Закони дружби. - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Закони дружби.

Тема: Закони дружби.
Мета. Вчити репродуктивному і продуктивному мовленню з теми «Дружба. Товаришування»; формувати орфоепічні уміння і навички; удосконалювати вимову звуків [дж], [ж]; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння вступати в діалог та вести його українською мовою, створювати розповіді за сюжетним малюнком. Забезпечити позитивну мотивацію до засвоєння нової теми.
Сприяти моральному розвитку особистості; виховувати дружні відносини в учнівському колективі.
Обладнання: мультимедійна презентація, проектор, ноутбук, знаки піктографії, дидактичні матеріали, кольорові олівці, екран, підручник «Українська мова» Н. В. Гавриш, Т. С. Маркотенко, 1 клас.


Хід уроку

1. Організаційний момент.
О. Підсуха « Українська мова»
« Ой, яка чудова українська мова!
Де береться все це, звідкіля і як?
Є в ній ліс, діброва,пуща, гай,
чорноліс, є ще і байрак…»
-Приготуйтесь, слухати ….(українську)
говорити …(українською),
думати…( українською),
любити …(українську), бо це рідна мова українського народу.
2. Актуалізація опорних знань учнів.
1) Мовна розминка. ( слайд 2)

« Женя з бджільми не дружив,
Завжди Женя бджіл дражнив,
Женю бджоли не жаліли
Та малого нажалили»
-Чи хотіли б ви мати такого товариша, як Женя? Чому?
- Який жанр цієї розминки? (Скоромовка)
- Давайте повчимося говорити скоромовку швидше, чітко вимовляючи звуки дж, ж.
3. Мотивація навчальної діяльності.
-Чи зможемо ми з вами допомогти Жені стати чемним, ввічливим,не злобливим?
-Для цього треба знати закони дружби. Які ми сьогодні, з допомогою казкових героїв, літературних творів, вивчимо.
4. Оголошення теми і мети уроку.
-Тема сьогоднішнього уроку « Закони дружби». Ми будемо вчитись товаришувати, миритися, спілкуватися з товаришами.
5. Сприйняття і осмислення нового матеріалу.
1. Робота за сюжетним малюнком « Кіт Леопольд і мишенята»
(слайд 3)

-Чи впізнали ви цих героїв?
- Можна їх назвати друзями?
-Яка істория з ними трапилася?
-А чи буває така ситуація поміж людей?
- Що треба робити людям, щоб стати друзями? (помиритись)
2. Заучування мирилки. (Слайд 4)
« Ти- не ворог, я- не ворог,
Нам сваритись просто сором.
Помирились, помирились,
Щоб ніколи не сварились»
3. Повторення мирилки. Робота в парах. (ігровий момент)
-Як ви думаєте, який же перший закон дружби? (слайд 5)
( Вміти прощати, вибачатись, миритись). На дошці з `являється малюнок – долоньки хлопчиків)
6. Первинне застосування набутих знань.
1.Аудіювання тексту. ( Слайд 6)
Вчитель читає вірш « Друзі»
« Пес і кіт коло ріки,
М `яч ганяють залюбки.
М `яч у воду залетить –
Діставати пес біжить.
М `яч застрягне серед віт-
Діставати лізе кіт»
-Хто є головними героями вірша?
Який би заголовок підібрали до цього вірша?
- Чому ви їх вважаєте друзями?
- Який закон дружби показали нам пес і кіт? ( Слайд 7)
Закон взаємодопомоги ( на дошці з являється піктограма – долонька).
2. Фізкультхвилинка « Дружба»
( Діти стають в два кола, обличчям один до одного; посміхаються, плескають в долоньки, роблять повороти головою, змінюють пари)
7. Первинне застосування набутих знань.
1. Робота з підручником. С. 85

а ) Доповніть речення.
б) Бесіда за сюжетним малюнком.
- Чи бачите ви справжніх друзів на малюнку? Чому ви так вирішили?
в) Побудова діалогів.
- Про що говорили дві дівчинки? ( вони привіталися, звернулися одна до одної, запитали про справи, щось запропонували, вибачилися).
г) Заслуховування діалогів
д) Чи всі персонажі малюнка дотримуються законів дружби? (ні, дівчина покинула свою ляльку).
- Який же закон дружби вона порушила? ( турбота про друга)
( Слайд8, піктограма – серце).
8. Формування творчих умінь і навичок.
1.Робота з підручником. С. 85
« Поміркуй» (відповіді на питання)
2.Творча робота(дидактичний матеріал « Пухнастики»)
Розфарбуй того «пухнастика», який схожий на справжнього друга. Поясни свій вибір.
9. Підсумок уроку.
- На» сходинках» ( дидактичний матеріал) замалюйте ті піктограми законів дружби, яких ви дотримуєтесь.
Поясніть свій вибір.
-Складіть прислів я. « Серце радіє, що дружба міцніє» (слайд 10)

Категорія: Уроки | Додав: tdidenko30 (27.10.2014) | Автор: Діденко Тетяна Вікторівна
Переглядів: 1218 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 1

Добавил: [ADM]Irina
0

А де ж презентація?
Дата публикации: 28.10.2014 в 17:34
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!