Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Уроки [ Додати статтю ]

Закріплення вмінь писати вивчені букви в зошиті без друкованої основи. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви в зошиті без друкованої основи. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
Мета: закріпити й перевірити вміння учнів писати вивчені літери, поєднувати їх у слова, речення; удосконалювати уміння робити звуко-буквений аналіз слів; збагачувати словниковий запас дітей; розвивати увагу при списуванні з друкованого тексту; виховувати любов і бережне ставлення до природи.
Обладнання малюнок-пазл, зображення рослин
Тип уроку. Комбінований

                                                                             Основний зміст уроку

І. Організація класу.
Повторення девізу: Пишемо каліграфічно, правильно, швидко
ІІ. Повторення та закріплення вивченого.
Гра « Пазл »
Завдання, які потрібно виконати, щоб відкрити малюнок:
1. Гра «Букви заховались»
Знайти букви, які заховались, і записати їх у зошит
2. Гра «Переплутанка»
Прочитати слова і записати їх у зошит під диктовку: каМ, тоЛі , нЛьо
- Ще одне слово ми дізнаємось, відгадавши загадку:
Вони з’являються уліті –
Наче сині очі в житі. ( Волошки )
3. Поділити записані слова на склади. Два слова колективно, а два – самостійно. Діти, в яких на малюнку зображена конячка, додатково визначають у цих словах ще й наголос.
4. Звуко – буквений аналіз слова.
- Яке слово серед записаних зайве? Чому?
- Запишіть його і виконаємо звуко-буквений аналіз.
ІІІ. Написання речення під диктовку.
- Ось ми і відкрили наш Пазл. Хто зображений на малюнку?
- Вінні – Пух дуже полюбляє складати невеличкі віршики. Давайте і ми спробуємо повіршувати.
Нехай пам’ятає кожна … (дитина)
Здоров’я дарує людині … (шипшина)
- Пригадайте чим корисна шипшина.
- Де росте шипшина? ( запис речення « Шипшина росте у лісі. » під диктовку.)
ІV. Списування з друкованого тексту.
1. Читання та аналіз тексту.
- Діти, у яких на малюнку зображений дельфін, можуть починати списувати. А решта дітей подумайте, яка буква загубилась у реченнях.
V. Розмальовування малюнка
VІ. Підсумок уроку

- Що на уроці вам сподобалось найбільше?
- Що викликало труднощі?

Категорія: Уроки | Додав: Філософ (27.06.2015) | Автор: Багмет Тетяна Володимирівна E
Переглядів: 2588 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!