Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення числа 3. Знаходження периметра квадрата - Уроки - Вчитель вчителю - Каталог статей - Вчитель вчителю, учням та батькам

Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення числа 3. Знаходження периметра квадрата

Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення числа 3. Знаходження периметра квадрата
Мета. Вправляти учнів у розв’язуванні вправ і задач на засвоєння
таблиці ділення на 3, працювати над закріпленням вивченого матеріалу, вправляти учнів у застосуванні знань таблиць множення чисел 2 і 3 та ділення на 2 і 3, закріплювати вміння розв’язувати задачі на ділення;закріплювати правила обчислення виразів на дії різного ступеня, розвивати логічне мислення, пам’ять, мову учнів; виховувати цікавість до уроків математики та почуття любові до рідної природи.
Обладнання. Таблиця ділення на 3, відеопрезентація, аудиозапис «Таблиця множення на 3»

Хід уроку

І. Організація класу
- Діти, до нас на урок завітало багато гостей. Подаруйте їм ніжну посмішку, чемно привітайтеся.

ІІ. Повідомлення теми уроку
- Тема нашого уроку «Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра квадрата».
- Здійснимо мандрівку до весняного лісу. Зустрінемося з первоцвітами нашого краю, які поспішають на весняний бал до королеви Весни. Вирушаючи у дорогу, налаштуємося на роботу
Люблю я свій розум,
Увагу та пам’ять,
Працює мій мозок
І вчусь я старанно.

- Урок наш має бути цікавим і продуктивним, а для цього ми на уроці будемо активними та уважними.

ІІІ. Хвилинка каліграфії
- Назвіть дату проведення нашого уроку. Давайте запишемо це число в хвилинці каліграфії. Хочу нагадати що всі цифри починаємо писати з серединки правого куточку клітинки.
- Про що вам нагадує це число?
- А мені воно нагадало що 12 березня у далекі часи наші предки вшановували Бога богів Ярила – бога Сонця. Цього дня водили хороводи, виконували веснянки. Молилися Ярилу і співали йому величання.

VІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
1. Усний рахунок.

Повторення таблиці множення.
Гра «Гімнастика розуму»
- Що таке множення?
- Як називаємо числа при множенні?
- Як утворити приклади на ділення?
-У якої фігури не має ні початку, ні кінця?
- Квітка підсніжника має три пелюсточки. Скільки пелюсточок мають сім квіточок?
- На скільки треба розділити 27, щоб отримати 9?
- Я задумала число, помножила його на 6, отримала 18. Яке число я задумала?
- Яка ще пара чисел може бути добутком числа18?
2. Робота в парах
- Яка пора року прийшла в наш край?
- Чи знаєте ви яка квіточка з’являється першою?
Щоб потрапити на галявину де росте пролісок треба пройти лісовою стежкою. Але що це? Хтось розкидав по ній числа. Вам завдання зібрати тільки ті, які діляться на 3. Обведіть їх кружечками.
13 25 24 15 28 6 11 24 17 9 21 19 12 27 22
3. Робота з геометричним матеріалом
- Молодці, стежинку пройшли, але на нашому щляху лежить ярок. Щоб його перейти, треба накреслити квадрат, сторона якого дорівнює 3см. Знайдіть периметр .
- Що називають периметром?
- Якою дією знаходили периметр квадрата?
- Чому він дорівнює?
От ми і прийшли на галявину пролісків. Це рідкісна зникаюча рослина з блакитною квіточкою. Занесена у Червону книгу рослин. Тому рвати їх не можна.
4. Самостійна робота
- А зараз відгадайте загадку.
Я тендітний, дуже ніжний,
А зовуть мене – ( підсніжник)
- Легенда стверджує, що ті, хто їх зриває, і ті, хто їх дарує, а також ті, хто їх продає і купує, ніколи не будуть щасливими в коханні. Правда це чи ні? Не відомо.
- На галявині підсніжників хтось розкидав листочки, на них приклади. Випишіть тільки ті, які розв’язані не правильно.
2 х 3 + 20 = 46 15 + 4 х 3 = 37 3 х 6 : 2 = 9 7 х 3 + 24 : 3 =29 27 – 6 : 3 = 7
40 – 3 х 5 = 35
V. Фізкультхвилинка
- Ми добре попрацювали. Настав час відпочинку, який проведемо на галявині, де росте ряст.
-Ряст — трав’яниста рослина, що цвіте рано навесні білими, жовтими, червонуватими або фіолетовими квіточками, зібраними у китиці. Символ життя, відроджуваного весною. За традицією, коли вперше побачиш навесні ряст, треба зірвати його, кинути під ноги і потоптати, примовляючи:
Потопчу ряст, ряст –
Він здоров’я дасть,дасть.
Іще будемо топтати,
Щоб на той рік діждати.

VІ.Закріплення вивченого матеріалу
- Надзвичайно гарно квітує шафран. Цю квітку ще називають крокусом, на честь юнака Крока, який випадково загинув від удару диску, а на місці пролитих крапель крові виросли квіти. Вранці вони розцвітають, а ввечері закриваються. Ці квіти теж потребують захисту.
1. Робота над задачею
На ринку затримали двох браконьєрів. У одного з них було 8 букетів по 3 квіточки в кожного, а у другого було 45 квіточок. Скільки всього квітів знищили браконьєри?
— Про що дізнаємося спочатку?
— Яку дію треба виконати?
— Про що дізнаємося потім?
— Яку дію треба виконати?
- Змініть питання задачі так, щоб остання дія розв’язувалася дією віднімання

VIІ.Підсумок уроку
1.Ось і уроку кінець.
Хто працював – молодець!
Що сподобалось вам – поділіться.
Що не сподобалось – пожалійтеся.
2.Гра «Продовж речення»
На уроці я навчився… .
Мені сподобалося… .
Хотів би ще навчитися… .
Найскладніше було… .
Найлегше було… .
- Які квіти зустрічали? Яке значення мають у житті людини квіти?
Гадаю, що ви всі любите та оберігаєте природу та наших друзів - квіти.
Дякую вам за урок
-А весна зібрала на бал квіти, які приносять радість, захоплення. Гості пішли у танок і нас запросили .
Перегляд балу квітів .

Категорія: Уроки | Додав: кошка7279 (13.06.2016) | Автор: Харченко Наталія Степанівна E
Переглядів: 235 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!