Утворення хмар. Повітря та його властивості. Вітер як рух повітря - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Утворення хмар. Повітря та його властивості. Вітер як рух повітря

Тема. Утворення хмар. Повітря та його властивості. Вітер як рух повітря.
Мета: сформувати в учнів уявлення про утворення хмар; розширити уявлення про вітер та властивості повітря; виховувати бережливе ставлення до природи.

І. Оргмомент
ІІ. Основна частина уроку

1. Повідомлення синоптиків. Заповнення щоденника спостережень
2. Перевірка домашнього завдання
3. Оголошення теми та мети уроку
4. Робота над темою уроку

а) Актуалізація опорних знань:
- Що знаєте про хмари? Звідки вони беруться? Як утворюються?
- Що пам’ятаєте про повітря? Які властивості спостерігали у 1 класі? (Прозоре, безбарвне, не має запаху і смаку, пружне, знаходиться в русі, гаряче повітря піднімається вгору, а холодне – опускається вниз).
- Що знаєте про вітер? Чому виникає вітер?
б) Розповідь вчителя
в) Робота за підручником
г) Перегляд відео
д) Гра «Додай словечко»
Без повітря немає … (життя). Без води можна прожити декілька … (днів), без іжі декілька … (тижнів), а без повітря … (декілька хвилин).
е) Гра «Так чи ні»
- Холодне повітря піднімається вгору. (Ні)
- Повітря зберігає тепло? (Так)
- Повітря погано стискується? (Ні)
- Повітря має форму? (Ні)
- Повітря розширюється при нагріванні? (Так)
- Повітря добре оберігає взимку землю від промерзання? (Так)
ж) Робота в групах (обирають хмаринку)

І група. Відновіть речення:

Людина примушує … допомагати собі.

Людина будує … млини, … електростанції.

… надуває вітрила кораблів.

ІІ група. До слова «вітер» доберіть слова-родичі.

(Вітрисько, вітрище, вітрець, вітрюган)

 

ІІІ група. Підкресліть потрібне. Яким може бути вітер?

Сильний, зелений, холодний, сірий, теплий, різнокольоровий, північний, поривчастий, слабкий, широкий, червоний, пронизливий, південний, легкий.

 

IV група. Поясніть прислів’я:

Вітер віє, хоч не знає, що погоду він міняє.

Куди вітер – туди дим.

Без вітру і билинка не ворухнеться. 
У кишені і вітер гуляє. 

З) Робота в зошиті
ІІІ. Підсумок уроку
IV. Д.з
. ст. 28-29, 85, 88

Категорія: Уроки | Додав: (07.10.2015) | Автор: Інетка
Переглядів: 892 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!