Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи | [ Додати статтю ] |
ВИПУСКНЕ СВЯТО У 4 КЛАСІ
ВИПУСКНЕ СВЯТО У 4 КЛАС І Ведучий 1: Говорить і показує 4-В клас! Ведучий 2: Говорить і показує 4-В клас! В.1: Починаємо пряму трансляцію з середньої школи №11 міста Тореза. Слухайте! Слухайте! В.2: І не кажіть, що ви не чули! В.1: І не кажіть, що ви не бачили! Сьогодні в нашому шкільному королівстві свято! В.2: Свято? А з якої нагоди? В.1: З нагоди закінчення початкової школи! В.2: Ну що ж, тоді зустрічайте винуватців цієї події! В.1: Злинь же, музико, в небо гучніше, В добру пору лунай, в добрий час! Вище голови, йдітьвеселіше, Бо усі вже чекають на вас! ( Діти під музику парами заходять до класу.) В.1: Знайомтеся! В.2: Якщо ви, звичайно не знайомі. Діти ( по черзі): - Веселий! - Дружній! - Пустотливий! - Трішечки галасливий! Учитель: Але вже успішно засвоївший усі науки початкової школи... Всі разом: 4-В КЛАС! 1. Добрий день, шановні гості! Раді Вас вітати! Всім бажаємо здоров’я й щастя повну хату! 2. Дорогі мами, тата, дідусі й бабусі! Ми сьогодні всі зустрілись В тіснім нашім крузі! На радісне свято – веселе й чудове, - Ваші діти закінчили початкову школу! 3. Хай пісня тут лине, хай сміх скрізь лунає! У кожного усмішка радісна сяє! Всі дружні, веселі! Радійте за нас! Всі разом: Ми всі перейшли у 5-ий клас! Учитель:- Дорогі мої діти, любі випускники, шановні батьки і гості. Я вітаю вас з сьогоднішнім веселим і сумним святом. Святом сподівань, надій і... спогадів. Повернемось у 2002, 2003 роки, ті, коли в кожній вашій сім'ї народилося чарівне маля. У когось із вас появився на світ хлопчик, а у когось дівчинка, і, без сумніву, кожний із вас дуже був радий, щасливий. Так ішов день за днем. Правда з радістю, з щастям у ваш дім прийшли нові клопоти, турботи. А серед них, наприклад, ось такі. Сценка№1. (Батько сидить, читає газету. Заходить донька). - Тату, а чому іде дощ? - Підеш до школи, дізнаєшся. - Тату, а у Баби Яги є бабенятка? - Звідки я можу знати. - Тату, а нащо коняці коси на плечах? - Запитай у коняки. - Тату, а мотоцикл не любить цукерки? - Не знаю, я його не запитував. - Тату, а ти не сердишся, що я тебе про все питаю? - Що ти, моя дитино, як можна? Адже, якщо ти більше запитуватимеш, то більше знатимеш. (Дочка виходить). - От вже непосидюче. Хоч би тебе швидше до школи відправити. Учитель:-1 одного сонячного вересневого дня ви привели за руку своїх діток до нашої школи. По-різному йшли діти до школи, хтось ішов з радістю, але хтось ішов зі сльозами. - Давайте на прощання перегорнемо сторінки минулих років, згадаємо, якими вони були. (Пісня «Вчать у школі»). 4. Ось 1 вересня! Скликає дзвоник нас. Цей день ми не забудемо ніколи! Як рано, восени в свій перший клас Веселим ранком ми прийшли до школи! 5. Таке велике сьогодні свято! Радіють мами, бабусі й тата. Усмішки всюди і гарні квіти, «Сьогодні в школу!» - радіють діти. 6. Ми пам'ятаєм, було навкруги Море із квітів і звуків. Із теплих маминих рук Учитель взяв мою руку. 7. Наче весела родина, Всі ми зайшли в світлий клас. І отоді й почалося Нове життя у всіх нас. 8. Для зору все було таке незвичне, І вчительки усміхнене обличчя Здалося найпривітнішим мені. І палички у зошиті тонкому Я написав рівненькі і прямі. Щасливим біг із школи я додому, Букварика тримаючи в руці! В.1: Отак все починалось – святково і бентежно! В.2: Тоді настали будні: уроки і... обмеження! Сценка №2. Тато з мамою зустрічають сина зі школи. Допомагають роздягнутися, беруть портфель. Радісні, посміхаються. -Ну, що, синку, як тобі перший день у школі? Хлопчик засмучено: -Я більше в школу не піду. Батьки здивовано, разом: -Чому? -Бо ви ж не попередили, що туди кожного дня ходити треба. Сценка №3. Автор (пошепки). Він із школи сьогодні прийшов, Тихо сів. На гачок він повісив портфель. І поїв. Немає сил у нього погуляти, погратись і помалювати. Треба зошити дістать і писать, писать, писать... В.1: До успіхів було далеко! Нам заважали балачки! В.2: І виявилось – ох, нелегко Писати палички й гачки! Сценка №3-а. ( той же учень, що й у сценці №3) Виручайте, палички, наші виручалочки! Всі ставайте по порядку, мов солдати на зарядку. За поля не вибігати, спинку прямо всім тримати! Чому ж ви не привчаєтесь? Важко так навчаєтесь! Чом стоїте як попало? Знов за вас мені попало! Та не знає наш учитель, і не знає навіть мама, Як нам важко так зробити, шоб ви всі стояли прямо!!! В.1: Так поступово ми звикали тримати ручки й олівці. Вже нас контрольні не лякали. Ми часто чули: "Молодці!” В.2: Ось, чуєте – вже пролунав дзвінок, Запрошує нас вчитель на урок! Сценка №4. - Яке завдання в нас було, Петров? - Позначити число в іменниках "штани” й "весна”. Чи однина, чи множина? - То ти вже виконав чи ні? - "Весна” – це ясно – в однині. От зі "штанами” щось не те… Завдання дуже непросте… - І чим же поясни мені Оці штани такі складні? - У чому складність? Бо штани До половини – однина, А трохи нижче – множина! Сценка №5. - Сашко, покажи на карті Чорне море. -Галино Василівно, я на карті бачу лише сині та блакитні моря, а чорного тут нема. Сценка №6. - Тату, мабуть, наша вчителька ніколи не бачила коня. - Чому? - Сьогодні на уроці я малювала коня, вона підійшла, подивилася на малюнок і спитала: «Що це таке?» Учитель: У шкільному повсякденні трапляється різне – веселе і сумне, радісне і не дуже. Про деякі цікаві моменти нашого життя зараз розкажуть наші ведучі! ( звучить фонограма музики випуску новин. Ведучі за столом) В.1: Добрый день, дорогие зрители! В.2: Здравствуйте! В.1: Предлагаем вашему вниманию свежие новости! В.2: А прозвучат они в рубрике "Языком нескучной статистики”! ( у матеріалі ведучі по черзі повідомляють різну цікаву інформацію про жіття класу за всі чотири роки у числах. Наприклад, за чотири роки наш клас зібрав 638 кг макулатури, у класі навчається 4 водолія, 3 терезів.... і т.д.) В.1: Оставайтесь с нами! В.2: Дальше мы предлагаем посмотреть очередной выпуск программы "Знак якості". Ребенок -ведущая: Здравствуйте, дорогие телезрители. Сегодня мы тестируем школьные сосиски. Напоминаем, что передача "Знак якості" не работает с рекламодателями, мы просто ищем продукты, не опасные для жизни! Участники программы: сегодняшняя сосиска, вчерашняя и сосиска с бесконечным сроком хранения. Сейчас мы определим самый качественный продукт по состоянию здоровья зрителей. (К зрителям выходят девочки с тарелками, на которых лежат нарезанные сосиски с воткнутыми зубочистками, предлагают попробовать. Конечно, везде должно быть все свежее и одинаковое . Можно включить музыку. Мальчиков можно подговорить, чтобы артистично падали после дегустации .) Ребенок: Подводим итоги! Победителем программы стала домашняя котлета, которую тихонько пронесла в зал бабушка Насти! (указать на конкретную смущенную бабушку, она встает под общие аплодисменты). В.1: Оставайтесь с нами! В.2: Дальше в програмне передача «Жить здорово!» Девочка, похожая на Малышеву: «Сегодня в программе «Жить здорово» мы поговорим о том, что разные поколения людей стали плохо понимать друг друга! Я расскажу сегодня, как можно помочь в этой ситуации! Все просто! Мы должны научиться одинаково говорить… Прошу на сцену нескольких добровольцев (детей, родителей, бабушек-дедушек)!” Выходит 3-5 детей, 2-3 взрослых. "Малышева” просит взять из тарелки по одной сушке. Ведущая: "Друзья! Теперь все вместе одновременно расскажем детский стишок "Наша Таня громко плачет”! Ведущая помогает начать. "Малышева”: наша программа еще не закончена. К нам пришли три богатыря, чтобы рассказать о своем рецепте богатырского здоровья! (Тут номер с песней Высоцкого «Зарядка». Слова переделывать не нужно, все поколения зрителей ее знают и любят. Зарядку исполняют три мальчика.) В.1: Оставайтесь с нами! В.2: Дальше в програмне передача «Битва экстрасенсов». (Перед самым началом конкурса помощники раздают нескольким детям, родителям и учителям забавные аксессуары: рожки, ушки, парички, носы, забавные очки, маски зверей.) Ведущая: ”Здравствуйте! Вы смотрите самое загадочное шоу – «Битва экстрасенсов»… Участники сегодняшней передачи, прошу на состязание!” Все, кто получил аксессуар, должны надеть и выйти на сцену. (Ведущая строит их полукругом лицом к зрителям, перед ними ставит стул с коробкой): «Уважаемые экстрасенсы! Вам нужно угадать, что лежит в коробке. Тот, кто окажется ближе всего к правильному ответу, получит этот предмет в подарок». (Можно дать 2-3 попытки, опрашивая по кругу. Экстрасенсы делают предположения, в конце открываем коробку. Можно положить памятную кружку.) В.1: Оставайтесь с нами! В.2: слово передаём в студию 4-В класса! Алло,студия? Учитель: Дякуємо,шанові ведучі! Наше свято продовжується і зараз я запрошую до сцени наших спортсменів: Баркалов Василь – призер змагань різного рівня з вільної боротьби, Шурчилова Марія - призер змагань різного рівня з вільної боротьби, Вовк Дмитро – призер змагань різного рівня з флорболу, Уваров Данило – призер змагань різного рівня з флорболу. - Пропонуємо вам продемонструвати свої спортивні якості за допомогою повітряних кульок і бадментонних ракеток. Хто довше зможе протримати кульку? ( Діти виконують завдання під музику). Учитель: Молодці! І зараз Дипломами за спортивні досягнення у шкільних , міських змаганнях, активну участь у житті класу и школи, нагороджуються… Учитель: Наше свято продовжується і зараз запрошуються до сцени призери конкурсу «Школа має таланти», «Кенгуру», «Колосок» і просто талановиті художники і артисти ... (далі звучать прізвища дітей). Ваше завдання взяти повітряну кульку і за допомогою маркеру намалювати на ній «комарика на воздушном шарике». ( Діти виконують завдання під музику). Учитель: Молодці! І зараз Дипломами за активну участь у житті класу і школи, у конкурсах малюнків, поробок, творчих робіт нагороджуються… Учитель: А наше свято продовжується і зараз запрошуються до сцени спокійні і розсудливі друзі природи( прізвища наступних дітей). Ваше завдання - взяти малюнки, які підготували діти і розподілити їх по групах. (Діти виконують завдання під музику). Учитель: Молодці! І зараз Дипломами за активну участь у житті класу і школи, у конкурсах поробок, творчих робіт нагороджуються… Учитель: А наше свято продовжується і зараз запрошуються до сцени наші спортсмени – любителі футболу ( прізвища наступних дітей). Ваше завдання зіграти у міні-футбол командами 3х3 , а замість м’яча – повітряна кулька!Граємо до першого голу або поки звучить музика. Учитель: Молодці! І зараз Дипломами за активну участь у спортивному житті класу і школи, виховних заходах класу нагороджуються… Пісня у виконанні дівчат класу. В.1: Сьогодні тривожний і радісний день, Зібрались ми всі в цьому залі, Читаєм вірші і співаєм пісень, Ми зовсім дорослі вже стали! В.2: Ми тепер ідемо в п’ятий клас, Далі будемо продовжувати вчитись. І хоча зустрінемось не раз, Цьому більше вже не повторитись! 9. Шановна вчителько нова, За нас ви будьте певні, Хоч ми рухливі й шумні, Зате розумні й чемні. 10. Ми будемо учитись на дванадцять І з поведінкою буде все гаразд. Та ви прийміть нас із любов’ю тільки І заведіть нас в старший п’ятий клас. Учитель: Дорогі діти, шановні дорослі! Дозвольте познайомити вас з вашим майбутнім класним керівником. Бажаю вам знайти спільну мову, подружитися і пройти відведені вам роки разом, дружньо і мирно! Учитель: Шановні батьки! За перші 4 роки, які діти вчаться у школі, вони долають великий шлях. Найголовніше – вони навчаються мислити, думати. За минулі 4 роки ми разом переживали і радісні, і сумні моменти життя. Мені хотілося допомогти дітям хоча б трошки розібратися в собі, у взаємостосунках з іншими людьми. На скільки це вдалося – покаже час. Дозвольте подякувати всім батькам за розуміння, підтримку і допомогу, яку ви надавали мені, дітям, класу, школі. Я з радістю і великою вдячністю хочу вручити подяки найактивнішим батькам-помічникам… А тепер слово для вітання дітей має голова батьківського комітету… В.1: Опустіла наша школа, В коридорах – тиша. Радість, весело довкола, Бо канікул вже пора! В.2: Ми повернемось нескоро, Щоб зібратись дружнім колом. Школо, ми з тобою не прощаємось, Назавжди не покидаємо тебе. Просто кажем: Ведучі разом: Школо, до побачення! Здрастуй, літо золоте! Пісня « Мы желаем счастья вам» | |
Переглядів: 8906 | Рейтинг: 3.5/2 |
Всього коментарів: 0 | |