Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
Свято «Наум, Наум – наведи на ум» 14 грудня
Учитель: здається, що лише вчора ви переступили поріг нашої школи, а вже пройшли перші напружені місяці і ви носите горде ім*я першокласника. Натхненно здобуваєте знання ідучи дорогою світла, науки, добра. Надійка добре вчить уроки, Бо хоче вміти й знати все. Додому йде веселим кроком, В голівці багато знань несе. Євгенчик наш уже школярик, Іде з портфеликом в руці. А в ньому зошити й букварик, Пенал і ручка й олівці. Тепер я школярик, Книжечки читаю. І по світі по широкім, Думками літаю. Любить мене матуся, Що я гарно вчуся. Любить мене тато, Що вже знаю я багато. Правда ж, мамо, я великий? Сам взуваю черевики, Зашнуровую шнурочки. Сам в штанці вберусь, в сорочку, Сам лице і руки мию. Сам зачісуватись вмію. І не палачу я ніколи ... Адже я ходжу до школи. Учать мами рибку – плавать, Звіра – бігать, птиць – літать, А дітей навчає вчитель Все уміть, багато знать. Менший брат мій у тривозі – Щось притих він, як ніколи. Нам уже не по дорозі, Він – в садок, а я до школи. Я стараюсь гарно вчитись, Буть здоровим і рости. Щоб свій рід завзятий, славний, У житті не підвести. Дивний світ навколо мене. Хочу я його пізнать. Буду старанно у школі. Всі науки я вивчать. Залюбки йдемо до школи, Вже ми вивчили багато. Ось послухайте, як вміють Першокласники співати. Пісня: „Усмішка” Учитель: за народним календарем 14 грудня – день святого наума, покровителя розуму і доброчинства. У давні часи навчальний процес розпочинавсясаме у цей день. У народі вважалося: якщо на день наума розпочати навчаннято дитина краще засвоюватиме науку, а відтак набереться „ума” – розуму. Наум був монахом просвітителем. Мандруючи по селах, він безкоштовно вчив дітей. (учитель англійської мови вивчає дітей два три – слова) Конкурс: на листку паперу намалювати квіти з закритими очима кожен учасник по одній квітці. Учитель: Як ви вважаєте, дітки,чи завжди були школи в Україні? Перша школа в Україні була заснована князем Володимиром Великим у 988 році. Це було більше 1000 років тому. Ця школа була зовсім не схожа на сучасну. У класі було від 5 до 8 учнів. Вчителями були лише чоловіки. Ось і школа. Ось і діти. Ті, що звались просто діти, Нині звуться школярі. В школі всіх наук джерела, Дбало зібрані людьми. За віки міста і села, Школа вивела з пітьми. Треба добре дітям знати: В школі вчать дітей читати. І писати й рахувати, Танцювати і співати, На екскурсії ходити. Йти до школи не боюсь, Щось не вмію то навчусь В школі вчитель допоможе – Він усе на світі може. Учитель: підручників і зошитів не було, а для письма використовувалисяспеціальні дощечки з паличками: цера і писало. Потім церу замінили на гусячі пера. Чорнило варили з бузини, а до відвару додавали вишневий клей і мед. Хочу вам нагадати що у давні часи на день Наумавітали учнів, які своєю працеюдосягли успіхів у навчанні. І ось для вас наступне завдання. Ви повинні довести, що точно знаєте, що потрібно для навчання. А для цього відгадайте загадки: Він великий, світлий, чистий, Сяють вікна променисто. Парти в два ряди стоять. Діти вчаться тут читать Хтовгадав уже із вас? Ну, звичайно, що це – ... ( клас) Заходять у неї сліпими, а виходять зрячими? (школа) Новий дім несу вруці, Двері дому на замку. А живуть у домі цім, Книжки, ручка, олівці. (портфель) Із собою її ношу, Не ламаю,а пишу. Дуже добра штучка – Самописна - ... (ручка) Червоний Іван, Дерев*яний каптан: Де носом поведе, Там помітку кладе. (олівець) У портфелі я лежу, Як навчаєшся скажу. (щоденник). В цій чудовій скриньці, Ти знайдеш олівці, Ручку, гумку та лінійку. (пенал) Не сорочка, а зшитий, Не кущ, а з листочками. (зошит) Цю найкращу в школі книжку, Знає будь – який школяр. До усіх книжок доріжку Прокладає нам ... (буквар) Учитель: велике прагнення до знань було у народу. Народом були складенні численні прислів*я. Діти читають прислв*я. Учитель: а зараз перевіримо, як ви навчилися рахувати. Вам потрібно відгадати задачу загадку: Я хатку свою маю, А хазяйству рахунку не знаю. Я буду дітки вам їх називать, А ви постарайтесь їх порахувать. Корова, теличка, Сіренькі дві гуски, Вівця порося. Та ще кицечка Мурка. Скільки всього тварин у бабусі? (7) Учитель: На день святого Наума доброю традицією було починатинавчати дітей музики. Наші першокласники також люблять співати. Віки – роки спливали, Їх пам*ять берегла... Ще нот тоді не знали, А музика була! Діти співають народну пісню „Ой у полі калина” Учитель: молодці! Гарно вмієте співати, а тепер давайте перевіримо, як ви зумієте з літер скласти слово. Люблю я свій розум, Увагу та пам*ять. Працює мій мозок, І вчусь я старанно. Сприймаю все нове, І мислю логічно. Вчителя слово, Здійсню практично. Самостійно я працюю, Помилок не буде факт! Я уважно помудрую, Щоб вийшов добрий результат. Азараз команди складуть із літер слова. (знання, навчання) Учитель: відомо , що у день святого Наума, хвалили таких дітей, які своєю ввічливістю, вихованістюзаслуговували на повагу. Такі діти є гарними помічникамисвоїх батьків, бо вони вже знають правила поведінки. Коли говориш – не... (кричи) Слів поганих – не... (вживай) На всі боки – не ... (крутись) У вічі співрозмовнику... (дивись) Говори спокійно... (чемно) Спілкуватись тоді буде... (приємно) Танець. „Маленьких каченят” Учитель: дорогі, діти, ви йдете правильним життєвим шляхом. Нехай цей шлях не буде дуже тяжким для вас. Нехай він буде всіяний успіхами, творчими досягненнями. Хай буде розум для добра, і доброта від бога. І день для віри і тепла, Іще не пройдена дорога. А зараз для привітання слово надається директору школи | |
Переглядів: 1512 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |