Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Уманський методичний кабінет Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3
Урок математики на тему:
«Таблиця ділення на 9. Вправи та задачі на застосування таблиці ділення на 9»
Підготувала Бондар Світлана Іванівна Тема: Таблиця ділення на 9. Вправи та задачі на застосування таблиці ділення на 9. Мета: Вчити розв'язувати вправи та задачі на застосування таблиці множення і ділення; ознайомити з деякими економічними термінами та їх значеннями; розвивати критичне мислення, уяву; виховувати економічну грамотність, бережливість.
Склад числа, сусіди,
3. Суму чисел ЗО і 12 зменшити в 6 р.
81:9 = 9 То скільки буде? (таблиця ділення на 9)
Побачимо, чи вмієте ви злагоджено працювати групами.
9 ц. - 72 к. ? ц. - 48 к. Завдання. Скласти обернені задачі, щоб невідомо було:
2,3 гр. - 72 к. 4 гр. - 48 к. Дії з поясненням, вираз. (Вирази потім на дошці) 1 гр. 72 : (48 : 6) = 9 (ц.) 2,3 гр. (48 : 6) х 9 = 72 (к.) 4 4гр. (72 : 9) х 6 = 48 (к.) Я хочу отримати прибуток, тому відкриваю свою справу. Я буду виготовляти учнівські ручки, лінійки, олівці - деяке шкільне приладдя. Мене можна назвати бізнесменом? Хто такий бізнесмен? 3. Щоб взяти кредит я іду в банк. Що таке банк? Кредит дають під відсотки. Банк бере собі відсоток - 9 частину від позиченого. Мені потрібно 27 тис. грн. Скільки я повинна повернути банку ? 27 тис.: 9 = 3 тис. 27 тис. + 3 тис. = ЗО тис. (грн.)
За оренду приміщення виробники заплатили 4 тис. грн., за обладнання і матеріал для продукції 15 тис. грн., на заробітну плату 9 тис. грн. Які витрати понесли виробники? 4 + 15 + 9 = 28 тис. (грн.)
}?к. 9 л. по 6 к.
1 група змінити запитання, щоб остання була дія віднімання 4. 1). 9x3 =27 (к.) 2,3
Фізкультхвилинка. 6. Щоб продати продукцію виробники звернулися до маклерів. Хто такі маклери? Щоб угода відбулася треба розв'язати приклади 427
(42: 9)+ 32 = 40 45- (18: 9) = 43 (81 :9)-9 = 0 27+ (27: 9) = 30 (63 : 9)+(54: 9)= 13 85 -27 = 58 (100-55): 9= 5 39 + 49 = 88 А чи вміють маклери знайти: половину 8, 14, 18 третину 9,18,27. 9 частину 18,36, 72,81 З частину від 2 дм. 4 см. - ? (8 см.) А хто такі підприємці ?
Виробник: - Ми хочемо за продукцію 54 тис. грн. Маклер: - 9 частину ми беремо за послуги 54...9=... Виробник: У нас залишилось прибутку 54 ... 6 = ... Запишемо в таблицю Маклер: Ми продали товар підприємцю за 60 тис. грн. І отримали ще прибуток 60 -.... 54 -.... Всього з підприємця і виробника ми отримали 6 ... 6 = .... Підприємець: Щоб покрити всі витрати ми підняли ціну 1 ручки і 1 лінійки в 9 разів. Яка стала їх вартість? 9x9=18 (к.) – ручки 6 х 9 = 54 (к.) - лінійки То який чистий прибуток отримав бізнесмен? 48 тис. - 30 тис. = 18 тис. (грн.) 18 тис. + 2 тис. = 20 тис. (грн.) Як ви думаєте, чи стала я бізнесменом? Хто отримав прибуток і не дуже наробився? (Маклер).
За зароблені гроші бізнесмен купив виробниче приміщення довжиною 18 м, шириною у 2 р. меншою. Який периметр цього приміщення? 18:2 = 9 (м) - ширина Р = 18+ 18 + 9 + 9 = 54(м)
Чи сподобався урок? Які нові економічні терміни запам'ятали? Парна робота. Перевірте один в одного знання таблиці діленняна 9. VIII Домашнє завдання. 1 гр. № 432,431 (1,2) 2,3 гр. № 432,431 (1) 4 гр. № 432. Додаток Банк - установа, яка зосереджує кошти, надає кредити, здійснює розрахунки. Підприємець - той, хто володіє промисловим, або торговельним закладом. Виробник - той, хто виробляє, виготовляє, яку-небудь продукцію. Маклер - посередник в укладенні торговельних та біржових угод. Бізнесмен - комерсант, підприємець, людина, яка робить вигідну справу. Кредит - надання в борг цінностей або грошей під проценти. | |||||||||
Переглядів: 1575 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |