Виховний захід «Посвята в українчики учнів 2-х класів і старт мандрівки-гри для українчиків 3-4 класів» - Класні виховні заходи - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Виховний захід «Посвята в українчики учнів 2-х класів і старт мандрівки-гри для українчиків 3-4 класів»

СЦЕНАРІЙ
виховного заходу

«Посвята в українчики учнів 2-х класів і старт мандрівки-гри для українчиків 3-4 класів»
 

До початку свята в залі звучать українські дитячі пісні. Сцена святково прикрашена і закрита завісою. Звучать позивні українського радіо. Відкривається завіса, на сцену з двох боків виходять ведучі.
 

1. Добрий день, дорогі друзі!
Добрий день! - відповідають діти.
2. Сьогодні у нас незвичайне свято. Ми зібрались для того, щоб посвятити в «українчики» учнів 2 класу і дати старт мандрівці-грі «Україночка».

3. Барвистими шляхами ви будете мандрувати по рідній українській землі, познайомитеся з її історією, традиціями, народними піснями, легендами, іграми, танцями, дізнаєтесь про свій рідний край і рідне місто (село).
1. Ми живемо на Україні В золотій стороні, Де джерела цілющі, Повнять сили земні, Де у травах похилих Зерноокий ромен, Де нев'януча слава Тихо світить з легенд
2. Беручи участь у мандрівці-грі, ви помандруєте трьома мар¬шрутами. На першому - «Моя мала Батьківщина» українчики 2 класу помандрують до станції «Рідний край», роблячи зупинки «Підготовча», «Рідний край», «Казкова», «Святкова», «Героїчна».
3. На другому - «Рідне місто» (село) українчики 3 класу помандрують до станції «Рідне місто» (село), роблячи зупинки «Підготовча», «Давня історія», «Сучасна історія», «Весняна», «Героїчна».
4. На третьому маршруті «Україна - диво дивовижне» українчики об'єднань 4 класів помандрують до станції «Україна», роблячи зупинки «Підготовча», «Давня Україна», «Нова Україна», «Зоряний час», «Салют, Перемого!».
2. На названих маршрутах ви дізнаєтесь про свій рідний край, про свою Батьківщину - Україну.
1. Ви усі готові до мандрівки? Дуже добре!
Звучать позивні пісні «Наша славна Україна». Виходить дів- чинка-україночка.
Україночка: Любі хлопчики й дівчатка з української землі! Статні, добрі і завзяті українчики малі. Ми влаштуєм для вас свято, В «українчики» посвятим, Щоб у пам'яті навік Залишився день і рік.
Україночка: Скажіть, будь ласка, ви мене впізнали? Хто я така?
Діти: Україночка!
Україночка: Правильно, я україночка. Прийшла до вас із ча¬рівної української землі, яка славиться легендами, казками, пісня¬ми. Але найдорожче багатство нашого краю - це люди працьовиті, добрі, веселі, завзяті, з героїчним минулим і сучасним. Дорослі називаються українцями, а діти - українчиками.
Ведуча 1. Отже, давайте усі разом подорожувати по нашій рідній землі.
Ведуча 2. Ви любите мандрувати? (Діти відповідають схвально).
Україночка: А на чому ми помандруємо?
Діти пропонують різні засоби для подорожі.
Україночка: нащо нам мудрувати? Адже у кожного із нас є черевички, які можуть мандрувати у будь-які краї. Тільки потрібно сказати чарівні слова:
Гей, дівчатка! Гей, хлоп'ятка! Годі нам вже пустувати! Може нам помандрувати? Черевички одягаймо Та у подорож рушаймо! Гей! Гей! Гей!
Ведуча 1. Діти, давайте вивчимо ці чарівні слова.
За ведучою діти повторюють слова.
Ведуча 2. Зачекайте, будь ласка. А як же діти будуть мандрува¬ти? У них немає чарівних черевичків.
Україночка: А щоб черевички стали чарівними, вам потрібно чарівний танок затанцювати.
Ведуча 1: Є такий танок - веселий, стрімкий, і називається він «Гопак». Включається музика. Ведучі показують рухи танка на міс¬ці. Усі танцюють «Гопак» сидячи.
Ведуча 2: Відчули черевички на своїх ногах? Тепер разом з танком будемо говорити чарівні слова. Танок продовжується.
Ведуча 1: Є ще одна умова. Після того, як ви скажете чарівні слова, потрібно заплющити очі.
Опускається на сцені екран. Діти говорять слова. В цей час гасне світло. Звучить пісня «Ми помандруємо». Діти відкривають очі і бачать на екрані різні картини України, рідного краю, міста, села. Вони слухають короткі коментарі про історичні пам'ятники, які демонструються.
Вмикається світло. Піднімається екран.
Ведуча 1. Вам сподобалась подорож?
Ведуча 2. А що вам найбільш сподобалось?
Україночка: Ось така чудова наша Батьківщина - Україна, ба¬гата хлібом і молоком, пахучими квітами і садами.
Ведуча 1. А наша країна славиться ще й піснями.
Україночка: А співати вмієте? (Відповідають хором)
- А пісню про Україну знаєте? (Діти називають декілька пісень про Україну).
Україночка: Тоді подаруйте вашу улюблену. Увесь зал співає пісню на слова В. Самійленка, муз. народна «Наша славна Україна»
Ведуча 1: Як наші діти співають?
Україночка: Дуже добре! А загадки вони вміють відгадувати?
Ведуча 1: Вміємо, діти? (Діти схвально відповідають)
Україночка: І будь-яку відгадаєте? І навіть найважчу? Отож слухайте.
Ми її стрічаєм, друзі, і у лісі, і на лузі.
Цвіт зорі зібрала в грона.
Через те вона червона.
(Калина)
В лісі вирізана, гладенько витесана,
Співає, заливається,
Як вона називається?
(Сопілка)
Сімсот соколят на одній подусі сплять.
(Соняшник)
Номер художньої самодіяльності.
Ведуча 1: Дорогі друзі! Скажіть, будь ласка, як називається країна, в якій ми з вами живемо? Діти відповідають: Україна.
Ведуча: Столиця України - місто?... Діти: Київ
Ведуча 2: Що являє собою прапор України? Діти: синьо-жов¬тий. Синій - небо, жовтий - хліб, колосся.
Ведуча 2: Що являє собою Герб України? Діти: на блакитному полі золотий Тризуб.
Ведуча 1: Назвіть рослини, які є символами України? Діти: ка¬лина, верба, барвінок, чорнобривці.
Номер художньої самодіяльності, спортивний танок.
Ведуча 2: Якщо в українців запитати - що їм більше подоба¬ється - співати чи танцювати, вони скажуть - невже можливе одне без іншого?
Ведуча 1: Ось ти, хлопчику, ходи сюди.
Україночка: І ти, дівчинко, ходи сюди. Ми будемо усі співати, а ви стрибати через рогачі та коцюбу.
Діти співають:

Ой, на полі жито,

Сидить зайчик

Він ніжками чеберяє,

Як би такі ніжки мала,

То я б ними чеберяла.

Як той зайчик, як той зайчик.
Гра повторюється 2-3 рази.
Переможці гри одержують призи.

Україночка: Молодці! Я бачу, що сьогодні у нашому залі зіб¬рались чудові діти, які знають і люблять свій рідний край, вміють гарно співати, грати, танцювати і вже готові стати українчиками. Ведуча 1: Увага (сигнал фанфар) Зачитується наказ:
Україну вам вславляти,

Землю предків дорогих.

З роду-віку батька й матір

Шанувати, ліпше всіх.

Знати звичаї народні,

Наближати майбуття,

Хоч малі ви ще сьогодні -

Завтра вступити в життя Ви готові?
Діти: Ми готові!
Ведуча: Будьте, як одна сім'я!
Нарікаю вас з любов'ю Українчиками я.

Україночка: Дорогі другокласники!
Зараз вам учні четвертих класів вручать емблеми українчиків - знак належності до об'єднання «Україночка». Хай цей знак завжди допомагає вам бути гідними громадянами своєї Батьківщини - України.
Командирів об'єднань 2-х класів ми запрошуємо на сцену для отримання завдання для подорожі.
Під марш виходять командири і одержують пакети із завданнями.
Ведуча 2: На сцену запрошуємо командирів об'єднань україн- чиків 3-х класів. Вручаємо вам завдання до подорожі.
Ведуча 1: Запрошуємо командирів об'єднань 4-х класів для отримання завдання.
Музика, оплески.
Ведуча 2: Вітаємо на нашому святі шефів-організаторів, які протягом року разом з українчиками будуть подорожувати за мар¬шрутами гри-подорожі, надавати допомогу, весело і цікаво прово¬дити з вами відпочинок.
Запрошення шефів-організаторів на сцену. Звучить музика. Шефів-організаторів вітає заступник директора школи. Українчики дарують їм квіти.
Ведуча 1: Дорогі друзі! Ми запрошуємо разом з вокально-естрадним ансамблем «Веселий настрій» заспівати чудову «Веселкову пісню» (Усі разом співають пісню).
У зал вбігає дівчинка і кричить: «Телеграма! Телеграми! Телеграми!»
Ведуча 2: (бере телеграми) На нашу адресу прийшли телеграми. Я зачитаю їх, але підпису в них немає. Допоможіть дізнатися, хто б це міг надіслати телеграми?
Всюди друзів я знаходжу,
З ними, як одна сім'я.
Але вам без друга - спорту
Не прожити ані дня.
Ростіть мужніми, сильними, здоровими!
Хто із казкових героїв міг надіслати вам таку телеграму?
(Котигорогико)
Україночка: А ось ще одна телеграма. Послухайте, будь ласка.
Хоч я ще маленький хлопчина, але вже допомагаю своїй стареньким батькам. Вітаю вас із святом. Будьте працьовитими, завжди допомагайте своїм батькам, поважайте старших.
(Івасик-Телесик).
Ведуча 1: А ось ще одна телеграма і дуже цікава.
«Зі святом вас, дорогі українчики. Любіть свою країну - Україну, рідний край, в якому живете, вивчайте і наслідуйте гарні традиції свого народу».
Хто б це міг надіслати таку гарну телеграму?
(Кирило Кожум 'яка)
Ведуча 2: Я вас усіх запрошую заспівати чудову українську пісню за допомогою підказки. Ця пісня про рослину, яка є симво¬лом України. У її назві 8 нот.
(«Ой є в лісі калина»)
Україночка: Я запрошую українчиків об'єднань 3-4 класів заспівати пісню про нашу рідну Україну - «О, Україно!»
Ведуча 1: Наше свято закінчується, а ваша подорож-гра розпо¬чинається. Бажаємо вам цікавої, веселої подорожі.
Ведуча 2: Закінчилось свято, тож мовим до речі, Що вже розлучатися час. Та ви не зітхайте, нас в гості чекайте. Зустрінемось, друзі, не раз.
Усі встають і з солісткою співають пісню «Хай живе надія». На сцену виходять працівники Палацу творчості, які готували свято. Діти дарують їм квіти.
Під маршову музику разом з вчителями, шефами-організаторами діти залишають зал.

Категорія: Класні виховні заходи | Додав: (18.08.2014) | Автор: Озвіться!
Переглядів: 1509 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!