Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Узагальнюючий урок з теми «Людина та її здоров'я» та «Фізична складова здоров'я» Тестування

Тема. Узагальнюючий урок з теми «Людина та її здоров'я» та «Фізична складова здоров'я» Тестування

Мета формування  Ключових компетентносте й:вміння вчитися-вчити само організовуватися  до навчальної діяльності, загальнокультурної-дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті  змісту; соціальної-вміти працювати в парі, групі;громадянської-вчитися економити час на уроці, поважати один одного;здоров’я збере жувальної  - дотримуватися правильної поведінки під час фізхвилинки та рухливих ігор.

 Формування Предметних компетентностей: закріпити та перевірити знання дітей про значення здоров’я для навчання та праці. Повторити навички особистої гігієни,правильне харчування, культуру харчування ,режим дня ;використовувати набуті навички у повсякденному  житті;виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я та дбайливе ставлення до оточуючих,бажання рости здоровим та життєрадісним.

Навчальні завдання.

Наприкінці заняття учні повинні:

- закріпити  знання про здоров’я;

- мати уявлення про корисну їжу;

- вміти дотримуватися правил столового етикету;

- вміти дотримуватися правил режиму дня;

- вміти виконувати правила особистої гігієни.

Обладнання і матеріали: картки ; смужки; малюнки; пазли; плакати; мікрофон; клей;

Що підготувати заздалегідь?

Пригадати разом з батьками прислів’я про здоров’я.

                                                           Орієнтований план тренінгу

Стартові завдання

7 хв.

Мозковий штурм

2 хв.

Робота в групах

14 хв.

Руханка

2 хв.

Робота в парах

8 хв.

Командні завдання

5 хв.

Підсумкові завдання

2 хв.

Прощання

3 хв.

Хід уроку тренінгу

І. Стартові завдання.

1.Хвилинка гарного настрою – «Мікрофон».

Продовжити фразу: «Дякую тобі за те….»

2.Правила.

Сьогодні ми підведемо підсумок з тем «Людина та її здоров’я» і «Фізична складова здоров’я».

Згадаємо правила роботи на уроці:(плакат)

- бути позитивним,

- говорити коротко,

- кожна думка має автора,

- тут і сьогодні,

- говорити по черзі.

3.Очікування.

Вчитель:- Сьогодні ми закріпимо свої знання про здоров’я.

- роздати різнокольорові смужки (пелюстки). Кожен учень пише своє ім’я, озвучує очікування.(клеїти внизу плакату на дошці).

ІІ. Основна частина

1.Мозковий  штурм. (робота в групах)

Вчитель називає ознаку, а учні піднімають картки «здорова», «хвора».  (біль,температура,загартований організм, втомлюваність,достатній зріст,хороший апетит,поганий сон,гарний настрій,бліде обличчя,бажання гратися, гарний настрій,блискуче волосся,охайний вигляд.)

2.  Робота  в  групах.

1) Об’єднання дітей у 4 групи.(сонечко,хмаринка,дощик,вітерець)

   Завдання групам:

- створити   колаж-презентацію і захистити.

          1 група «Сонечко»

   Гігієна школяра.(Отримує чистий плакат і набір малюнків).

- потрібно вибрати серед малюнків ті, на яких зображені предмети гігієни,наклеїти  на плакат.(мило,зубна щітка,носова хустинка,рушничок,гребінець,губка.)

         2 група «Хмаринка».

     Правила харчування.

- потрібно відібрати малюнки з продуктами харчування,які корисні для здоров’я і наклеїти на плакат.(сир, молоко,риба,лимон,каша,хліб,цибуля,яблуко і т.д.)

         3 група» Дощик».

     Сервіровка столу.

- потрібно правильно розмістити столові прибори на столі отримують малюнки з столовими приборами і клеять на плакат.(ніж, виделка,тарілка, ложка,серветки,сільниця,пиріжкова тарілка.)

         4 група «Вітерець»

       Режим дня.

- потрібно розмістити в правильному порядку малюнки з організацією робочого дня школяра.

2) Захист плакатів біля дошки лідерами груп.

              3. Руханка..

Діти стоячи показують рухи:                                 

Сонечко дає нам ласку                                          - піднімають руки до сонця

І розказує всім казку

Вітерець нам повіває                                                     - віє вітер

Сили дітям добавляє

А водичка умиває                                                       - умиваються

І здоров’я зберігає

Вправи робим залюбки                                         .                                  

Ми здорові малюки.

              (починають рухатися по колу один за одним і роблять вправи.)

              Пливцем по річці,скакаємо на скакалці,підкидаємо і ловимо м’ячик,катаємося на лижах.

4.Тестові завдання.(робота в парах).

- Знайти правильні відповіді  і обвести кружечками.

1) Щоб мати міцне здоров’я, потрібно:

а) робити зарядку;

б) багато їсти;

в) щодня перебувати на свіжому повітрі.

2) Мити руки треба:

а) перед  їдою і після відвідування туалету;

б) після купання;

в) тричі на день.

3) Чистити зуби треба:

а) вранці;

б) вранці та ввечері;

в) в обід.

4)Гігієна – це…:

а) наука про хвороби;

б) наука правильного догляду за тілом:

в) наука про харчування.

5) Найбільше вітамінів у….:

а) м’ясі;

б) овочах і фруктах;

в) молоці.

6)що допоможе захиститися від інфекційних хвороб :

а) таблетки;

б) марлева пов’язка;

в) шприц.

Усне обговорення  завдань.

     5. Гра « Овочевий  салат.

Кожний учень отримує назву овоча ( помідор, огірок, капуста, цибуля). Які овочі називає вчитель, діти міняються місцями.

-Я роблю такий салат: беру помідор, нарізаю огірок, кришу цибулю, січу капусту і перемішую.

6. Командні змагання

Скласти прислів’я з частин смайликів  (пазли). Яка група швидше справиться.

Здоров"я- найбільший скарб.

В здоровому тілі – здоровий дух.

Без здоров’я немає щастя.

    ІІІ. Підведення підсумків.

- повернемося до наших стрічок та ваших очікувань. Чи справдилися вони?. Якщо так, то кожна ваша стрічка стане пелюсткою до квітки, яка зараз розквітне на наших очах.( учні прикріплюють стрічки з іменами біля середини квітки).

  IV. Прощання

 Релаксаційна  пауза.

      - сядьте рівненько, підніміть руки долонями вверх, заплющте очі, відчуйте енергію сонця, сили,здоров’я. Опустіть  руки, розплющте очі , усміхніться. А тепер передайте гарний настрій  своєму товаришеві, промовляючи:- « Я бажаю тобі….».

Підготувала Артюшенко В.В., вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Ім.. І.М.Ляшенка 

м. Жашкова

Категорія: Уроки | Додав: [ADM]Irina (24.05.2015) | Автор: Артюшенко В.В.
Переглядів: 2070 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!