Українська мова, 3 клас - Календарно-тематичне планування - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Українська мова, 3 клас

Українська мова
(4 години на тиждень)

авт. прогр. Вашуленко М.,Ґудзик І., Прищепа О.
підр. М.С.Вашуленко, О.І.Мельничайко
«Рідна мова», 3 клас, Київ «Освіта», 2003

І семестр
Мова і мовлення

1. Мова – найважливіший засіб спілкування.
Український алфавіт. Розташування слів в алфавітному
порядку (впр. 1 – 7).
2. Рідна мова – мова предків та рідної землі (впр. 8 – 13).
3. Усне мовлення, його особливості. Культура усного мовлення
(впр. 14 – 20).
4. Писемне мовлення, його особливості. Культура писемного
мовлення. Розділові знаки (впр. 21 – 24).
5. Культура мовлення. Уміння вести діалог (впр. 25 – 32).
6. Практичне засвоєння слів ввічливості. Ввічливі звертання. Усний
переказ тексту (впр. 33 - 38).
7. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання речень, пов’язаних за змістом, складання розповіді.
Текст
8. Повторення вивченого про текст. Тема, мета і заголовок тексту
(впр. 39 – 43).
9. Визначення теми і мети текстів, добір до них заголовків.
Головна думка тексту (впр. 44 – 51).
10. Відновлення деформованого тексту. Складання кінцівки тексту
(впр. 52 – 56).
11. Абзац. Поділ тексту на абзаци. План тексту. Складання розповіді за поданим планом (впр. 57 – 61).
12. Зв'язок між реченнями в тексті. Частини тексту (впр. 62 – 69).
13. Види текстів за метою мовлення. Складання усного опису калини
(впр. 70 – 73).
14. Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення виробів
(впр. 74 – 76).
15. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і запис речень,
пов’язаних за змістом, на основі власних спостережень.
16. Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань
та запрошень. Правила написання адреси (впр. 77 – 86).
17. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Текст».
Перевірка знань з мови («Мова і мовлення», «Текст»).
 
Речення
18. Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення. Доповнення незавершених речень (впр. 87 – 90).
19. Види речень за метою висловлювання. Окличні речення
(впр. 91 – 96).
20. Питальні речення. Побудова питальних речень за змістом
прочитаного. Виразне читання тексту (впр. 97 – 100).
21. Звертання. Розділові знаки при звертаннях (впр. 101 – 105).
22. Члени речення. Головні і другорядні члени речення. Зв'язок
слів у реченні (впр. 106-110).
23. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання плану, усний
переказ тексту за планом. Складання і запис запитань до
прочитаного тексту.
24. Закріплення знань про головні та другорядні члени речення.
Встановлення зв’язку слів у реченнях (впр. 111 – 122).
Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Речення».

                                               Слово. Значення слова

25. Слова із прямим і переносним значенням. Спостереження за
значенням слів (впр. 123 - 127).
26. Слова, що мають кілька значень. Складання речень
(впр. 128 – 132).
27. Слова, які звучать і пишуться однаково. Складання речень
(впр. 133 - 136).
28. Слова, близькі за значенням (синоніми). Редагування тексту.
Ознайомлення з деякими фразеологізмами (впр. 137 – 145).
29. Слова, протилежні за значенням (антоніми).
Спостереження за роллю антонімів у тексті (впр. 146 – 151)
30. Перевірна робота. Диктант.
31. Урок розвитку зв’язного мовлення.Складання міркування за
запитаннями.
 
Будова слова

32. Закінчення слова. Зміна форми слова за допомогою закінчення.
Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні ( впр. 152 – 157).
33. Основа слова. Навчальний діалог (впр. 158 – 162).
34. Частини основи: префікс, корінь, суфікс. Розбір слів за будовою
(впр. 163 – 167).
35. Спільнокореневі слова. Корінь слова (впр. 168 – 172).
36. Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів і різних форм
одного й того ж слова (впр. 173 – 177).
37. Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення (впр. 178 – 182).
38. Чергування голосних звуків [o], [e] з [і] в коренях слів
(впр. 183 – 187).
39. Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту.
40. Чергування приголосних звуків [г] – [з’] – [ж]; [к] – [ц’] – [ч];
[х] – [c’] – [ш] у коренях слів. Складання розповіді за малюнком і
опорними словами (впр. 188 – 195).
41. Вимова і правопис слів із ненаголошеними [e], [u] в коренях,
які перевіряються наголосом (впр. 196 – 200).
42. Добір спільнокореневих слів і зміна форми слова для перевірки
написання слів із ненаголошеними [e],[u]. Складання розповіді за
опорними словами (впр. 201 – 204).
43. Правопис слів із двома ненаголошеними [e], [u] в коренях. Робота
над деформованим текстом. Навчальний діалог (впр. 205 – 209).
44. Вимова і правопис слів із ненаголошеними [e], [u] в коренях,
що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним
словником (впр. 210 – 216).
45. Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Будова слова».
Перевірка знань з мови («Речення», «Слово. Значення слова»,
«Будова слова»).
46. Аналіз перевірної роботи. Дзвінкі та глухі приголосні. Вимова й
правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними (впр. 217 –
220).
47. Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту.
48. Правильна вимова слів із дзвінкими приголосними звуками.
Складання і доповнення речень (впр. 221- 229).
49. Правильна вимова слів із глухими приголосними. Складання казки
за серією малюнків (впр. 230 – 235).
Перевірна робота. Діалог.
50. Перевірка правопису слів із глухими приголосними звуками.
Закріплення вивченого про дзвінкі та глухі приголосні звуки
(впр. 236 – 239).
51. Префікс. Словотворча роль префіксів (впр. 240 – 245).
Перевірна робота. Діалог.
52. Префікси і прийменники. Утворення слів за допомогою
найуживаніших префіксів (впр. 246 – 254).
53. Правопис префіксів роз-, без-. Складання тексту-міркування
(впр. 255- 260).
54. Правопис префіксів з-, (с-). Складання усної розповіді
(впр. 261 – 265).
Перевірна робота. Діалог.
55. Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота з деформованим
текстом.
56. Збіг однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня
(впр. 266 – 269).
57. Правило вживання апострофа після префіксів перед я, ю, є, ї.
Перенос слів з апострофом після префікса. (впр. 270 – 277).
58. Суфікс. Словотворча роль суфіксів (впр. 278 – 281).
Перевірна робота. Аудіювання.
59. Творення слів із найуживанішими суфіксами, введення їх у
речення (впр. 282 – 289).
Перевірна робота. Списування.
60. Творення слів за допомогою суфікса –ар. Складання усної
розповіді за малюнком (впр. 290-293).
61. Перевірна робота. Диктант.
62. Аналіз контрольного диктанту. Усний та письмовий розбори слів
за будовою (впр. 294 – 305).
63. Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за
складеним планом.
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (15.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 9783 | Рейтинг: 3.0/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!