Читання прикладів на множення. Назви компонентів та результату дії множення. Розвязування задач на множення - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Читання прикладів на множення. Назви компонентів та результату дії множення. Розвязування задач на множення

Урок математики
Дата 29.11.2016р.
Вчитель Тимощук О.С.
Тема.Читання прикладів на множення. Назви компонентів та результату дії множення. Розвязування задач на множення.
Мета: ознайомити учнів з назвами чисел при множенні, вправляти їх у читанні прикладів на множення; формувати уявлення про можливість розв’язання задач дією множення.

 

ХІД УРОКУ
 

I. Актуалізація знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання
1) Учні зачитують приклади № 410
2) Учень називає розв’язання задачі.
2. Усні обчислення
1) Замінити приклади на додавання множенням.
6 + 6 + 6
4 + 4 + 4 + 4
5 + 5 + 5 + 5 + 5
2) Замінити приклади на множення прикладами на додавання.
4 • 3
3 • 5
6 • 2
Гра «Віконечка»
4+4+4+4= 2+2+2+2=
…*4=16 … *4=8
3+3+3+3+3= 6+6+6=…
3*…=… 6*…=…
Гра «Порівняй»
36+15 …15+36 40 дм…3м 1см
42-12…52-21 79см … 8дм

Мотиваційний момент
- Діти, ми продовжуємо виконувати завдання від Кроша, щоб отримати ще один пазл від сюрпризу від талісмана.
- Каліграфічна хвилинка.
- Яке сьогодні число? Запишіть цифри 2 та 9. Відео.

II. Робота над новим матеріалом
59+10=69
20-15=5
3*4=12
Діти, назвіть компоненти та результати виразів. (Учні не можуть назвати компоненти при множенні).
- Ви, напевно, вже здогадались, над якою проблемою ми будемо працювати сьогодні?
- Це і буде вашою метою на сьогоднішньому уроці.
- Давайте, подумаємо як можуть називатись компоненти при множенні?
- Перевіримо, за допомогою підручника на с. 67. Ознайомтесь з правилом на с. 68.
- Отже, компоненти при множенні називаються ______.
- Результат множення називається ______.
- Числовий вираз 3*2=6 можна назвати ______.
2. Первинне закріплення
№ 414.
3. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь
1. Робота над задачою.

1) Розв’язання задачі № 415.
Спочатку записуємо розв’язання дією додавання, а потім - множення.
2. Закріплення набутих знань
Виконати завдання на картках
Картка
1. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
3+3+3+3
6+6+6+6+6
2. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
5*7
3*2
3. Запиши назви компонентів при множенні
2*5=10
_________ __________ _________
IV. Підсумок уроку
59+10=69
20-15=5
3*4=12
Діти, назвіть компоненти та результати виразів.
Я дізнався…
Я навчився…
Мене зацікавило…
Мені сподобалось…

V. Домашнє завдання
В. р. № 416,417,418.
Д.р. № 417,418.
С. р. № 418.

Картка 1 Прізвище ______________________
1. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
3+3+3+3
6+6+6+6+6
2. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
5*7
3*2
3. Запиши назви компонентів при множенні
2*5=10
_________ __________ _________
Картка 2 Прізвище__________________________
1. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
7+7+7+7
8+8+8+8+8
2. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
4*6
8*2
3. Запиши назви компонентів при множенні
6*7=42
_________ __________ _________

Картка 1 Прізвище__________________________
4. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
3+3+3+3
6+6+6+6+6
5. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
5*7
3*2
6. Запиши назви компонентів при множенні
2*5=10
_________ __________ _________

Картка 2 Прізвище__________________________
4. Заміни приклад на додавання прикладом на множення
7+7+7+7
8+8+8+8+8
5. Заміни приклад на множення прикладом на додавання
4*6
8*2
6. Запиши назви компонентів при множенні
6*7=42
_________ __________

Категорія: Уроки | Додав: timochyk31 (04.12.2016) | Автор: Тимощук Ольга Сергіївна E
Переглядів: 489 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1

Добавил: adelina
0

Гарний урок!
Дата публикации: 07.12.2016 в 16:37 Спам
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!