Школа м'яча - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Школа м'яча
План-конспект уроку № Дата _______________
Тема «Школа м’яча »
Завдання :
1. Удосконалювати техніку виконання загально розвивальних вправ з м’ячем.
2. Вчити ловити та підкидати м’яч.
3. Вчити виконувати передачу м’яча у різний спосіб.
4. Розвивати спритність, швидкість, точність рухів.
5. Виховувати позитивне ставлення до занять фізичною культурою.
Місце занять: спортивна зала.
Інвентар: м’ячі, обручі.
Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (12 хв)
1. Організований перехід до місця занять.
2. Шикування, постановка завдань уроку.

Діти, сьогодні ми з вами здійснимо подорож, щоб спробувати потренуватися з гравцями олімпійської збірної України з баскетболу, але для цього ми повинні перейти річку, пройти скрізь ліс, побачити різних звіряток. Ви готові? Не злякаєтесь? Тоді в путь. Але треба бути дуже обережними, уважно слухати завдання і правильно виконувати вправи, щоб не нашкодити своєму здоров’ю.

3. Організуючі вправи:
 виконання команд «Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Розрахуйсь!», «Вільно!»;
 повороти на місці.

4. Ходьба, повільний біг.

Ми з вами підішли до річки, а там стрибають малі жабенята, проходять чаплі. Цю річку можуть перейти тільки велетні. А ось і ліс. Там стрибають зайці, перекачуються ведмеді, полюють хитрі лиси.

5. Імітаційні вправи
• стрибки в напівприсіді (жабенята ),
• ходьба з високим підніманням колін (чаплі),
• ходьба випадами (велетні),
• стрибки на обох ногах (зайці),
• ходьба на зовнішній частині стопи (ведмеді),
• ходьба з поворотом тулуба (лиси).

А подивіться які гарні м’ячики! Давайте трошки розімнемось.

6. Комплекс вправ з м’ячем.

А зараз ми з вами проведемо тренування як у гравців збірної України з баскетболу. Всі готові? Почнемо. 1хв

1 хв

1 хв

30 с

1 хв 30 с

7 хв

У колоні по одному.

Звернути увагу на техніку безпеки, самопочуття дітей

Звернути увагу на правильність виконання вправ.

Діти віднесенні до СМГ та підготовчої групи виконують ходьбу по внутрішньому колу.

Виконують всі діти. Слідкувати за дотриманням інтервалу.

Перешикування в дві шеренги.

Основна частина (20 хв)

1. Вправи з м’ячем:

• підкидання м’яча вгору та ловіння його двома руками,
• удар м’ячем об підлогу двома руками та ловіння його,
• передача й ловіння м’яча двома руками від грудей в парах,
• передача й ловіння м’яча двома руками з-за голови в парах,
• передача й ловіння м’яча від плеча однією рукою зверху,
• передача й ловіння м’яча з відскоком від підлоги.

2. Рухливі ігри:

 «Краща пара»
( діти виконують передачі м’яча, змінюючи передачі за сигналом. Виграє пара, яка не впустила м’яча жодного разу.)

 «Збір гарбузів»
(На одній стороні майданчика в обручі лежать м'ячі. Завдання граючих встати в шеренгу з інтервалом один між одним 1 метр. Необхідно, передаючи м'ячі один одному перемістити всі м'ячі з одного обруча в інший, що знаходиться на протилежній стороні майданчика.)

 «Швидше до своїх м’ячів»
(Учні діляться на 2 команди, капітан з м'ячем над головою (м'ячі повинні бути різних кольорів). Діти розбігаються по залу, присідають і закривають очі. У цей час капітани міняються місцями. Почувши слова: « До свого м'ячу ! » - Діти відкривають очі , біжать до свого м'яча , стають біля нього. Перемагає та команда , яка перша знайде м'яч і стане навколо нього.)

 «Мисливці та качки»
(Гравці діляться на дві команди - «мисливців » і « качок ». «Мисливці» стають за накресленими лініями, у одного з них в руках м'яч. «Качки» розташовуються довільно в колі або в прямокутнику. «Мисливці» в зручний момент кидають м’яч в «качок». Рятуючись , «качки» можуть вивертатися від м'яча , бігають і стрибають всередині кола . Осалений м'ячем («підстрелена») «качка» виходить з гри. Гра продовжується до тих пір , поки не будуть «вполювали» всі «качки» після чого команди міняються ролями і місцями.)

8 хв

10 разів

10 разів

10 разів

10 разів

10 разів

10 разів

12 хв

Робота в парах, нагадати техніку безпеки,
звернути увагу на техніку виконання,
звернути увагу на стан здоров’ я дітей.

Пояснити правила гри, звернути увагу на техніку виконання,техніку безпеки

Пояснити правила гри.

Пояснити правила гри, звернути увагу на техніку виконання,техніку безпеки

Пояснити правила гри, звернути увагу на техніку виконання,техніку безпеки

Заключна частина (3 хв)

1. Шикування . Вправи для відновлення дихання.
2. Підбиття підсумків уроку.
3. Організований перехід до класу.
1 хв

2 хв Концентрація уваги.

Вербальне оцінювання.
У колоні по одному


Джерело: http://docme.ru/Db62
Категорія: Уроки | Додав: (05.03.2014) | Автор: Яценко Ирина Ивановна E
Переглядів: 1509 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!