Тварини. Story Time. - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Тварини. Story Time.
Урок

Тема: Тварини. Story Time. Мета уроку:  навчальна: активізувати навички вживання лексико-граматичного матеріалу теми «Тварини»; продовжувати формувати навички англомовної артикуляції;  розвиваюча: розвивати образну пам'ять та увагу; формувати артистичні здібності учнів;  виховна: виховувати інтерес до вивчення і спілкування англійською мовою, продовжувати роботу над формуванням вміння співпрацювати в колективі; виховувати в учнів доброзичливість, старанність; Обладнання уроку: підручник “English 1” О.Д.Карп’юк; малюнки, проектор, записи.

Хід уроку
 
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання. (Вчитель вітає клас у формі діалогу між вчителем та учнями). T: Hello! Children: Hello! T: Sit down, please. T: I am … (вчитель показує на себе і називає своє ім’я) (Вчитель підходить до декількох учнів, вітаючись та запитуючи як справи) T: Hello, Pavlo. How are you? PI: Hello. I am fine, thank you. T: Hello, Oksana. How are you? PII: Hello. I am fine, thank you.

2. Повторення римівки. T: Good morning, good morning, Good morning to you! Good morning, dear children! I am glad to see you! Children: Good morning, good morning, Good morning to you! Good morning, dear teacher! We are glad to see you! T: Let’s train our tongues to speak English. Repeat after me!

A lion says [m m m] meat, A monkey says [a: a: a:] banana, A hippo says [æ æ æ] apple, A zebra says [g g g] grass

3. Повідомлення теми та мети уроку. T: Today we’re going to speak about animals. T: Children, be attentive! Зараз я демонструватиму вам картки з англійськими буквами. Ваше завдання – пригадати слово, яке починається на цю букву, промовити його й перекласти українською. Слово має стосуватися теми, яку ми вивчаємо. (Aa – ant – мураха, Bb – bear – ведмідь). Гра триває доти, доки кожен з учнів промовить хоча б одне слово.

4. Мовленнєва зарядка. Гра “Crossing the River” T: Very well, children. (На дошці схематично намальовано струмок). Look at the blackboard. (Учитель об’єднує учнів у дві команди). Обидві команди повинні перейти струмок в різних місцях по камінню. Замість каміння – у нас порожні білі квадратики (по 6 квадратиків для кожної команди). Щоб ступити на «камінь», потрібно вписати у квадрат назву тварини. Якщо слово написане неправильне, команда втрачає право на хід. Перемагає та команда, яка швидше перейде через струмок. Let’s play! Вітаємо переможців. T: Very well, children. Look at the blackboard . На дошці записані буквосполучення. Вам потрібно їх поділити на слова і прочитати речення. Ihavegotadog (I have got a dog). ItsnameisJack (Its name is Jack). Учні йдуть до дошки, ділять буквосполучення на слова, читають речення і записують їх у зошити.

ІІ. Основна частина уроку

1. Тренування навичок аудіювання. Вивчення вірша. T: Let’s listen to the rhyme about an animal. (Учні слухають вірш уперше).

My Dog I’ve got a dog, His name is Jack. His head is white, His nose is black.

 По яку тварину йдеться у вірші? Яка вона на вигляд?  Great! Listen to the rhyme again and try to repeat. (Учні слухають аудіо запис ще раз, повторюючи кожен рядок).  Listen to the rhyme again and say all together. (Учні говорять вірш під аудіозапис)  Now your task is to say the rhyme. (Учні з допомогою вчителя та малюнків читають вірш).

2. Активізація навичок читання (PB. task 5 p. 101) T: Well done! Look at the task 5 in your pupil’s book. Кого ви бачите на малюнку? P: A boy and a hamster. T: Great! Listen. Слухайте і стежте за кожним реченням. (Учні слухають аудіо запис та стежать за вимовою речень). Good! Як звати хом’ячка? Який у нього хвостик? Well done! Let’s read the sentences. (Учні по черзі читають речення).

3. Розвиток навичок говоріння. Тренування у вживанні граматичної структури “It has got …” (PB, task 3 p.100) T: Look at the picture, task 3. What is it? (A cat) Who is this? (A girl). Як ви гадаєте, ця тварина є її домашнім улюбленцем? (Відповіді учнів). Children, have you got a pet? Діти, у вас є домашні улюбленці? (Відповіді учнів). Tell us about it. Розкажіть про свою тваринку за допомогою речень у підручнику, вставивши потрібне слово.

4. Фізкультхвилинка. Слухаємо пісню “Head, Shoulders, Knees & Toes – Exercise Song for Kids” та виконуємо рухи.

5. Практика орфографічних навичок. T: Now, children, look at the task on the blackboard. Що потрібно зробити в завданні? (Переписати речення і заповнити пропуски). Якими словами потрібно заповнити пропуски? Що означають ці слова? (under - під, on - на, in - у,в). Read the first sentence. Яке слово потрібно вставити на місці пропуску в першому реченні? (On). Good! Let’s do the task.

6. Гра “This is a …” Один з учнів стає в середину кола та заплющує очі. Йому на голову одягають маску тварини. Він має відгадати, що це за тварина: This is a turtle. Якщо це черепаха, то учні відповідають “Yes, it is,” “No, it’s not”. Учень називає різних тварин доки не відгадає, маску якої тварини на нього надягнуто.

7. Вчитель нагадує знайому учням казочку «Колобок» та повідомляє учням, що аналог цієї казочки є в кожній країні світу. Так американські діти люблять та читають казочку про Пряничного чоловічка, що називається “The Tale of the Gingerbread Man”. В цій казці Імбирний чоловічок втікав від інших тварин, але його з’їла хитренька ліса. «Англійський Колобок» - Джонні-пончик із казочки “Johny-the-Doughnut” втікаючи від працівників та тварин також потрапляє до ліси.

ІІІ. Заключна частина уроку

1. Домашнє завдання T: Якщо вам сподобалась моя розповідь, то подивіться казочку “The Tale of the Gingerbread Man” і розмалюйте шаблон. (Вчитель роздає учням папірці з шаблонами).

2. Підсумки уроку

- Що нового ви дізналися на цьому уроці?

- Що вам сподобалось найбільше?

Вчитель підсумовує роботу учнів упродовж уроку та вербально позитивно оцінює її: “Ви сьогодні чудово попрацювали. Thank you! Well done! Молодці!”

3. Прощання

T: Our lesson is over. Stand up please. Goodbye, children!

P: (разом) Goodbye, teacher!

Категорія: Уроки | Додав: trifoelena (16.10.2016) | Автор: Тріфо Олена Василівна E W
Переглядів: 100 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!