Випадки додавання і віднімання в межах 100, пов'язані з нумерацією чисел. Порівняння значень виразів і чисел. Розв'язування задач. - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Випадки додавання і віднімання в межах 100, пов'язані з нумерацією чисел. Порівняння значень виразів і чисел. Розв'язування задач.

 

 

Тема: Випадки додавання і віднімання в межах 100, пов'язані з нумерацією чисел. Порівняння значень виразів і чисел. Розв'язування задач.

Мета: Закріплення випадкiв додавання i віднімання в межах 100.
Формувати вмiння порiвнювати вирази i числа;
розвивати логічне мислення, обчислювальнi навички, математичну мову, уміння творчо працювати над завданнями; виховувати інтерес до вивчення математики.

Обладнання:
таблиця для усного рахунку, індивідуальні картки, емблеми для команд;
малюнки Маші і Ведмедя;
картки для роботи в парах;
кружечки, малюнки кружечків, роздатковий матеріал - підказка;
записи пісень з мультфільма.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення: урок - змагання.

 

 

Хід уроку

 


I. Органiзацiя учнiв.
То ж давайте, дітки, встанем.
Добрий день! Усім ми скажем.
Всім голівками кивнем.
І урок ми свій почнем.


II. Мотивація навчальної діяльності
1. Налаштування на урок
Mи ходимо в школу. шоб... .
Прагнемо кожного дня дiзнатись щось ...
Ми любимо ...
I хочемо все ...

2. Хвилинка каліграфії
Випишіть числа другого десятка.
32, 19, 15, 28, 13, 45, 16, 12, 21, 17, 11.

3. Усний рахунок



ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку ( Записано на дошці)
- Сьогодні на уроці ми закріплюватимемо випвдки додавання і віднімання в межах 100. Ми будемо розв'язувати задачі, виконувати цікаві завдання, будемо гратися і змагатися. Нам будуть допомагати улюблені герої із мультфільму Маша і Ведмідь.



1. Представлення команд

Учитель: Щоб не порушувати розпорядку,
Команди шикуйтесь, мов на зарядку.
З девізами і назвами не зволікайте,
Емблеми свої нам хутчіше представте.

1-а команда - "Кмітливі"
Девіз
Наш девіз - перемагати
Всі завдання розв'язати.
Швидко все розрахувати.
Й супротивника здолати.

2-а команда - "Рахівники"
Девіз
Будемо швиденько, вміло
Рахувати, міркувати
Розв'язувати задачі -
Суперників перемагати.

2. "Хто швидше?"
Робота на картках
1 команда
19+1 10+7
39-9 73-3
2 команда
13-10 20-1
2+60 90+10

3. Гра "Поміркуй" (Робота за підручником)
Розв'язування задач
1 команда
№ 75
2 команда
№ 80

4. Гра "Яке число зайве?"
1 команда
15,18,20,25,30
2,4,6,9,8,10,12

2 команда
30,40,50,25,60,70
3,6,8,9,12,15

5. Музична пауза (фізкультхвилинка)

6. Математичні ребуси

1 команда


2 команда

https://image.slidesharecdn.com/5-140319123909-phpapp02/95/5-20-1024.jpg?cb=1395232818 

7. Конкурс "Фантазія"
Скласти за малюнком задачі і розв'язати їх.

Було - 25
Полетіло - 5
Залишилося - ?


Було - 17
Зірвали - 7
Залишилося - ?


8. Конкурс капітанів
Математичні задачі
1) Три перших уроки були : математика, українська мова та читання. Математика - не перший, читання - не перший і не третій. Який був розклад уроків?
2) В одне відро налили 8 л води, а в друге - 6 л. Як зробити, щоб води у відрах стало порівну?
3) На столі у вазі лежало 3 зефіри, 5 цукерок та 8 слив. Скільки фруктів лежало у вазі?
4) Посадили 7 ялинок, а між ними поставили по одній лавці. Скільки було лавок?

9. Конкурс "Назви пропущені числа"

12, 22, 32, ___, 52, ___, ___.

15, ___, 35, 45, 55, ___, ___.

10. Конкурс "Фантазія"
З яких фігур складено малюнок


IV. Рефлексія. Підбиття підсумків уроку.

* Підведення підсумків змагання. Визначення команди- переможця.

* Вручення сюрпризів від Маші і Ведмедя ( розмальовки )

* Інтеракттивна вправа "Мікрофон"

- Чим сподобався урок?
- Що нового дізналися?
- Чим ( якими знаннями ) можете поділитися з батьками, друзями?

* Розучування віршика

Без початку без кінця,
без кутів фігура ця.
Сонечко їй вірний друг,
а зовуть її всі- круг.

* Гра "Оживи Фігуру" (на окремих кольорових листочках прикріплених на магнітній дошці магнітами - смайликами "оживити" коло)

- Ви сьогодні молодці.

V. Домашнє завдання

 



Джерело: https://drive.google.com/open?id=0B2qzhK2RnjRdWEpEZkJubjJMaTQ
Категорія: Уроки | Додав: olkris93 (21.03.2017) | Автор: Корчак Людмила Цезарівна E
Переглядів: 111 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!