Урок математики
Дата 29.11.2016р.
Вчитель Тимощук О.С.
Тема.Читання прикладів на множення. Назви компонентів та результату дії множення. Розвязування задач на множення.
Мета: ознайомити учнів з назвами чисел при множенні, вправляти їх у читанні прикладів на множення; формувати уявлення про можливість розв’язання задач дією множення.
ХІД УРОКУ
I. Актуалізація знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання
1) Учні зачитують приклади № 410
2) Учень називає розв’язання задачі.
2. Усні обчислення
1) Замінити приклади на додавання множенням.
6 + 6 + 6
4 + 4 + 4 + 4
5 + 5 + 5 + 5 + 5
2) Замінити приклади на множення прикладами на додавання.
4 • 3
3 • 5
6 • 2
Гра «Віконечка»
4+4+4+4= 2+2+2+2=
…*4=16 … *4=8
3+3+3+3+3= 6+6+6=…
3*…=… 6*…=…
Гра «Порівняй»
36+15 …15+36 40 дм…3м 1см
42-12…52-21 79см … 8дм
Мотиваційний момент
- Діти, ми продовжуємо виконувати завдання від Кроша, щоб отримати ще один пазл від сюрпризу від талісмана.
- Каліграфічна хвилинка.
- Яке сьогодні число? Запишіть цифри 2 та 9. Відео.
II. Робота над новим матеріалом
59+10=69
20-15=5
3*4=12
Діти, назвіть компоненти та результати виразів. (Учні не можуть назвати компоненти при множенні).
- Ви, напевно, вже здогадались, над якою проблемою ми будемо працювати сьогодні?
- Це і буде вашою метою на сьогоднішньому уроці.
- Давайте, подумаємо як можуть називатись компоненти при множенні?
- Перевіримо, за допомогою підручника на с. 67. Ознайомтесь з правилом на с. 68.
- Отже, компоненти при множенні називаються ______.
- Результат множення називається ______.
- Числовий вираз 3*2=6 можна назвати ______.
2. Первинне закріплення
№ 414.
3. Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних умінь
1. Робота над задачою.
1) Розв’язання задачі № 415.
Спочатку записуємо розв’язання дією додавання, а потім - множення.
2. Закріплення набутих знань
Виконати завдання на картках
Картка
1. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
3+3+3+3
6+6+6+6+6
2. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
5*7
3*2
3. Запиши назви компонентів при множенні
2*5=10
_________ __________ _________
IV. Підсумок уроку
59+10=69
20-15=5
3*4=12
Діти, назвіть компоненти та результати виразів.
Я дізнався…
Я навчився…
Мене зацікавило…
Мені сподобалось…
V. Домашнє завдання
В. р. № 416,417,418.
Д.р. № 417,418.
С. р. № 418.
Картка 1 Прізвище ______________________
1. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
3+3+3+3
6+6+6+6+6
2. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
5*7
3*2
3. Запиши назви компонентів при множенні
2*5=10
_________ __________ _________
Картка 2 Прізвище__________________________
1. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
7+7+7+7
8+8+8+8+8
2. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
4*6
8*2
3. Запиши назви компонентів при множенні
6*7=42
_________ __________ _________
Картка 1 Прізвище__________________________
4. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
3+3+3+3
6+6+6+6+6
5. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
5*7
3*2
6. Запиши назви компонентів при множенні
2*5=10
_________ __________ _________
Картка 2 Прізвище__________________________
4. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
7+7+7+7
8+8+8+8+8
5. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
4*6
8*2
6. Запиши назви компонентів при множенні
6*7=42
_________ __________
|