Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки | [ Додати статтю ] |
Тема. Узагальнюючий урок з теми «Людина та її здоров'я» та «Фізична складова здоров'я» Тестування Мета формування Ключових компетентносте й:вміння вчитися-вчити само організовуватися до навчальної діяльності, загальнокультурної-дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; соціальної-вміти працювати в парі, групі;громадянської-вчитися економити час на уроці, поважати один одного;здоров’я збере жувальної - дотримуватися правильної поведінки під час фізхвилинки та рухливих ігор. Формування Предметних компетентностей: закріпити та перевірити знання дітей про значення здоров’я для навчання та праці. Повторити навички особистої гігієни,правильне харчування, культуру харчування ,режим дня ;використовувати набуті навички у повсякденному житті;виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я та дбайливе ставлення до оточуючих,бажання рости здоровим та життєрадісним. Навчальні завдання. Наприкінці заняття учні повинні: - закріпити знання про здоров’я; - мати уявлення про корисну їжу; - вміти дотримуватися правил столового етикету; - вміти дотримуватися правил режиму дня; - вміти виконувати правила особистої гігієни. Обладнання і матеріали: картки ; смужки; малюнки; пазли; плакати; мікрофон; клей; Що підготувати заздалегідь? Пригадати разом з батьками прислів’я про здоров’я. Орієнтований план тренінгу
Хід уроку тренінгу І. Стартові завдання. 1.Хвилинка гарного настрою – «Мікрофон». Продовжити фразу: «Дякую тобі за те….» 2.Правила. Сьогодні ми підведемо підсумок з тем «Людина та її здоров’я» і «Фізична складова здоров’я». Згадаємо правила роботи на уроці:(плакат) - бути позитивним, - говорити коротко, - кожна думка має автора, - тут і сьогодні, - говорити по черзі. 3.Очікування. Вчитель:- Сьогодні ми закріпимо свої знання про здоров’я. - роздати різнокольорові смужки (пелюстки). Кожен учень пише своє ім’я, озвучує очікування.(клеїти внизу плакату на дошці). ІІ. Основна частина 1.Мозковий штурм. (робота в групах) Вчитель називає ознаку, а учні піднімають картки «здорова», «хвора». (біль,температура,загартований організм, втомлюваність,достатній зріст,хороший апетит,поганий сон,гарний настрій,бліде обличчя,бажання гратися, гарний настрій,блискуче волосся,охайний вигляд.) 2. Робота в групах. 1) Об’єднання дітей у 4 групи.(сонечко,хмаринка,дощик,вітерець) Завдання групам: - створити колаж-презентацію і захистити. 1 група «Сонечко» Гігієна школяра.(Отримує чистий плакат і набір малюнків). - потрібно вибрати серед малюнків ті, на яких зображені предмети гігієни,наклеїти на плакат.(мило,зубна щітка,носова хустинка,рушничок,гребінець,губка.) 2 група «Хмаринка». Правила харчування. - потрібно відібрати малюнки з продуктами харчування,які корисні для здоров’я і наклеїти на плакат.(сир, молоко,риба,лимон,каша,хліб,цибуля,яблуко і т.д.) 3 група» Дощик». Сервіровка столу. - потрібно правильно розмістити столові прибори на столі отримують малюнки з столовими приборами і клеять на плакат.(ніж, виделка,тарілка, ложка,серветки,сільниця,пиріжкова тарілка.) 4 група «Вітерець» Режим дня. - потрібно розмістити в правильному порядку малюнки з організацією робочого дня школяра. 2) Захист плакатів біля дошки лідерами груп. 3. Руханка.. Діти стоячи показують рухи: Сонечко дає нам ласку - піднімають руки до сонця І розказує всім казку Вітерець нам повіває - віє вітер Сили дітям добавляє А водичка умиває - умиваються І здоров’я зберігає Вправи робим залюбки . Ми здорові малюки. (починають рухатися по колу один за одним і роблять вправи.) Пливцем по річці,скакаємо на скакалці,підкидаємо і ловимо м’ячик,катаємося на лижах. 4.Тестові завдання.(робота в парах). - Знайти правильні відповіді і обвести кружечками. 1) Щоб мати міцне здоров’я, потрібно: а) робити зарядку; б) багато їсти; в) щодня перебувати на свіжому повітрі. 2) Мити руки треба: а) перед їдою і після відвідування туалету; б) після купання; в) тричі на день. 3) Чистити зуби треба: а) вранці; б) вранці та ввечері; в) в обід. 4)Гігієна – це…: а) наука про хвороби; б) наука правильного догляду за тілом: в) наука про харчування. 5) Найбільше вітамінів у….: а) м’ясі; б) овочах і фруктах; в) молоці. 6)що допоможе захиститися від інфекційних хвороб : а) таблетки; б) марлева пов’язка; в) шприц. Усне обговорення завдань. 5. Гра « Овочевий салат. Кожний учень отримує назву овоча ( помідор, огірок, капуста, цибуля). Які овочі називає вчитель, діти міняються місцями. -Я роблю такий салат: беру помідор, нарізаю огірок, кришу цибулю, січу капусту і перемішую. 6. Командні змагання Скласти прислів’я з частин смайликів (пазли). Яка група швидше справиться. Здоров"я- найбільший скарб. В здоровому тілі – здоровий дух. Без здоров’я немає щастя. ІІІ. Підведення підсумків. - повернемося до наших стрічок та ваших очікувань. Чи справдилися вони?. Якщо так, то кожна ваша стрічка стане пелюсткою до квітки, яка зараз розквітне на наших очах.( учні прикріплюють стрічки з іменами біля середини квітки). IV. Прощання Релаксаційна пауза. - сядьте рівненько, підніміть руки долонями вверх, заплющте очі, відчуйте енергію сонця, сили,здоров’я. Опустіть руки, розплющте очі , усміхніться. А тепер передайте гарний настрій своєму товаришеві, промовляючи:- « Я бажаю тобі….». Підготувала Артюшенко В.В., вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Ім.. І.М.Ляшенка м. Жашкова | |||||||||||||||||
Переглядів: 2070 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |