Тепло домашньої оселі - Християнська етика в українській культурі - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Християнська етика в українській культурі [ Додати статтю ]

Тепло домашньої оселі

Урок 12
Тема: Тепло домашньої оселі.
Мета: Продовжити знайомство з поняттям «Милосердя» як Божим даром. Розвивати в дітей співчуття до бідних і знедолених людей, бажання поділитися тим, що є. Виховувати дітей добрими, щедрими, милосердними.
Обладнання: ікона, свічка.

Хід уроку

І. Вступна частина.
1. Християнське привітання.
2. Спільна молитва.

- Сьогодні ми продовжимо роботу над оповіданням «Тепло домашньої оселі» та засвоєнням понять добро, милосердя, співчуття.
ІІ. Основна частина.
1. Робота над оповіданням «Тепло домашньої оселі».

а) переказ оповідання дітьми.
б) відповіді на запитання за змістом.
- Який вигляд мала маленька Лідочка, коли її побачила Антоніна Антонівна? Знайдіть її опис у тексті, зачитайте.
- Які почуття виникали у вас, коли ви слухали розповідь про родину Волошиних? Чому?
- Як ми можемо охарактеризувати Антоніну Антонівну та Костянтина Сергійовича?
- пригадайте, кого з дітей хотіли мати Антоніна Антонівна і Костянтин Сергійович? Як здійснилися їхні бажання? Чи не вбачаєте ви в цьому Божу допомогу? Знайдіть в тексті місце, де про це сказано.
- У чому полягає мудрість вчинку подружжя Волошиних? Чи можемо ми називати їх милосердними людьми?
- Як ви думаєте, такі люди могли б подати милостиню жебраку, чи вони пройшли б мимо і нічого не дали?
2. Знайомство з короткою розповіддю (підручник, с. 63.) про хлопчика, що пошкодував дати дівчинці печива:
а) читання кращими учнями в слух.
б) відповіді на запитання за змістом:
- Як одним словом ми можемо назвати думки, що тривожили Миколу? (сумління).
- Чому печиво здалось хлопчикові несмачним?
в) складання кінцівки оповідання.
3. Пояснення розуміння змісту цитати із Святого Письма.
* Блаженні милостиві, бо вони помилувані будуть.
* Милість і істина нехай не покидають тебе: зав’яжи їх на шиї, запиши їх на скрижалях серця твого і знайдеш милість в очах Бога і людей.
4. Робота над прислів’ями.
Діти поділені на 3 групи. Кожна група одержує прислів’я і готує пояснення, як треба його розуміти.
• Не той пан, що надів жупан, а той, що у нього щире серце.
• Серце – не камінь.
• Світ не без добрих людей.
ІІІ. Підсумкова частина.
1. Узагальнення вивченого.

Діти розповідають, що нового вони взяли для себе з двох останніх уроків.
2. Домашнє завдання.
- Чим би ви могли допомогти дітям, у яких немає батьків і вони живуть у дитячих будинках?
Дома подумайте над цим і розповісте на наступному уроці.
- Діти, світ стане набагато кращим, якщо кожний з нас внесе в нього хоча б краплинку доброти та милосердя. У житті діє такий закон: коли ми робимо добро іншим, самі стаємо добрішими, і потім це добро повертається до нас сторицею. Треба завжди пам’ятати слова із Євангелія: «Чиніть з іншими так, як би ви хотіли, щоб чинили з вами».
3. Спільна молитва.

Рудик О.В. – вчитель початкових класів Широківської загальноосвітньої школи №1

Категорія: Християнська етика в українській культурі | Додав: (15.07.2015) | Автор: Рудик О.В.
Переглядів: 360 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!