Вдосконалення способу множення багатоцифрових чисел - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Вдосконалення способу множення багатоцифрових чисел

Тема: Вдосконалення способу множення багатоцифрових чисел.
Мета: Вдосконалити з учнями спосіб множення багатоцифрових чисел.
Розвивати логічне множення учнів. Розвивати бажання читати художню літературу .
Обладнання: таблиця – очікування, макет корабля, таблиця-карта подорожі, , мікрофон.
Тип уроку: урок - подорож до Робінзона Крузо.

                                                                              Хід уроку

 

І. Організація класу. Мотивація. Очікування.
Рада діти бачить Вас!
Ви почули всі дзвінок!
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Поверніться, будь ласка, один до одного і подаруйте один одному посмішку. Поверніться, будь ласка, до нашої гості і подаруйте і її свої щирі посмішки.
Зараз сядуть всі дівчатка.
А за ними і хлоп’ятка.
- Сьогодні ми будемо діяти…
- Активно!
- Думати…
- Оперативно!
- Сперечатись…
- Доказово!
- Для всіх…
- Обов’язково!

- Любі діти, наш урок буде незвичайний. Сьогодні ми вирушаємо в плавання математичним океаном у гості до Робінзона Крузо. А чи знаєте ви, хто такий Робінзон Крузо?
Робінзон Крузо – це моряк з англійського міста Йорка, який самотньо прожив 28 років на безлюдному острові, куди його було викинуто під час аварії корабля, на якому він плив. Про його пригоди написав у своїй книжці «Робінзон Крузо» Даніель Дефо.
Плисти будемо на кораблі «Вікторія». Перед вами - карта математичного океану. На карті є острови , на які ми з вами потрапимо. На цих островах нас чекають різні мешканці. Кожен острів зашифрований. Щоб потрапити на острів потрібно буде розшифрувати його.
Подорож далека, цікава, але небезпечна, тому беремо із собою дружних, кмітливих.

ІІ. Створення ситуації успіху
1.Усні обчислення.

-Перш ніж вирушити в подорож, ви маєте стати морячками. Для цього виконайте
завдання.
Обчислити масу 6 щук (42); 3 коропів (15); 3 карасів і 8 судаків (30);5 коропів і 2 карасів (29).
Ви стали морячками.
Тепер потрібно підготувати корабель до великого плавання. Для цього вам необхідно знайти невідомі частки, ділені, дільники.

Множник 24 8 4 7 12 18 40
Множник 6 8 8 6 3
Добуток 21 40 3 9 4 6 5

Завдання виконано успішно. Корабель та команда готові до великого плавання!

2.Хвилинка каліграфії
Попереду у нас багато пригод, які зафіксуємо у наших бортових журналах. Розгорніть їх і запишіть сьогоднішню дату. Що можемо сказати про число 15.
(Складається із 1дес. 5 од., має числа «сусіди»14 і 16, два множники 3 і 5).
Запишіть каліграфічно цифри, які будуть зустрічатися у цікавинках.
- Найбільший на Землі птах – страус, його зріст 3м.
- Найвища тварина – жирафа, зріст 6м.
- Один ховрах за літо з’їдає 9 кг зерна.
- Морж може перебувати під водою 12 хв.
- Найменша жабка – короткоголов. Його довжина -15мм.
- У Південній Америці живуть велетенські метелики «менелай» та «сіра агриппіна».
Розмах крил першого з них сягає 18см, а розмах другого -24см.
А тепер зменшіть ці числа у 3 рази і внизу запишіть результат.
( 3, 6, 9, 12, 15, 18, 24
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8). Взаємоперевірка
- Діти, заплющте очі, - уявіть, що ми сіли на корабель. Наш корабель піднімає вітрила. Дме попутний вітер. Розплющте очі!
- Нам прийшов лист із зівданням:
2734* 423=
Молодці, ви чудово впорались із завданням.

ІII. Ситуація розриву знань. Острів кмітливих.
А Робінзон записав цей приклад чомусь не так.
2734
423
+ 8202
5468
10936

1 Робота у групах.
2. Презентації груп.

IV. Фіксація місця розриву в знаково – символічній формі.

3215
527
. . . .
. . . .
. . . . .
V. Формулювання навчальної задачі учнями та вчителем. Острів уважних.
1. № 319 2 приклада – у групі;
2 приклада – у парі;
2 приклада – самостійно.

2. Острів задачний.

Робінзон Крузо готуючи запаси зібрав 1800кг бананів. Він поклав їх у 12 ящиків по 126 кг. Скільки бананів йому залишилось розкласти?

VІ. Домашнє завдання.
Молодці, діти! Ви справжні мандрівники! Робінзон Крузо вами дуже задоволений і приготував для вас гостинці.
Винахідливість, взаємодопомога та дружба з математикою допомогли вам
у плаванні.
Математика – наука точна і серйозна,
І прожить без неї навіть дня не можна.
Домашнє завдання виконати завдання на картках.

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія
Нашу подорож завершено. Ми опинилися на березі, де нас чекає журналіст, він
хоче взяти інтерв’ю.

Інтерв’ю. Гра «Мікрофон».
- На яких островах побували?
- Які завдання виконували?
- Яке завдання було найлегшим?
- Що викликало труднощі?
- Яке завдання було найцікавішим?
- Чи сподобалася вам подорож?
- Що найбільше сподобалося?
- Нехай цей урок залишить у вас міцні знання і гарний настрій.

Категорія: Уроки | Додав: милавка (14.02.2016) | Автор: Морщавка Світлана Вікторівна E
Переглядів: 278 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!