Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Загальношкільні заходи [ Додати статтю ]

Театралізована вистава: "Поспішайте робити добро"

Театралізована вистава: "Поспішайте робити добро"
Мета: продовжувати формувати уявлення дітей про моральні якості:
милосердя, співчуття, доброту, турботливе відношення один до одного. Спонукати дітей до прояву позитивних емоцій від добрих вчинків - власних і чужих. Узагальнити знання дітей про свій організм, його можливості. Розвивати мислення, мовлення, увагу. Виховувати: доброту, чуйність, бажання робити приємне.
Обладнання: таблиці органів людини, костюми персонажів, оформлення лісової галявини, іграшкові медичні інструменти. Підготовча робота: читання творів на морально - етичну тему: „Біля броду" Л. Коломієць; „Мийдодир" К. Чуковський, розв'язання моральних ситуацій.

Хід заняття:

Діти сьогодні я отримала дуже тривожну телеграму від лісових звіряток. Вони бідненькі похворіли. І зубки в них болять, і вушка, І животики. Ніхто не може їм допомогти, нічим зарадити. Дітки, а чи ми зможемо допомогти звіряткам у їхній біді, а чи зможемо надати потрібну допомогу. Але спочатку нам потрібно обрати лікаря. Як , ви думаєте, хто серед вас може взяти на себе обов'язки лікаря?
Отже не будемо гаяти часу, а поспішимо швиденько на допомогу мешканцям.
Першим в лікарні з'являється Вовк, у нього перев'язана щока.
Вовк (стогне) ой-ой-ой...
Лікар Аболить: Вовчику, що трапилося? Чому у тебе такий засмучений вигляд?
Вовк: у мене дуже болять зуби.
Лікар Аболить: заспокойся Вовчику, зараз я тебе огляну і допоможу. Відкрий, будь ласка ротик. Потрібно запломбувати. Годинку нічого не їж. Діти допомагають лікарю і відповідають на його питання.
- Як потрі6но доглядати за зубами, щоб вони були здорові?
Перша дитина: Щоб зуби не псувалися, потрібно їх щоранку і щовечора чистити зубною пастою, в кожного повинна бути своя особиста зубна щіточка. Друга дитина: Не можна їсти багато солодкого, краще морквинка, ніж цукерка; не можна гризти горіхи та тверді предмети.
Лікар Аболить: Щойно ви помітили незначне пошкодження зуба, відразу треба звернутись до лікаря. Він надасть вам потрібну допомогу і ви не втратите зуба. Ну що ж, Вовчику, ти зрозумів як треба доглядати за зубами? Вовк: Дякую лікарю, дякую вам діти. (В лікарню заходить Лисичка.
Лікар Аболить: Лисичко, добрий день. Ти теж захворіла, що у тебе болить?
Лисичка: Ні я не хвора. Я прийшла привітатися з такими чуйними, уважними, турботливими дітками, які щойно почули про нашу біду, одразу поспішили на допомогу.
Так, лисичка наші діти завжди раді допомогти. Про це вони і вірші знають. Сідай, будь ласка, послухай.
1. Хтось потрапив у біду,
на душі тривога.
В стороні, ти не сиди
мчи на допомогу.
2. Друг твій дуже захворів
нежить чи ангіна,
ліки швидше принеси
чаю із малини.
3. Запам'ятайте діти,
можливо, хтось уже знає,
хто поспішає робити добро
сам лиш добро пожинає
Так, лисичко, ти не помилилася, наші дітки завжди раді прийти на допомогу. Наступним заходить Котик.
Лікар Аболить: Діти, погляньте, хто до нас прийшов. Котику, ти хворий? Що у тебе болить?
Котик: Я нічого не чую. Я нічого не чую. У мене щось негаразд з вухами.
Лікар Аболить: Не хвилюйся, Котику, я тебе зараз огляну і допоможу.
Лікар надає Котику першу допомогу, спонукає дітей до розмови про роль вуха, особливості слуху.
Дітки, чи потрібні нам вуха?
Слухаючи, пізнає світ і людина, і все цікаве на Землі. Природа подарувала нам здатність слухати і чути, щоб жити, існувати, щоб пізнавати світ. Подякуємо природі - матері за наші вуха.
Лікар Аболить: Дітки, як потрібно доглядати за вухами, щоб вони залишилися здоровими?
П'ята дитина: Потрібно слідкувати за чистотою вушок, не можна сунути у вуха гострі предмети,
не можна голосно кричати один одному на вухо.
Лікар Аболить: Котику ти зрозумів?
Котик: Дякую лікарю, за допомогу, я вже добре чую.
До кабінету лікаря заходить (Ведмідь з корзиною ласощів. І в нього засмучений вигляд).
Лікар Аболить: Що з тобою Ведмедику?
Ведмідь: Я дуже багато з'їв меду і зараз у мене дуже болить живіт.
Лікар Аболить: Та це ти переїв. Ось випий будь ласка чаю з лікарської ромашки.
Дітки, що потрібно робити, щоб нормально працювали наші органи травлення?
Шоста дитина: Щоб нормально працювали наші органи травлення, потрібно їсти в міру, не можна переїдати, їсти зелені і немиті овочі та фрукти.
Лікар Аболить: Погляньте, дітки, хтось до нас біжить.
(Вбігає Зайчик. Він дуже схвильований).
Зайчик: Допоможіть, я мало не потрапив у пастку.
Лікар Аболить: (Слухає Зайчика). 3айчику як швидко у тебе б'ється серце. А ти знаєш, чому воно таке схвильоване?
Зайчик: Мабуть, тому що я дуже перелякався.
Лікар Аболить: Зайчику не хвилюйся, все буде гаразд випий, будь ласка чаю заспокійливого з капельками валер'янки.
Зайчик: Дякую лікарю, дякую вам дітки.
Давайте пригадаємо ще прислів'я та приказки про дружбу, доброту, чуйність.
Хто друга в біді залишає, той сам у біду потрапляє.
Дружба дорожче за золото.
Хто швидко допоміг той двічі допоміг.
Співчуття душу зігріває.
Лікар Аболить: Молодці діти гарно мені допомагали, давали корисні поради, та й лікувати такі хвороби можна лише в колективі де немає заледенілості й байдужості.
Дітки, погляньте, будь ласка, на наших звіряток. Були такі сумні, а зараз веселі лагідні. Отож, давайте запам’ятаємо, що потрібно бути завжди чуйними, уважними, добрими, турботливими, милосердними, не стояти осторонь чужої біди, а вміти своєчасно прийти на допомогу і старшим, і нашим ровесникам, навіть не чекаючи, коли у тебе попросять допомогти.
Отож поспішаймо завжди і скрізь робити добро.

Категорія: Загальношкільні заходи | Додав: olgatalakh75 (02.03.2016) | Автор: Талах О.П.
Переглядів: 1287 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!