Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Загальношкільні заходи [ Додати статтю ]

Тиждень початкових класів

Вільшанська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Тиждень
початкових класів

Девіз тижня:
Кожній дитині – світло знань,
Кожній дитині – можливість творити.
Віру в сили свої без вагань –
Радість у цьому світі жити!

Підготували:
Поліщук Катерина Володимирівна,
вчитель початкових класів
Сизоненко Олена Леонідівна,
вчитель початкових класів,
Шевченко Наталія Василівна,
вихователь
Різник Ольга Володимирівна,
вихователь

План проведення тижня початкових класів
Вільшанської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату


Понеділок Станція «Казкова»
«Забута казка – це золоте намисто»
1.Відкриття тижня початкових класів.
2.Ознайомлення з планом роботи на тиждень.
3.Розважальна програма «Я мандрую казкою».

Вівторок Станція «Народознавча»
Горішок знань міцний,
Та відступати ми не звикли!
Зернятко знань добути допоможуть:
Допитливість, Цікавість, Інтерес!
1.Відгадування загадок, ребусів, складання прислів’їв.
2.Ознайомлення з символікою України.
3.Флешмоб «Ми патріоти!»

Середа Станція «Природнича»
Ми з вами в цьому світі не самі –
Живуть тут звірі, птахи і комахи.
Одним повітрям дихаємо ми
І разом ходим під небесним дахом.
1.Виступ агітбригади «За що я люблю весну».
2.Малюнковий вернісаж «Я чекаю весну».

Четвер Станція «Вітальна»
--Як цікаво все вивчати!
Це життя неначе гра!
Ще нам хочеться сказати
Добре слово для наших мам!
1.Листівка для мами (поробка).
2.Конкурс на краще дитяче побажання для мами.

П’ятниця Станція «Здоров’я»
«Здоров’я дитини – багатство країни».
1.Проведення фізкультхвилинок.
2.Вікторина «Здоров’я – найбільше багатство у світі».
3.Змагання «Веселі старти».

Субота Станція «Кінцева»
За активну працю і старання,
Досліди, змагання, відкриття
Пригостили всіх нас на прощання
Побажаннями здоров’я і добра.
1.Підсумкова лінійка.

Мета Тижня:
- створення у навчально-виховному процесі атмосфери успіху, що сприятиме розвитку особистості дитини, розкриттю унікальних здібностей вихованців, відчуття радості за свої досягнення, віри у власні сили, наполегливості у подоланні труднощів;
- залучення дітей до національних скарбів, народної творчості, традицій і звичаїв;
- активізація методичної роботи, розвиток творчої діяльності, професійної майстерності та компетентності педагогів;
- пропагування педагогічного досвіду.

Станція «Казкова»

У вестибюлі школи на стенді прикріплені школярик і школярочка, які показують на оголошення «Тиждень початкової школи». Нижче прикріплений девіз даного тижня. А ще нижче – потяг, на вагонах якого надрукований щоденний план проведення тижня початкових класів.
Розпочинається тиждень лінійкою, на якій вчитель повідомляє про те, що в школі цей
тиждень буде присвячений початковим класам.

Святкова лінійка.
Ведучий.
Увага! Увага! Не зволікайте!
На тиждень до нас чим скоріш поспішайте!
Зібрались ми тут для цікавих змагань
На тиждень до Королеви Знань.
Королева Знань.
Щоб завітати в кожен клас
І щоб зустрітись з кожним з вас,
Прийшла сюди я не одна,
Своїх я рідних привела.
Разом із вами вони будуть пізнавати,
І співати, й малювати.
А одночасно і за вами спостерігати,
Все фіксувати і мені доповідати.
Ведучий.
Хто активним тиждень буде,
Хто встигатиме усюди,
Хто завдання всі розв’яже,
І знання міцні покаже,
Того Королева Знань буде вітати
І нагороди роздавати.
Принцеса Рідна мова
Як найчарівніша колискова,
Плекає з дитинства вас рідна мова.
То піснею злину, то гарною казкою,
То словом догани, то доброю ласкою.
Навчила я всіх вас словами писати,
Твори та вірші про маму складати.
Тому ви мене не підведіть.
Королеві свої знання покажіть.
Принцеса Читанка
Я ваша перша читанка.
Красива в мене свитонька,
Цікаві сторінки,
Є вірші і казки.
Показала вам сто земель,
Ще й космічний корабель.
Дарувала вам щодня
І забави, і знання.
Хай збудеться все з побажань,
Ходімо ж ми до Королеви Знань.
Принцеса Природа
Я прийшла до вас з теплом,
З сміхом, радістю,добром.
Знаю я, що ви всі, діти,
Любите комашку й квіти.
Пам’ятаєте завжди,
Що їх треба берегти.
У гармонії природи
Кожен ніжиться теплом
Й від цієї насолоди
Серце повниться добром.
Ви учіть природу, діти,
Бережіть її щодня,
Щоб і жити, і радіти,
І знайти міцні знання.
Королева Знань
--Дякую вам, синочки, за допомогу. Я впевнена, що учні, які знаходяться тут, у залі, за цей тиждень покажуть, які вони розумні, кмітливі й чарівні діти.
Ведучий
Але всі ці якості їм прищепили і розвинули вчителі, які їх навчають. Тому вони теж хочуть сказати їм декілька слів.
1-й учень
Вмієм всі ми вже писати,
Рахувати й малювати,
І читати, вирізати,
Казочки фантазувати.
2-й учень
Дуже любим танцювати,
Також любим і співати.
В шахи ми навчились грати.
М’яч в корзину закидати.
Вмієм вірші вже складати,
Батька й неньку шанувати.
3-й учень
Умієм ми все це насправді,
Але хто вчив нас тільки правди,
Чесності і доброти?
Разом
Милі наші вчителі!
Королева Знань
Любі діти!
Ви є кмітливі й дуже мудрі,
Чуйні є, і є байдужі.
Танцюристи є й музики,
Є спортсмени і базіки.
Є плаксиві й веселенькі,
Галасливі і тихенькі.
Є гарненькі, чепурненькі,
Є рухливі й повільненькі,
Артистичні і співучі.
Отакі у мене учні.
Де я кращих ще знайду?
Через те я вас люблю.
Тож прийміть щирі побажання від мене. В добру путь!
Тиждень початкових класів оголошується відкритим!

Розважальна програма «Я мандрую казкою»
Мета: Узагальнити знання учнів про українську народну казку; виховувати любов до народної творчості; ознайомити дітей з різноманітними іграми; навчати дітей слухати, відповідати на питання; розвивати пам’ять, увагу, мислення.

Увага!Увага!хлопчики й дівчатка,
До казки в гості вас запрошуєм, малятка!
Ми маєм сповістити новину,
Що, як і ви, в далеку давнину,
Всі діти полюбляли казочки,
І слухали їх завжди залюбки.
Запрошуєм усіх дітей,
Запрошуєм усіх гостей
На зустріч з казкою
В чудовий день оцей!
Казка – це чарівна країна. Казок чимало є на світі. Казка- давній і мудрий порадник. Це вона дає нам перше уявлення про добро і зло, правду і неправду, чесність та справедливість.
- А чи любите ви казки?
- Сьогодні я вас запрошую у світ чарівної казки.
1. Завдання від Лиски.
З’являється Лисичка (Співаючи пісеньку «Я лисичка, я сестричка…»)
Лисичка.
- Ой, а куди це я потрапила?
Вчитель.
-- На свято “ Я мандрую казкою ”.
Лисичка.
- І що це ви тут будете робити?
Вчитель.
- Будемо розмовляти про казку та весело проводити час.
Лисичка. І що ж, невже вони знають казки?
Вчитель.
-Так .
Лисичка.
- А можна мені перевірити? У моєму кошику різні предмети. Спробуйте відгадати з яких вони казок. Домовились? Тож розпочнемо?
(Лиска почерзі дістає предмети зі своєї корзинки, діти називають казки)
Борошно - «Колобок», солома - «Солом’яний бичок», пір’я - «Кривенька качечка», яйце - «Курочка-Ряба»
- Ну що, Лиско, ти переконалась, знають наші малята казку?
- Так, вони молодці! Напевно багато читають!
- А чи не бажаєш ти залишитись на святі?
- Дуже вже мені цікаво, що ще знають ці дітлахи. Тому я із задоволенням трішечки затримаюсь у вас у гостях.
- Що ж із завданням Лиски ви справились. А от чи під силу вам мої завдання зараз ми побачимо.

2. Гра «Впізнай казку»
- На екран будуть з’являтися ілюстрації до казок, а вам потрібно буде відгадати, що ж це за казка. То ж часу не гаймо, скоріш розпочинаймо!
(На екрані з’являються ілюстрації до казок «Вовк та семеро козенят», «Колосок», «Рукавичка», «Котигорошко»).
- Які молодці, і з цим завданням теж впорались.
- Чи подобається вам у гостях у казки?
- Продовжимо далі нашу мандрівку?

3. Капості від Бабусі Яги
- Я б і рада далі продовжити, але не можу. Хотіла я вам запропонувати подивиться казку, але Бабуся Яга дізналась про мої наміри і казки наші трішки стерла, залишились тільки маленькі частинки. Може ви допоможете, подивитесь їх і скажете, які ж казки я хотіла запропонувати вашій увазі.
(Фрагменти змультфільмів за мотивами українських народних казок «Котик і Півник», «Кривенька качечка», «Івасик-Телесик» ) .
- Які ви молодці, які уважні, все ви знаєте.

4. Конкурс «Чи умієте ви…»
- Є у мене картинки до казок, а от до яких, нам допоможуть дізнатися учні 1 та 2 класу.
- Чи любите ви складати картинки?
- Вам потрібно скласти картинку і сказати, що ж за казочка там сховалась. А решта учнів будуть активно вболівати за молодших учасників нашого свята.
(Учні складають пазли до казки «Колобок» та «Солом’яний бичок »)
- Які справні, склали картинки. А хто ж мені скаже, до якої казки ці ілюстрації?
- Молодці, хоч і найменші, але кмітливі.

5. Конкурс «Герої казки заблукали »
- А давайте поглянемо, чи й старші учні уміють так дружно працювати.
- Мені потрібно по два учасники від кожного класу.
- У мене є силуетні зображення героїв казок, але вона заблукали. На дошці є назва казки. Вам потрібно вибрати героїв вашої казки. І тоді ми зможемо дізнатись який герой заблукав.
- Діти що залишились на місцях підтримайте своїх товаришів оплесками.
- Даємо команду! Раз, два, три, почали!
(Кожна із команд обирає силуетні зображення відповідно своєї казки. Силуетні зображення з казок «Ріпка» та (Рукавичка). )
- Бачу що і старші учні уміють активно та старанно праювати. Ну що сказати, молодці!
- Сподобалось вам?
- А чи хочете ви побувати на казковій виставі?
-Щоб дізнатися яку казку ми побачимо, довайте відгадаємо загадку.
Загадка . Ця хатинка,така мила,
Всіх у себе прихистила:
Мишку, зайчика, лисичку,
Вовка, жабку невеличку,
І ведмедя великана.
Це хатинка невеличка
Зветься просто — ... (Рукавичка).
- Тож зручно вмощуєтесь та уважно дивіться.

6. Ляльковий театр казка «Рукавичка»
Рукавичка
Ішов дід лісом, а за ним бігла собачка, та й загубив дід рукавичку.
От біжить мишка, улізла в ту рукавичку та й каже:
— Тут я буду жити!
Коли це жабка плигає та й питає:
— А хто-хто в цій рукавичці?
— Мишка-шкряботушка. А ти хто?
— Жабка-скрекотушка. Пусти й мене!
От уже їх двоє. Коли біжить зайчик. Прибіг до рукавички та й питає:
— А хто-хто в цій рукавичці?
— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка. А ти хто?
— А я зайчик-побігайчик. Пустіть і мене!
— Іди!
От уже їх троє.
Коли це біжить лисичка — та до рукавички:
— А хто-хто в цій рукавичці живе?
— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка та зайчик-побігайчик. А ти хто?
— Та я лисичка-сестричка. Пустіть і мене!
— Та йди!
Ото вже їх четверо сидить. Аж суне вовчик — та й собі до рукавички, питається:
— А хто-хто в цій рукавичці живе?
— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик та лисичка-сестричка. А ти хто?
— Та я вовчик-братик. Пустіть і мене!
— Та вже йди!
Уліз і той. Уже їх п'ятеро.
Коли це тріщать кущі, вилазить ведмідь — та й собі до рукавички, реве й питається:
— А хто-хто в цій рукавичці живе?
— Мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик та кабан-іклан. А ти хто?
— Гу-гу-гу! Як вас багато! А я ведмідь-набрідь. Пустіть і мене!
— Куди ми тебе пустимо, коли й так тісно?
— Та якось будемо.
— Та вже йди, тільки скраєчку! Уліз і ведмідь, — шестеро стало.
Та так вже тісно, що рукавичка ось-ось розірветься.
Коли це дід оглядівся,— нема рукавички. Він тоді назад — шукати її, а собачка попереду побігла. Бігла-бігла, бачить — лежить рукавичка і ворушиться. Собачка тоді: «Гав-гав-гав!»
Вони як злякаються, як вирвуться з рукавички,— так усі й порозбігалися лісом.
Прийшов дід та й забрав рукавичку.
- Сподобалась вам казка?
- Давайте подякуємо оплисками акторам.

7. Підсумок заняття.
Казка- це чарівний світ, мудрості криниця,
Хай живе мільйони літ і не замулиться,
Хай навчає люд завжди,як по правді жити,
Щиру дружбу берегти, рідний край любити.

- Діти наше свято підходить до кінця. Ви вже знаєте ,як потрапити у казку. По-перше: читати. Під шелест сторінок ви опинетесь у казковому світі. По-друге: малювати. Коли ви малюєте казку, олівець і фарби її оживляють.
Лисичка.
Зустріч скінчилася наша, малята,
Веселих героїв ви взнали багато.
Але не сумуйте, не будем прощатись.
Давайте частіше в казках зустрічатись.
- Дякуємо за увагу!

Станція «Народознавча»
Мета. Закріпити і розширити знання дітей про символи України, історією їх виникнення. Розвивати зацікавленість у подальшому вивченні матеріалу про них. Виховувати любов до своєї Батьківщини і гордість, що є дитиною України.

-Любі діти!
Сьогодні наш потяг вирушає знову у путь. Отож займаємо зручненько місця у вагончиках. Готові? Сигнал! Поїхали!
(діти обходять залу по колу змійкою і стають до своїх місць)
(виходять 2 дітей в українському одязі - хлопчик і дівчинка)
Дівчинка: Просим ласкаво усіх на гостини
Я – українка, Вкраїни дитина.
Хлопчик: А я – українець, син батька і неньки,
Я Україну люблю всім серденьком.
Дівчинка: Наш потяг гудів, стукотів, поспішав
І на станції «Народознавчій» він став.
Хлопчик: Будем край рідненький славити словами,
Будем край рідненький славити ділами,
Шанувати нашу неньку-Україну,
Зватись патріотами мами – Батьківщини.
Ведуча: Справжні патріоти – це люди, які люблять свій рідний край понад усе, бережуть його і оберігають, досліджують та вивчають. Ми зупинилися на станції «Народознавчій» для того, щоб більше дізнатися про нашу країну. А як же називається наша країна?
-Зараз наші діти зберуть свої знання, кмітливість та винахідливість, та, впорядкувавши букви, складуть із них слова, які стануть поясненням, що ж таке – Україна?
Гра «Склади слово»
(4 групи дітей складають слова «Ліси», «Гори», «Поля», «Ріки», до них приєднуються учні 1 класу із написом «Україна»)
Дитина: Україна – рідний край,
Квітів польових розмай,
Гори, ріки і поля –
Українська це земля.
Ведуча: Славна Україна своєю щедрою годувальницею – землею. А чому нашу землю називають годувальницею?
Так, земля нас годує і дає нам силу. А чи може земля лікувати? Може, лікарськими рослинами. А які з них ви знаєте? Через те, що ці рослини нас лікують і оберігають нас від різних недуг та всього недоброго та злого – їх називають ще й оберегами. Сьогодні на станції «Народознавчій» ми пригадаємо народні та державні символи України.
Тож, діти, увага! На станції цій
Загадку мою відгадайте мерщій.
Поблизу криниченьки мене саджають,
Символом народним називають.
Кущик я, весною квітну білим цвітом,
Восени червоні ягідки дарую дітям. (Калина)
Дитина: Ось Калина з калинятами спішить.
Учить своїх діток Україну – край любить,
Тому й люблять калинята землю цю -
Вітрик, дощик, сонечко і росу.
Діти 1 класу: Ми – вкраїнці-калинята
Малі хлопчики й дівчата.
Нема клопоту із нами
В нашої Калини – мами.
Бо вкраїнці – калинята
Прикрашають рідну хату,
Рідну вулицю, село,
Щоби гарно скрізь було.
Вчитель 1 класу в образі Калини:
Ще вкраїнці – калинята
Люблять голосно співати,
Що за пісня? Хто з вас зна?
Ой, єсть в лісі…
Всі діти: калина.

Загальний хоровод «Ой, єсть в лісі калина»

Вчитель 1 класу:
На городі біля тину
Чепурилася калина
Почепила ягід грона,
Мов намистечко червоне
І співала ніжно й тихо
Не робіть калині лиха
Не ламайте, бо калина –
Це маленька Україна.
Вчитель 1 класу:
-Калина – це символ життя, кущ – сама мати; цвіт, ягідки – діти. Існує гарний звичай, який , на жаль , подекуди починають забувати. Біля щойно зведених осель на вільному місці, в першу чергу висаджують калину, як символ надійного життя, родинного благополуччя і достатку. Колись із ягід калини робили намисто, прикрашали нею весільний коровай, вінок нареченої. А ще калина – наш народний лікар, який лікує людей від багатьох недуг. За легендою калина з’явилася так.
Колись напали на українське село вороги. Дівчина – красуня, яку схопили бусурмани вирвалася і почала тікати. Але раптом зірвалось її червоне намисто, і розсипалися по землі яскраві намистинки, з яких через деякий час повиростали кущі. А ще ми про пропонуємо разом із нами вивчити чистомовку про калину.
Чистомовка – добавлянка.
Ла-ла-ла – вже калина …
Ей-ей-ей – вона радує …
Ат-ат-ат-бачили там двох….
Ли-ли-ли-вони з гронами …
(Виходять учні 2 класу)
Учні 2 класу:

Ростіть калинята, ростіть, виростайте
Дорослим на зміну скоріше ставайте.
А ми – барвінчата, ми – квіти – братки,
Ми прикрашать Україну прийшли.
Розповідь вчителя 2 класу про барвінок.
-Ми розповімо вам ще про один народний символ, уважно подивіться на нього, і назвіть.
-Барвінок – провісник весни, символ вічності, буття.
-Чому? Тому що зеленіє навіть під снігом. Ще його називають хрещатим, бо він пелюсточками ніби утворює хрест.
-Існує така легенда про барвінок.
Жили колись давно чоловік з дружиною у любові і злагоді. А найбільшою потіхою для них був їхній синочок на ім’я Бар. У скорому часі виріс він гарним парубком. Багато дівчат мали собі на думці віддатися за нього. Сохло серце за Баром у однієї дівчини, котра мала за маму відьму. Посватався Бар до іншої, котра називалась Вінка. Ніяка ворожба відьми не могла розбити того кохання.
І ось прийшов день весілля. Щасливі молодята стояли на воротах для батьківського благословення і чекали тієї хвилі, щоб піти до святої церкви до шлюбу.
Аж тут казна-звідки ворожка зі своєю дочкою. Ворожка стала перед молодими, проголосила своє прокляття і окропила їх чорним смердючим настоєм якогось зілля. За хвилю на місці, де стояли Бар і Вінка, вже нікого не було. Кинулися люди до ворожки, а вона махнула руками і злетіла чорною вороною. Кинулися до її дочки, а та злетіла до хмар сірою галкою. Впала матінка Барова на те місце, де стояв її син, і скропила землю слізьми. І сталося диво: на очах у всіх із землі проросло зелене зілля, уквітчане дрібненьким блакитним цвітом...
А назвали його Барвінком. І тягнеться він до хат, до батьківських могил. Кожна дівчина вплітає його у свій весільний вінок.
Дитина.
У барвінку очі – крапельки із неба,
В паростках зелених - сила від Землі
Вірити і жити нам сьогодні треба,
І добро творити і тобі й мені.

Дитина:
Посаджу барвінок, буде хай на спомин.
Зацвіте хай рясно, як прийде весна.
Хай блакиттю сяє біля дому, школи,
Щоб ще красивішою нам земля була.
Учні 3 класу
Гей – но, браття - барвінчата,
Годі вихвалятись,
Бо ми підемо на вас,
Будемо топтати.
Що він значить той барвінок
Малий і несилий?
Нумо, нумо покажіть
І нам свою силу!
Учні 2 класу:
Ми покличемо Котигорошка з булавою,
Допоможе нам він справитись з бідою.
Гей, Котигорошку, йди в світи
Хрещатий барвіночок захисти.
Виходить учень 4 класу
Котигорошко: Хто тут смів барвіночок топтати?
Учень 3 класу: А ти хто, що смієш нас лякати?
Котигорошко: Я – Котигорошко – України син,
Захищаю Україну, не шкодую сил.
Ану, розбишаки, забирайтесь з миром,
А то булавою вам намилю шию.
Піднімайтесь, барвінчата,
Не бійтеся більше.
Не образить вас ніхто
Квітніть ще миліше.
Барвінчата стають у коло, а круг них стають учні 3 і 4 класів, і говорять слова:
А ми, барвінчата, вам покажем силу,
Позриваєм та потопчем барвінок щосили
(тупають і сходяться в коло)
Учні 2 класу:
Заплетемо свої руки,
Як вінок весільний,
Щоби в дружбі всі жили
У країні вільній.
Гра «Заплети вінок»
Вчитель 3 класу:
-«Хто не знає свого минулого, той не вартий свого майбутнього» - так писав видатний письменник М. Рильський. Вивчаючи історію свого народу, його народні обереги – символи, ми вчимося зростати справжніми громадянами
своєї країни.
-А які ви знаєте державні символи України?
- Герб, прапор і гімн – це державні символи, це святині.
- Тому і ставитись до них треба по особливому. Як?
- Любити, шанувати, бережно відноситися.
- Сьогодні я вам розповім легенду про ці символи, чи, можливо, хтось із присутніх може нам розповісти її ?
Легенда
Жила собі жінка. І мала вона трьох синів. Сини зростали чесними, сміливими, дуже любили свою неньку і готові були віддати за неї своє життя. Виросли сини і розійшлися по світах, прославляючи свою матір. Найстаршому матір подарувала на згадку про себе золоту корону з трьома промінцями. Корона зігрівала людей, вела вперед, показувала шлях до кращого життя. За цю трипроменеву корону люди дали першому синові ім’я Тризуб. Середньому сину мати дала в дорогу блакитно жовтий одяг. Сміливий та сильний був середній син, і прославив він свою матір добрими звитяжними ,героїчними вчинками. Люди запам’ятали його і прозвали Прапором. А найменший син отримав у дарунок від матері соловейків голос. І де б він не був, усюди лунала його дзвінка урочиста пісня. За цей голос і величний спів люди дали йому ім’я Гімн. Так і донині по всьому світу золотий тризуб, синьо-жовтий прапор і урочистий гімн прославляють рідну неньку – Україну. Вони стали державними символами України.
З давніх давен різними знаками мітили худобу, володарі позначали гербами свою маєтність.
- Герб – це знак роду, міста, держави.
-Державний герб – це офіційна емблема держави, що зображується на грошових знаках, печатках, на вивісках державних установ, навчальних закладів.
- Тризуб належить до найстаровинніших священних знаків. У якому головним є число 3, що символізує триєдність Отця небесного, сина і Святого Духа, або триєдність мами, тата і дитини.
Дитина:
Наш герб - тризуб.
У ньому сила
Отця небесного і сина.
Уважно придивись до нього –
На духа схожий він святого,
Що голубом злетів з небес
І у людських серцях воскрес.
Дитина:
Тризуб – немов сім’я єдина,
Де тато, мама і дитина.
Живуть у мирні і любові
На Україні вольній новій.
                                   (В. Паронова)
Наш герб — тризуб, це воля, слава й сила;
Наш герб — тризуб. Недоля нас косила,
Та ми зросли, ми є, ми завжди будем,
Добро і пісню несемо ми людям.

Хай тризуб повсюди знають
І його скрізь пізнають.
В ньому – сила України.
В ньому, діти, наша суть.
Вчитель:
Яке ж слово зашифроване у тризубі?
На роздоллі і на волі гарно квітнуть квіти.
Гарно в небі, що на волі, і пташкам летіти.
Гарно в лісі, що на волі, деревам зростати.
В ріднім краї добре й нам рости – виростати.
Україною пишатись змалечку вчимося,
І гербом нашим – тризубом щиро гордимося.
Україні – мамі шану вдячно ми складаємо.
Її любимо, шануєм і оберігаємо.
Гра «Реставруй тризуб»
Вихователь:
-Прапор, як символ, об’єднував людей. Прапороносцями завжди призначалися тільки визначні воїни. Втрата прапора, або його падіння до землі визнавалася, як поразка війська.
Коли вносять, або виносять прапор, потрібно обов’язково встати.
(звучить «Запорізький марш», заходять учні 4 класу з прапорам, виконують перешикування)
Дитина:
Прапор – це державний символ.
Він є в кожної держави,
Це для всіх ознака сили,
Це для всіх – ознака слави.
Синьо-жовтий прапор маєм
Синє – небо, жовте – жито;
прапор свій оберігаєм,
Він – святиня, знають діти,
Прапор свій здіймаєм гордо,
Ми з ним дужі і єдині,
Ми навіки є народом
Українським в Україні.
                                    (Н. Поклад)
Пісня про Україну
Флешмоб« Квітне прапор України»


Станція «Природнича»

Заняття «За що я люблю весну»

Мета. Поглиблювати знання учнів про перші ознаки приходу весни, про
перші рослини і птахів. Розширити уявлення дітей про весняні зміни в природі.
Показати учням, що в природі все взаємопов’язане. Формувати екологічне
Мислення, вміння критично обдумувати ситуації взаємодії з природою.
Познайомити з Червоною книгою. Розвивати кругозір, спостережливість.
Виховувати бережне ставлення до природи.

Вчитель.
Коли помовчати хоч трохи
І зупинитися на мить –
Почути можна, як довкола
Чарівна музика дзвенить.
(Звучить спів синички навесні-відеозапис)
-Що це, діти? Хто це так співає?
-А ви чули такий спів?
-Це співє синичка. Але не завжди ми чуємо її веселий спів. Так весело, так дзвінко вона співає навесні.
-А чого це ми заговорили про весну? (Тому, що сьогодні перший день весни).
-Це за календарем. А насправді весна прийшла до нас чи ні? Як ви це відчули?
(Розтав сніг, надворі тепло…)
Показується на мультимедійній дошці запис весняних струмків.
-А такі звуки ви чули? Коли це відбувається?(Весною)
На дошці ставиться картинка дівчинки-весни.
Вчитель.
Знову до нас повернулась весна:
Сонечко світить уже допізна,
Дощик проллється і замовкає
І за віконечком сонечко сяє.
Ось і травичка у нашім саду
Зазеленіла у всіх на виду.
Скоро з бруньок світло-зелених
З’являться перші листочки на кленах.
-А що свідчить, що приходить весна? (З’являються перші весняні квіти, повертаються птахи, надворі стає тепліше і т.д.)
-А які квіти зацвітають першими? Їх ще називають першоцвітами. Ми наразі переглянемо відео про ці рослини, прослухаємо легенди про них.
Прослухайте вірш і скажіть: про яку квітку йде мова.
Ці квіточки ніжні, такі білосніжні,
Тоненькі, тендітні, ласкаві, привітні.
Послухай, як сріблом дзвенить голосок:
«Не треба, не треба зривати квіток.
Бо нас залишилося дуже вже мало,
Для нас справжнє лихо у світі настало.
До «Книги Червоної» нас записали.
Щоб ще у майбутньому ми розцвітали.
                                                           (Підсніжник)

Гра «Покажи, як народжується підсніжник.»
На картках намальовано поетапно, як росте підсніжник. Вчитель в роздріб розставляє картки. Діти ставлять картки в правильному порядку поетапного росту підсніжника.
Перегляд відеозапису «Перші весняні квіти».
Вчитель зачитує легенди про квіти, які з’являтимуться на екрані.
Вчитель.
--Ми тільки що почули, що деякі квіти занесені в Червону Книгу. А що ж це за книга така? І чому вона називається Червоною? (Розповідь вчителя про Червону Книгу. Показ її зображення на мультимедійній дошці.)
Показується уривок з відео прильоту птахів.
-Що ви бачите? Хто це летить? А куди ж ці птахи летять?
-Правильно, вони летять з вирію в наші краї навесні.
- А яких птахів ви знаєте, що прилітають першими?
Розповідь вчителя про журавлів. Показ відеозапису про приліт журавлів.
-А давайте переглянемо відео, які ж птахи повертаються до нас з теплих країв.
(Перегляд відеозапису «Перелітні птахи». Вчитель коментує перегляд)
Гра «Розділи птахів на групи»
-А чи всі птахи відлітають в теплі краї, а навесні прилітають назад? (Ні)
-А які ще є птахи? (Зимуючі)
На магнітній дошці прикріплені картинки всіх птахів. Діти діляться на 2 команди і розділяють їх на зимуючих і перелітних.
Гра «Склади картинку».
Учні складають картинку птаха, розрізану на частинки, і розповідають про нього.
Гра «Впізнай пташку, яка співає».
-А давайте послухаємо чи знаєте хто це співає. ( Прслуховування співу шпака і ластівки.) Бесіда з дітьми, що вони знають про цих птахів.

Підведення підсумку.
-Сьогоднішній день присвячений весні. І проходив він під назвою «За що я люблю весну». Ви, діти, намалювали ряд малюнків на цю тему, про що свідчить виставка цих малюнків у вестибюлі.
-Тож, за що ми любимо весну? (Відповіді дітей.)
-Давайте заплющимо очі і хоч на мить уявимо як все розквітає.
-А хочете побачити?
Відео «Пробудження весни».

Станція «Вітальна»
Мета. Приготувати для мам поробки, вітальні листівки з святом 8 Березня.
Вчити дітей висловлювати свої почуття до мам своїми словами.
Розвивати пам’ять, мислення, вміння підшукувати найкращі слова.
Виховувати любов, повагу до своїх мам.

Станція «Здоров’я»
Мета. Провести змагання «Веселі старти». Доводити дітям, що здоров’я - головне в житті кожної людини, що його потрібно берегти змалечку. І в цьому важливе місце має спорт. Розвивати кмітливість, увагу, мислення, швидкість, інтерес до спорту. Виховувати товариськість, любов до спорту, бережливе ставлення до свого здоров’я.

Станція «Кінцева»

 

Сценарій заключної лінійки Тижня початкових класів.

Ведучий:
-Любі діти!
-Сьогодні наш потяг початкових класів прибув на кінцеву станцію.
Цілий тиждень ми всі разом мандрували та подорожували.
Згадаємо подорож нашу, як личить,
І які ж класи у ній брали участь?
Вчитель :
Найменшенькі ми -
Нас зовуть першачки,
Із дітьми всіма
Ми у дружбі жили.
Учні 1 класу:
Дитина: В школі, як у вулику,
Гамір, сміх лунав,
Саша впізнав казочку,
Микита вірш читав.

Дитина: Дуже ми старалися
І не відставали,
Завдання й загадочки
Миттю відгадали.

Вчитель 2 класу:
Кожна станція – перлинка
Готувала цікавинки.
Ну а ми ці таємниці
Відкривали, як годиться.
Учні 2 класу:
Дитина: Навіть з бабою Ягою,
Що на станції «Казковій»
Позмагались недарма,
Із завданнями своїми
Справилися на «Ура!»

Дитина: Відшукали рукавичку
Дідову, із казки,
Показали ще й театр
Із своєї ласки.
(Виходить дитина, переодягнута у дідуся)

Дідусь: Дякую за «Рукавичку»
Ви актори, хоч куди.
Розповім у селі людям,
І вони щоби прийшли.
Це ж бо диво, як згадаю,
2 клас, а скільки знають –
Казочки і обереги,
І вірші, й пісні, й легенди.
Молодці, що скажеш тут,
Гарні діти з вас ростуть.

Виходить Весна:
Добрий день, о цій порі
Дуже рада дітворі.
Бачу, потяг зупинився -
Значить гості на поріг,
То й лишилась подивитись,
Хто ж сюди прибути міг?

По черзі учні кожного класу говорять:
Це ми – 1 клас!
Це ми – 2 клас!
Це ми – 3 клас!
Це ми 4 клас!
Учні 3 класу:

Дитина: Побували у господі,
Веснонько, у тебе,
Привіталися із квітами
І блакитним небом.

Дитина: З птахами стрічалися,
Їх упізнавали,
Перелітних та осілих
Птахів пригадали.

Весна: Бачу, вам дають знання
Вчителі хороші,
Ну а я вам подарую
Дні весняні гожі.
Вчіться, діти, научайтесь
Мови не цурайтеся,
Україною – землею
Гордіться – пишайтеся.

Пісня про Україну.

Виходить 3 учні 4 класу в одязі козаків:

Дитина: Всі ми славні українці,
До серця візьмемося,
Нашій нені Україні
Щиро присягнемося.

Дитина:
Берегти її довіку
Гарно шанувати,
І любити і вивчати,
І охороняти.

Дитина: А який же українець
Та пісні не знає,
Хай-но вся наша родина
Гімн наш заспіває.

Всі учні співають Гімн України
Ведучий:

Такою цікавою та загадковою, незвичною та таємничою виявилася наша подорож. Згодні ви, діти?
-Кожен клас був активним, намагався показати свої знання та вміння, вміння вчитися, слухати, дізнаватися та пізнавати.
-Отож, за свою наполегливість, старання, та активність учні 1 класу отримують свою нагороду – грамоту «Найактивніший клас».
- Учні 2 класу теж заслужено отримують свою нагороду – грамоту «За акторську майстерність».
-Учні 3 класу вибороли свою нагороду – грамоту « Найспортивніший клас»»
- А учні 4 класу отримують в нагороду грамоту «Золоті руки синів і доньок»



Джерело: http://інтернет-ресурси
Категорія: Загальношкільні заходи | Додав: (26.03.2017) | Автор: Олена E
Переглядів: 4319 | Рейтинг: 4.4/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!