Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями
Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом

Мета: ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні, з назвами круглих сотень; формувати вміння порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати математичне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
1. Усний рахунок

Гра "Ланцюжок" (додається)

Гра "Знайди невідоме слово" ( слово "хвилина") (додається)
- Що вам відомо про хвилину?
2. Робота з прислів’ям.
– Розставте числа по порядку і прочитайте приказку.
124 125 131 126 123 128 129 130 127
на п'ять пізніше.хвилин Краще ніж на хвилину раніше,
- Як ви розумієте приказку?
3.. Перевірка домашнього завдання
Завдання 182 (с. 30)
— Прочитайте записані числа.
— Назвіть найбільше число.
— Назвіть найменше число.
Завдання 183 (с. 30)
— скільки третьокласників поїхало до музею?
- Які дії для розв’язання задачі використовували?
3.»Я тобі, а ти мені» (с. 30, завдання 184)
— Назвіть числа: від 97 до 107; від 123 до 136; від 158 до 169; від 172 до 190.
3. Хвилинка каліграфії (с. 31)
4. Математичний диктант
• Запишіть число попереднє до числа 145.
• Запишіть наступне число до числа 169.
• Запишіть сусідів числа 115; 139; 161; 187; 198.
Відповіді: 144; 170; 114; 116; 138; 140; 160; 162; 186; 188; 197; 199.
III. Повідомлення теми уроку
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з утворенням чисел другої сотні.Дізнаємося назви круглих сотень; навчимося порівнювати, додавати і віднімати розрядні числа, розв’язувати задачі; вдосконалюватимемо свої обчислювальні навички.
IV. Вивчення нового матеріалу
1. Пояснення нового матеріалу
1) Утворення числа 200 (с. 30, завдання 186).
— Скільки всього монет у Діллі, Віллі, Біллі?
— Прочитайте міркування.
— Яке число йде за числом 199?
— Як утворили число 200? (199 + 1)
2) Ознайомлення з назвами круглих сотень (с. 31, завдання 187).
— Скільки монет у дядечка Скруджа?
— Прочитайте міркування на с. 30 підручника.
— Запам’ятай! 10 сотень — це тисяча.
2. Первинне закріплення (с. 31, завдання 188)
— Полічіть десятками:
• від 100 до 200;
• від 300 до 400;
• від 600 до 700;
• від 900 до 1000.
Фізкультхвилинка
V. Розвиток математичних знань
1. Порівняння круглих сотень (с. 31, завдання 189)
2. Додавання і віднімання круглих сотень (с. 31, завдання 190)
3. Робота над задачею 191 (с. 31)
— Складіть і розв’яжіть задачу за коротким записом.
Розв’язання
1) 8 · 5 = 40 (кг) — у 5 ящиках
2) 10 · 3 = 30 (кг) — у 3 ящиках
3) 40 + 30 = 70 (кг)
— Зачитайте відповідь до своєї задачі.
4. Самостійна робота
Запишіть шість послідовних чисел починаючи із 179.
обчисліть.
35:7+5 (68-12):7
6*6+4 45+27:9
5. Гра «Естафета». (додається)
VI. Підсумок уроку
— Що нового дізналися на уроці?
— Полічіть десятками від 10 до 100; сотнями від 100 до 1000.
VII. Домашнє завдання
С. 31, завдання 192; 193.
Категорія: Уроки | Додав: iruna82 (16.11.2016) | Автор: Ірина E
Переглядів: 72 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!