Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Тварини рідного краю. Охорона тварин

Урок 48
Тема: Тварини рідного краю. Охорона тварин.
Ключові компетентності:
- вміння вчитися:
навчально-організаційні: включається в роботу одразу після вказівки вчителя;
загальномовленнєві: говорить в помірному темпі, чітко, вільно, виразно, з відповідною силою голосу; зосереджено слухає вчителя, відповідає на запитання за відомою і вільною моделлю; з повагою звертається до вчителя, учнів;
загальнопізнавальні: виділяє в предметах певні ознаки; робить (з допомогою вчителя) висновок-узагальнення за результатами виконання навчального завдання;
- інформаційно-комунікативна: створює повідомлення, оптимально поєднуючи для цього різні форми (тест, фото або малюнок);
- загальнокультурна: діє згідно з прийнятими правилами на уроці;
- громадянська: формулює висновки про необхідність захищати тварини рідного краю.

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):
Початковий рівень:
- називає 2-4 представників вивчених систематичних груп об’єктів живої природи свої місцевості (дикі тварини рідного краю);
- називає тварини, занесені до Червоної книги України.
Середній рівень:
- планує створення повідомлення, оптимально поєднуючи для цього різні фори (текст, малюнок або фото).
Достатній рівень:
- формулює висновки про необхідність захищати тварини рідного краю.
Високий рівень:
- висловлює оцінні судження про власну роботу на уроці.

План уроку
1. Визначення учнями теми уроку. Гра «Вилучи зайве». (Додаток 1).
2. Пригадування інформації про диких тварин. Інтерактивна вправа «Мозковий штурм».
3. Називання представників вивчених систематичних груп об’єктів живої природи своєї місцевості (дикі тварини рідного краю). Відгадування загадок (Додаток 2).
4. Називання тварин, занесених до Червоної книги України. Демонстрація малюнків або фотографій (завдання дається за тиждень).
5. Формулювання висновків про необхідність захищати тварини рідного краю. Інтерактивна вправа «Мікрофон».
6. Висловлення оцінних суджень про власну роботу. Заповнення картки «Я сьогодні дізнався на уроці…».
7. Проведення підсумків уроку вчителем. Читання вірша-загадки (Додаток 3).

Додаток 1
Оголошення теми уроку. Гра «Вилучи зайве»
На дошці написано тему уроку, виражену одним словом. У слово також вставлено зайві букви.
Завдання для учнів: вилучити зайві букви й прочитати тему уроку.
атвакрилнид

Додаток 2
- Відгадайте загадки про диких тварин:
Я збираю на голки:
Груші, яблука, сливки.
І до себе на обід
Запросив увесь я рід.
                                  (їжак)

Хвіст куценький, довгі вуха,
Має в шафі два кожухи.
Влітку одягає сірий,
Ну а взимку – теплий білий.
                                      (заєць)

До пухнастого хвоста
Личить шубка їй руда.
Як рушає полювати,
Не виходить зайчик з хати.
                                     (лисиця)

Хоч і кішку я боюся,
Але бігать не барюся.
В нірку шусть,
Сховалась нишком,
Не спіймать сіреньку …. (мишку).

Є горішки і грибочки
У дуплі на мотузочку,
Плигаю по гілочках,
Я – руденька … (білочка).

Вдалині посеред ночі
Засвітились хижі очі.
Від його пісень у звірів
Морозець біжить по шкірі.
                                              (вовк)

Додаток 3
- Послухай віршик-загадку та доповни його потрібними словами:
Слід усім запам’ятати:
Тварин треба … (захищати).
Їх оселі не … (руйнуй),
Краще взимку … (підгодуй).

- До чого закликає цей вірш?



Джерело: http://loippo.lviv.ua/
Категорія: Уроки | Додав: (22.06.2015) | Автор: Попович Наталія Аркадіївна
Переглядів: 860 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!