

Ведучий 1. Талант – це обдарованість людини, здатність до творчої діяльності. Людина приходить у цей світ уже талановитою особистістю. Хтось виростає великим художником, як скажімо Пікассо, хтось співаком, як відомий усім тенор Лучано Паворотті.

Ведучий 2. Наступний конкурс “Таланти”. Які таланти та вміння продемонструють нам наші конкурсантки – поки що не відомо, але сподіваємось, що нудьгувати вам не доведеться. А поки дівчата готуються їх вітає.

Ведучий 1. Настав час для проголошення умов конкурсу талантів, кожна учасниця демонструє пісню, танок, читає вірші, показує елементи акробатики, гімнастики. Учасницям можна допомагати, допускається лише один-два асистенти. Максимальна оцінка цього конкурсу – 10 балів.

Ведучий 2. Запрошуємо на сцену першу учасницю з піснею.

Ведучий 1. У середні століття костюм служив для того, щоб замаскувати тілесні спокуси як у жінок, так і чоловіків, яким пропонувалось вдягнутися у важкий з перевагою прямих складок, одяг.

Ведучий 3. Зараз магія вбрання стосується в значній мірі верхнього одягу, що підкреслює фізичний, душевний стан людини.

Ведучий 2. Отже, останній конкурс нашого шоу “Міс Осінь” – “Авангардна мода”. Адже краса і мода – невіддільні. “Авангард” – у перекладі з французької “Іти вперед”. Чому ж конкурс називається “Авангардна мода”? Тому, що це мода ХХІ ст.. Так давайте ж з нашими конкурсантками заглянемо у світ майбутнього.
(виходять моделі)

Ведучий 1. Осі і добігає кінця наш конкурс. Всі учасниці продемонстрували не лише таланти, які в них були, а й ті, про які вони не здогадувалися.

Ведучий 2. Хто сказав, що мрії не збуваються? Хто сказав, що на світі не буває див?

Ведучий 3. Але є на світі не менші дива: усмішка і радість, прощення і вчасно сказане слово. Володіти цим – означає володіти всім.

Ведучий 1. А що ж стосується нас, то ця мить залишиться нам назавжди в пурпуровому відблиску вітрил, створених глибиною серця, яке знає що таке кохання.

Ведучий 2. А поки наше журі напружено морщить лоби, підраховуючи кількість балів, набраних конкурсантками, давайте зробимо музичну паузу.

Ведучий 3. Зустрічайте! Гість нашого конкурсу

Ведучий 1. Сьогодні я запалюю свічі,
Бо відчуваю силу таємничу
Гори вогонь на честь великого надбання,
Що в світі має назву –
Дружба і кохання.

Ведучий 2. Отже, пані та панове! Дозвольте запросити вас на справжній світський бал! Де, як не на балу ви зможете побачити стільки справжніх Леді! Вони прекрасні у своїх легких сукнях, вони граціозні, і здається, що вони зовсім не йдуть, а летять над паркетом. Вони бездоганні.

Ведучий 1. Тож погляньмо ще раз на всіх наших конкурсанток разом. Ось вони справжні красуні.
( Вальс танцюють конкурсантки)

Ведучий 2. В цю хвилюючу мить давайте підтримаємо їх найпалкішими, най енергійними оплесками.

Ведучий 3. Отже, просимо нашу компетентну суддівську колегію вийти на сцену.

Ведучий 1. Слово для виступу та нагородження надається голові та членам журі.

Ведуча. Отже, дорогі друзі, ми починаємо нагородження чарівних конкурсанток.

Диплом із титулом нагороджується “Міс Граціозність”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Талант”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Чарівність”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Ніжність”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Мудрість”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Оригінальність”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Конгеніальність”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Вишуканість”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Модель”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Винахідливість”.
Диплом із титулом нагороджується “Міс Глядацьких симпатій”.

Ведучий. Наближається хвилина коли ми побачимо переможницю нашого конкурсу. Дипломом із титулом “Міс Осінь” нагороджується ….

Ведучий 1. Шановні наші красуні! Ми вітаємо вас всіх. У вас – велике майбутнє. Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди.

Ведучий 2. Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща.

Ведучий 3. Дорогі глядачі! Ось і добіг кінця наш конкурс.

Ведучий 1. Вірте в дива! До нової зустрічі.

Категорія: Класні виховні заходи | Додав: kutyakova_ludmila (19.03.2018) | Автор: Кутякова Людмила Михайлівна E
Переглядів: 75 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!